Heren,
En vriend van mij heeft zijn eerste auto, een zwarte Renault megane coupe aangeschaft. Een 1,6 MK1, de eerste uitvoering dus.
Nu is hij niet zo handig auto's en heeft aan mij gevraagd om wat aanpassingen te doen.
- Zijn de chromen Renault en Megane logo's op de kofferklep zonder al te veel problemen te verwijderen, of zitten hier gaten e.d. achter?
- Is 1.6 logo boven het knipperlicht zonder problemen te verwijderen?
- Welke steek zijn de velgen?
En zijn er nog andere automerken met dezelfde steek?
- Heeft iemand nog een leuk setje 17" wielen in de aanbieding en/of evt. nog een mooi sporteinddempertje voor deze auto?
Ik ben een fanatiek Impreza rijder en ben dus niet echt op de hoogte van Renault zaken.
Hopelijk kunnen jullie het vinden met Subaru rijders en willen jullie mijn vragen beantwoorden?
Mijn dank is groot.
Megane Coupe
Welkom Paul,
Ik heb zelf geen megane coupe, dus kan helaas je vragen niet beantwoorden. Natuurlijk zijn hier wel genoeg mensen aanwezig die dat wel kunnen
.
Je kunt je vraag ook eens stellen op http://www.meganecoupe.nl/forum/. Hier vind je ook meer tweedehandse onderdelen voor de megane coupe dan hier. Succes
Ik heb zelf geen megane coupe, dus kan helaas je vragen niet beantwoorden. Natuurlijk zijn hier wel genoeg mensen aanwezig die dat wel kunnen
Je kunt je vraag ook eens stellen op http://www.meganecoupe.nl/forum/. Hier vind je ook meer tweedehandse onderdelen voor de megane coupe dan hier. Succes

-
- Contacteer:
leuke keuzePaul Rustwijk schreef:Heren,
En vriend van mij heeft zijn eerste auto, een zwarte Renault megane coupe aangeschaft. Een 1,6 MK1, de eerste uitvoering dus.
Nu is hij niet zo handig auto's en heeft aan mij gevraagd om wat aanpassingen te doen.
- Zijn de chromen Renault en Megane logo's op de kofferklep zonder al te veel problemen te verwijderen, of zitten hier gaten e.d. achter?
- Is 1.6 logo boven het knipperlicht zonder problemen te verwijderen?
- Welke steek zijn de velgen?
En zijn er nog andere automerken met dezelfde steek?
- Heeft iemand nog een leuk setje 17" wielen in de aanbieding en/of evt. nog een mooi sporteinddempertje voor deze auto?
Ik ben een fanatiek Impreza rijder en ben dus niet echt op de hoogte van Renault zaken.
Hopelijk kunnen jullie het vinden met Subaru rijders en willen jullie mijn vragen beantwoorden?
Mijn dank is groot.

op de meganeclub.nl site staat alles voor je uitgelegd in het tuning & design gedeelte
kort samengevat:
Logo's achter zijn gekit en zitten met pinnentjes, dus lassen en spuiten......
logo's 1.6e boven de knippers kan je van de zwarte ring afsnijden en dan de ring omdraaien, of je koopt gewoon een logoloze ring bij de dealer
op het al genoemde forum staat vast wel een leuke setje te koop. Org. steek is 4*100 et 38 maar et 35 wordt vaak gebruikt als vervangingsmaat
suc6
-
Nogmaals,
mijn dank is groot.
mijn dank is groot.