Op verzoek dus ff in het kort wat de bedoelingen zijn:
Sinds 3 jaar ben ik in het bezit van een rijbewijs (dat maakt dan ook dat ik ook over een paar daagjes al weer 22 wordt!

). Na de afronding van mijn 4-jarige studie ben ik toe aan werk, en nog meer toe aan een eigen auto.
Ik heb reeds in diverse auto's van mijn ex mogen rondrijden, waaronder een Dodge (W200.....voor de kenner). Het fenomeen auto blijft me gek genoeg nog steeds boeien. En dan vooral door je auto net wat anders te maken dan de andere standaard auto's

.
Owkee, nu dus de aanschaf van een daadwerkelijke auto:
Ben geinteresseerd geraakt in de Clio, maar na kort zoeken bij ons in de buurt hebben we een leuke, nog goed uitziende Twingo

gespot!!!
De auto is uit 1995, (met volgens mij 1.2 motor), heeft 160.000 km gelopen, kleur paars/grijs. Welke type het precies is (comfort etc.) weet ik niet.
De auto heeft er reeds een dakraampje inzitten (niet zo'n doek over de hele dak), sportvelgjes en een achterspoilertje (met 3e remlicht).
Ja, en nu:
Morgenavond ga ik met mijn vader naar de garage om te onderhandelen over prijs en toebehoren.
Voor wil ik er nieuwe banden op, een autoradio erin (zonder boxen, die koop ik mezelf wel

), en de raamrubbers moeten ff vernieuwd worden.
Oftewel, dat komt goed.........trust me
Dan........ wil mijn oom

(die prof. uitdeuker is) enkele gebruikersdutjes die in de loop van het leven van de Twingo erin zijn gekomen eruit halen.
En dan begint het rijden + opleuken!!!!!!!!!!!
Nou dat was het:
Ja verder heb ik zo ff niet te vertellen dacht ik. Is ook alweer een redelijk verhaal geworden.
Bij vragen of nog tips of adviezen voor daadwerkelijke onderhandeling, reageer maar!
Groetjes Monica