Pookknoppen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Voor minder geweld: pookknop verticaal insnijden met een stanleymes. Dan is hij met een waterpomptang vrij soepel te verwijderen. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Gewoon hard trekken, maar wel met verstand, dan beschadig je nix. neem de tijd 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Met een tang erop wordt hij ook niet mooier....Ferdy schreef:maar ik wil hem nog wel graag heel houden
Nieuwe originele zijn niet zó duur bij de dealer.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zit om de metalen stang. In de knop zit een ruimte hiervoor uitgespaard. Kan je niks aan slopen.cyccccc schreef:En die systeem om naar achter te rijden? Wat gebeurt ermee?
wie weet het bestelnr van een pokknop voor een 5 gt turbo?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Contacteer:
is een paar weken geleden ook een topic over geweets.
Het makkelijkste is om er een grote steeksleutel onder te zetten en dan kun je hem met een hamer omhoog tikken.
Het makkelijkste is om er een grote steeksleutel onder te zetten en dan kun je hem met een hamer omhoog tikken.
Wat ook kan is de pook in z'n 2 zetten, goed vasthouden en wachten tot je van achter wordt aangereden.
Ik heb zo een een pookknop van een express eraf getrokken
Helaas stonden de stoelen ook in een slaapstand waar ze niet meer uit te krijgen waren.

Helaas stonden de stoelen ook in een slaapstand waar ze niet meer uit te krijgen waren.
ik ga voor optie 1Steven schreef:Wat ook kan is de pook in z'n 2 zetten, goed vasthouden en wachten tot je van achter wordt aangereden.

Tis ook geen pretje moet ik zeggen, als een of andere megool met 130 over een 50 weg komt aanzetten waar jij net opdraaid.
Remsporen van 28 meter en dan nog een express totall rijden. En die turk maar beweren dattie 70 reed. Sure...
Remsporen van 28 meter en dan nog een express totall rijden. En die turk maar beweren dattie 70 reed. Sure...
-
- Contacteer:
dan gaat het nog niet simpel want je heb niet echt de ruimte om op die steeksleutel te slaan.Ferdy schreef:gaat dat zo simpel dan ?
Maar je krijgt hem eraf zonder noemenswaardige beschadigingen en daar gaat het uiteindelijk om toch.
ja, daar heb je gelijk in,Hooliead schreef:dan gaat het nog niet simpel want je heb niet echt de ruimte om op die steeksleutel te slaan.Ferdy schreef:gaat dat zo simpel dan ?
Maar je krijgt hem eraf zonder noemenswaardige beschadigingen en daar gaat het uiteindelijk om toch.
dat bedacht ik me net ook,
de ruimte is een beetje miniem
hmm, succes gegarandeerd ?