deze reno staat er al zo'n jaar stil en al zo'n 4 maanden te koop. staat een mobiel nummer in, maar niet de prijs. kan wel ff kijke voor nummer als je hem hebben moet??
Volgens mij rijd die eigenaar er heel soms in en dan ook nog eens flink te hard, er zit namelijk aardig wat bagger aan de zijkanten
gisteren een 5 gte/gtt? gespot in dokkum richting gamma was niet echt superstrak maar toch wel snelheid
wel grappig een oud 5je en als een speer ervandoor
djtheo schreef:gisteren een 5 gte/gtt? gespot in dokkum richting gamma was niet echt superstrak maar toch wel snelheid
djtheo schreef:gisteren een 5 gte/gtt? gespot in dokkum richting gamma was niet echt superstrak maar toch wel snelheid
deze reno staat er al zo'n jaar stil en al zo'n 4 maanden te koop. staat een mobiel nummer in, maar niet de prijs. kan wel ff kijke voor nummer als je hem hebben moet??
Volgens mij rijd die eigenaar er heel soms in en dan ook nog eens flink te hard, er zit namelijk aardig wat bagger aan de zijkanten
Ik zelf zou dat ding voor geen goud willen hebben, ken de eigenaar wel vaag, maar das van lang geleden.
Mocht ik hem ooit nog eens tegenkomen zal ik hem vragen wat ie er nog mee doet !
Zojuist op de A15 een groene clio deze had volgens mij schoepevelgen er onder en jawel een witte weggeef stikker in de rechteronderhoek van de achteruit geplakt.
Gisteren in Beverwijk:
Door een vriend van mij die ff een rondje in mijn GT aan het rijden was, een exact dezelfde als de mijne (dus ook 608 antracietgrijs) maar dan geheel origineel. Kenteken was JB-JS-85
Later een zwarte 19-16v ph2 Chamdade. Reed een wat oudere man in van indonesische (?) afkomst ofzo. Kenteken GT-JS-96 als ik het goed onthouden heb.
Mooi ding verder
Zojuist gespot:
- Model: R5 GTX.
- Kenteken: TJ-74-XN.
- Kleur: Wit.
- Tuning: Verlaagd, dikke dubbele DTM pijp met een mega bler.
- Bijzonderheden: Maand of wat geleden was deze GTX nog standaard.
Vanavond een blauwe clio 16V (ZL-87-.. of zoiets)gespot richting Zwolle en afslag Rouveen. Zag er netjes uit en had lexus achterlichten. Effe duimpje opgestoken .
Vlak daarna wou een VW Passat mij van de wegdrukken, had mijn snelheid iets verkeerd ingeschat
Laatst gewijzigd door Stefan S. op ma 30 aug 2004 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
donderdag, langs een of andere autoweg in de buurt van Uden ofzo , voor een of ander bedrijf geloof ik (vaag genoeg? ), een gele gtturbo. zag er wel stoer uit, iemand van hier?
Net gespot vlakbij het station in Alphen a/d Rijn, zwarte R1916V phase1, SB kenteken.
En zaterdagavond op de A12 richting Utrecht zat er een ClioRS phase1 op m'n bumper. Kenteken was iets van 36-GJ-HT(niet zeker) nummerplaathouder van Renault De Goede uit Spijkenisse. Uiteraard wou ik hem bijblijven, maarja, met een Focus diesel kom je dan niet ver, de Clio werd al snel een kleine stip..
gister gespot net voor de hartelbrug in spijkenisse vanuit de tunnel op een auto ambulance. zwaar gecrashde nieuwe grijze clio. voorkant helemaal in elkaar. hoop dat er nix met de bestuurder is
Vanmiddag (16:00 ofzo??) in Ede bij een kruispunt aan de rijksweg. Een clio 16v ph.1 williams blauw, andere velgen. Kon zo snel niet zien of er iets van RTC op zat. Kenteken was dacht ik 73-GB-??
Ik reed rechtdoor richting lunteren (niet in me eigen auto), de clio ging linksaf richting de nieuwe snelweg.
Gisteravond op de a15 een alpine blauwe 5 Gt Turbo, zwart getinte achterruitjes en volgens mij spotte ik RTC stikkers op de zijruitjes.
Verder kon ik de staat er van niet zien aangezien de vangrail er tussen zat. Het was ter hoogte van afslag zuidplein.
Vanmorgen op de hartelbrug (spijkenisse) een groene gtt met een witte achterbumper, verder een dicht gemaakte achterklep. Volgens mij een project GTT'tje. Persoon kwam vanuit de richting van de MacD. en Ging richting snelweg.
blauwe clio 16v met lederen baccara interieur Kenteken sj-bj-
staat : poets beurtje kon geen kwaad en een beetje roest op de achterschermen .
Geen rtc kenmerken
zilver grijze megane coupe met 5 spaaks tora velgen ( imitatie oz vela )
nette auto
Zwarte 19 16v cabrio met een fietsen drager achterop
nette auto
bij renault de goede in spijkenisse. clio williams met goude rolkooi van devil zag er stoer uit met een kenteken plaat houder van cars2.nl. zag er wel netjes uit kon niet opmaken of hij te koop stond of van een van de monteurs was.