Misschien dak het binnekort(als ik weer naar school moet) wat rustiger heb op de vrijdag!!

Probeer er dan weer bij te zijn.
of was de ijaculator daar goedkoper (tax-free) ??Merijn schreef:ow jee... Is het een Greek Cockring?
Voor kadootjes kom je toch zeker wel? misschien is t wel een compleet gereviseerd blok voor je gtt!Merijn schreef:Ik kan niks beloven, maar ik doe mijn best!
Erik dLC schreef:Friday Nightmeeting Oss
When: Vrijdag 3 september 2004, 20.30 uur
Where: McDonalds Beuningen (Gld.)[/b]
Who:
Johan - 5 GT Turbo
Ferdy en Femke - Clio II
Paul - Clio RSi
Roel - Clio II
Maybe:
Rob - Clio 16V
Frits - Clio
Fritsie - Clio 16v
Erik + Marcel dLC - 5 GT Turbo
wilco - Clio Rti
hangt een Btje van m'n vriendin af of die ook wil mee komen dus heren (maybe) tot de 3e dan..
Busted
Hoe kom je er op??
Er is dus iemand geweest die hier echt heel veel tijd in gestoken heeft.
Dar krijg je met ollie in de buurt. En het zijn trouwens geen duitsers maar zweden of iet als ik het goed gelezen heb.Clio Baccara 16v schreef:Er is dus iemand geweest die hier echt heel veel tijd in gestoken heeft.![]()
vage duitsers...![]()
Der Schlangemann
Der Schlangemann is a seven-minute short film in pseudo-German made by Andreas Hansson and Björn Renberg in Umeå, Sweden,
Zo komen ze dus aaan goedkoop vlees, was het laatst toch geen haartje in die burger maar een staartje
wat is dat nou ferdy...als iedereen zn naam bij maybe gaat zetten lijkt de opkomst natuurlijk 0,0......Ferdy schreef:Friday Nightmeeting Oss
When: Vrijdag 3 september 2004, 20.30 uur
Where: McDonalds Beuningen (Gld.)
Who:
Johan - 5 GT Turbo
Paul - Clio RSi
Roel - Clio II
Maybe:
Rob - Clio 16V
Frits - Clio
Fritsie - Clio 16v
Erik + Marcel dLC - 5 GT Turbo
wilco - Clio Rti
Ferdy en Femke - Clio II
gezien de opkomst, ff een maybe
Das nog verderRonnie1984 schreef:Ze kunnen beter vaker zo'n FNO meets TNM meets FNE houden!! is het wat drukker en dan bv eens in de 3 weken, of eens per maand??