Toertocht Ardennen [Reactietopic v.a. pag 10]
-
Sterker nog, alle limbo's zijn geweldig! 

Vanaf nu kan er betaald gaan worden voor de toertocht en de bijbehorende BBQ en overnachting. Het is 25 euro p.p. geworden, dus 50 euro als je een navigator meeneemt. De mensen die zich opgegeven hebben graag zsm betalen, maar in ieder geval voor 5 september. Maak de overboeking naar de clubrekening ovv je lidnummer:
Renault Tuning Club
38.71.03.546
Den Haag
Stuur mij aub ook een PM op het moment dat je de overboeking gedaan hebt. Nog steeds kun je uiteraard je vragen of opmerkingen hier melden of door mij een PM te sturen.
Extra: Mensen die wel toeren en bbq, maar niet overnachten, daarvoor is het 15 euro pp. De 10 euro verschil zit hem dus in de campeerovernachting
Mensen die alleen mee toeren en verder niks, dan kost het ook niks, but where's the fun in that
Renault Tuning Club
38.71.03.546
Den Haag
Stuur mij aub ook een PM op het moment dat je de overboeking gedaan hebt. Nog steeds kun je uiteraard je vragen of opmerkingen hier melden of door mij een PM te sturen.
Extra: Mensen die wel toeren en bbq, maar niet overnachten, daarvoor is het 15 euro pp. De 10 euro verschil zit hem dus in de campeerovernachting
Mensen die alleen mee toeren en verder niks, dan kost het ook niks, but where's the fun in that

-
heb allang betaald 

oke oke bij deze dan, en is het zo dat iwi met mijn meerijd aangezien het wetenschappelijk bewezen is dat ik niet kan kaartlezenErik (Schepjes) schreef:Ollie,
Jerom rijd met ivar mee, aangezien die pannekoek zich nog niet had aangemeld.
er is geen mooier sport dan renault sport
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Dat ik nu een navigator heb heeft zo een bijkomend voordeel: ik heb sinds zaterdag een digitale videocamera, dus gaan er ook fillumpjes komen van de toertocht. En aangezien ik geen DVD's kan branden, zullen er vast wel compilatie-cd's gemaakt worden. En stuur dan na de toertocht maar naar mij, dan duurt het in ieder geval niet meer dan een jaar voordat je de filmpjes- en foto-cd krijgt. Want ik heb de dvd/cd van vorig jaar toertocht nog steeds niet gezien...
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
I'm in t
GR.Frits

GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Joost (DoubleYou) schreef:Dat ik nu een navigator heb heeft zo een bijkomend voordeel: ik heb sinds zaterdag een digitale videocamera, dus gaan er ook fillumpjes komen van de toertocht. En aangezien ik geen DVD's kan branden, zullen er vast wel compilatie-cd's gemaakt worden. En stuur dan na de toertocht maar naar mij, dan duurt het in ieder geval niet meer dan een jaar voordat je de filmpjes- en foto-cd krijgt. Want ik heb de dvd/cd van vorig jaar toertocht nog steeds niet gezien...

Je zegt het alJoost (DoubleYou) schreef:Dat ik nu een navigator heb heeft zo een bijkomend voordeel: ik heb sinds zaterdag een digitale videocamera, dus gaan er ook fillumpjes komen van de toertocht. En aangezien ik geen DVD's kan branden, zullen er vast wel compilatie-cd's gemaakt worden. En stuur dan na de toertocht maar naar mij, dan duurt het in ieder geval niet meer dan een jaar voordat je de filmpjes- en foto-cd krijgt. Want ik heb de dvd/cd van vorig jaar toertocht nog steeds niet gezien...

denk dat ik mijn digicam ook maar alvast op ga laden 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Oke, mocht je tijd over hebben en zin hebbenDennis VK schreef:Je zegt het aleen NAVIGATOR, geen cameraman hehe
![]()

-
- Contacteer:
ik en da freak hebben ook betaald
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
al gedaanMerijn schreef:Ikke ook!~Haas~ schreef:denk dat ik mijn digicam ook maar alvast op ga laden

Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
GE KUNT ONS
OOK SCHRAPPEN
margot en ik kunnen ook niet mee
volgende keer beter 
OOK SCHRAPPEN
margot en ik kunnen ook niet mee

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR heb je die lijst dan?????Ollie schreef:Ik heb de mensen waarvan ik zeker weet dat ze gaan cursief gezet en de maybe's dikgedrukt. Kan dat nog ff gedubbelcheckt worden
En nog iets: Ken mijn auto op het terrein staan? Want dan slaap ik op de bank ipv in een tentje met dit baggerweer.......