Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zo staat de Twingo er nu bij:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_schade1.JPG[/img]
Deur sluit niet meer, en wil bijna niet meer open..

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_schade2.JPG[/img]
Behoorlijke deuk..

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_schade3.JPG[/img]
Ik vermoed dat de auto die er tegen aan reed geen 5 km per uur ging..

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_schade4.JPG[/img]
Zonde, maar het blijft blik, er zijn ergere dingen..

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_schade5.JPG[/img]
Dit is het Twingo roest kwaaltje.
Met mijn werk heb ik vaker met Twingo's te maken. Ik dacht eerst dat het een oude schade was bij deze Twingo, maar ik heb er nu al drie gezien met roest op dezelfde plek...
Op de andere kant heb ik sinds dit jaar ook een plek ontdekt.

Wat is er nou gebeurt?
Er is een monteur met een huur Mégane achteruit in de Twingo gereden. Mégane heeft geen schade..

Hoe nu verder?
Er komt een nieuwe deur in en een nieuw achterscherm, als eerste komt de expert kijken, dan gaan ze aan de slag.

Ik hpu jullie op de hoogte..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ivo
Über-Spammer

De t@ring...dat ziet er aardig uit zeg...... (N)

Hopen dat ie snel weer rijd, want al die schade hebbie nix aan... :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Inderdaad, maar ze heeft nu een Twingo uit 2000, dus ze kan alle kanten op. (Y)
Gideon B
Contacteer:

tsss

lekker is dat, breng je je auto naar een garage, heb je dit. Echt zonde man (N) succes met de afhandeling
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gideon B schreef:tsss

lekker is dat, breng je je auto naar een garage, heb je dit. Echt zonde man (N) succes met de afhandeling
Kan toch overal gebeuren? Waarom dan niet bij een garage??
Steven
Car: M536

Jah lekker nutteloze opmerking, je bent zelfs het beste uit als zoiets bij de garage gebeurt. Die trekken het ding weer helemaal strak voor je (als het netjes gebeurt, maar dat zal wel bij kempenaar?).
Remco_Rs
Contacteer:

Inderdaad ongelukje zit in een klein hoekje,.Aangezien het nog wel eens erg krap parkeren is in de werkplaats,heb je zo een ongelukje,Heb zelf een paar jaar geleden OOk een twingo vol de muur in gereden in de werkplaats,Boeie ken gebeuren.je bent toch verzekert voor alles wat er op het bedrijf gebeurt duss.
Robert Clio S.

REMCO-X schreef:Inderdaad ongelukje zit in een klein hoekje,.Aangezien het nog wel eens erg krap parkeren is in de werkplaats,heb je zo een ongelukje,Heb zelf een paar jaar geleden OOk een twingo vol de muur in gereden in de werkplaats,Boeie ken gebeuren.je bent toch verzekert voor alles wat er op het bedrijf gebeurt duss.
Precies, gewoon verzekeringswerk. Elke week hebben wij auto's die in één van de Stam bedrijven in elkaar gereden wordt. Zolang het netjes en goed gerepareerd wordt zit de klant niet te klagen. Je kan beter zo schade hebben, dan het zelf rijden en schuldig zijn, want dan kost het je geld!
Clio 1.4 S strak in de lak!
clio-sport

Ik had het nooit gehoopt om hier wat te posten maar helaas. :(
In Rotterdam was ut dan zover één of andere onverlaat heeft geprobeerd mijn clio open te breken met een schroevendraaier, en daarmee me slot verneukt en me deur toegetakeld. gelukkig heeft hij haar nie open gekregen. Maar toch ik zit weer met de shit :(
Ben vandaag naar een schadeherstel bedrijf geweest en verteld mij heel fijn dat onze vriend er en schade van 1100 a 1200 euro van gemaakt heeft. :evil:

Egt KLOTE zeg maar.

Morgen ff naAr de verzekering bellen en hopen dat dit ook onder mijn diefstal verzekering valt en niet onder vernieling van andermans eigendom want dan mag ik zelf dokken :(
Steven

Nou er is nix gepikt, dus schrijf dat maar op je buik.

Enneh 1200 euri schade voor 1 deur? Bij een vriend van me was er 1 deuk in z'n 16v deur gereje. Krijgt 900 van de verzekering en kocht voor 50 euri op marktplaats een nieuwe deur in dezelfde kleur.

Zo doe je dat :p
Gideon B
Contacteer:

Ja hoor :( :( :( :( :( Heb ik weer :( :( :( :( :( :(

Nadat ik gisteren vanaf de Merwehal naar huis toe ging, kwam ik gisteren weer 1 van mijn meest "favoriete" auto's tegen, namelijk een V(ouw)W(agen) Golf GTI (N) (N)

Deze bestuurder vond het gepast met zware regenval door rood licht te rijden en had mij dus overduidelijk over het hoofd gezien. Ik kwam hem tegen op de kruising, waar hij rechtsaf ging en ik dus recht door. Hij schrok van mij en week uit naar rechts, hij had de ruimte, want er zat een bushalte. Ik had minder geluk en nadat ik uitweek naar links, knalde ik vol op een vluchtheuvel/stoep. Lekker is dat. Linker voorvelg beschadigd en krom, kapotte wiellager en waarschijnlijk de stuurstang beschadigd. Ach valt mee zul je denken, MAAR IK HEB DIE VELGEN ER VORIGE WEEK DINSDAG NIEUW ONDER GEZET!!! Het mooiste van het verhaal?

Meneer in de Golf deed zijn verlichting uit en ging er als een idioot vandoor, heb ik dat :@ Nu weet ik ook weer overduidelijk, waarom ik een bloedhekel heb aan golfjes GTI.......... (N) (N) (N) (N) (N)
clio-sport

Steven schreef:Nou er is nix gepikt, dus schrijf dat maar op je buik.

Enneh 1200 euri schade voor 1 deur? Bij een vriend van me was er 1 deuk in z'n 16v deur gereje. Krijgt 900 van de verzekering en kocht voor 50 euri op marktplaats een nieuwe deur in dezelfde kleur.

Zo doe je dat :p
Ik heb de beste mevrouw van de verzekering gesproken en schade bij een poging tot diefstal valt ook onder de diefstal verzekering :P ik moet alleen wel dan me eigen risico betalen 135 euro. dus dat zit weer mee :)
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Gideon B schreef:Meneer in de Golf deed zijn verlichting uit en ging er als een idioot vandoor, heb ik dat :@ Nu weet ik ook weer overduidelijk, waarom ik een bloedhekel heb aan golfjes GTI.......... (N) (N) (N) (N) (N)
Vragen om getuigen, is moeilijk, maar dit is doorrijden na "aanrijding". Kenteken nog kunnen zien? Waarschijnlijk niet he :(

Succes man! Klotegast in die VW :@
Jasper16v

Gideon B schreef:Ja hoor :( :( :( :( :( Heb ik weer :( :( :( :( :( :(

Nadat ik gisteren vanaf de Merwehal naar huis toe ging, kwam ik gisteren weer 1 van mijn meest "favoriete" auto's tegen, namelijk een V(ouw)W(agen) Golf GTI (N) (N)

Deze bestuurder vond het gepast met zware regenval door rood licht te rijden en had mij dus overduidelijk over het hoofd gezien. Ik kwam hem tegen op de kruising, waar hij rechtsaf ging en ik dus recht door. Hij schrok van mij en week uit naar rechts, hij had de ruimte, want er zat een bushalte. Ik had minder geluk en nadat ik uitweek naar links, knalde ik vol op een vluchtheuvel/stoep. Lekker is dat. Linker voorvelg beschadigd en krom, kapotte wiellager en waarschijnlijk de stuurstang beschadigd. Ach valt mee zul je denken, MAAR IK HEB DIE VELGEN ER VORIGE WEEK DINSDAG NIEUW ONDER GEZET!!! Het mooiste van het verhaal?

Meneer in de Golf deed zijn verlichting uit en ging er als een idioot vandoor, heb ik dat :@ Nu weet ik ook weer overduidelijk, waarom ik een bloedhekel heb aan golfjes GTI.......... (N) (N) (N) (N) (N)
Ai das echt kl*te. Echt een smerige streek van de bestuurder. Maar je doet nu voorkomen dat iedere VW rijder zo is, wat natuurlijk niet zo is.

Suc6 met de verder afhandeling.
Mrtn
Car: R5GTT

Was je auto te beschadigd om er achteraan te crossen??

Maarja... tegen de tijd dat je bekomen bent van de schrik is hij al 2 straten verder :(

Hoerenstreek dit (N)
Mrtn = Maarten
5gt8vturbo

[quote="5gt8vturbo"]op 1 december is ook mijn turbo total loss gereden door een dikke vette audi. sloeg af op een twee baans weg en "meneer" reed er veel te hard. en haalde me in turbo van voor tot achter geraakt. schade:
achterpaneel: total loss
raam : versplinterd
deur: total loss
stoel: verbogen
achtersteil: verbogen
na ongeluk
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schade_turbo.JPG[/img]
nadat hij bij de renault professor in melisant is geweest
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IM000079_klein.JPG[/img]
-Ray-
Contacteer:

netjes hersteld zeg zo op het eerste gezicht!

en die velgen, das sentiment... daar is mijn GT carrière op begonnen... *snif* ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
5gt8vturbo

thnx ben er ook zeer blij mee dat hij nog te maken viel. als je dicht bij kijkt zie je nog wat druipers maar ja, who cares I don`t de andere kant moet nog wat roest weg (nieuw achterpaneel,deur en voor scherm)en dan helemaal spuiten. de rest is al vervangen.bumpers, achterklep
hahaha zelfde smaak mijn gt carriere ook had eerst een witte met kromme stalen velgen!!!!! heb gelijk deze velgjes aangeschaft
Gideon B
Contacteer:

Mrtn schreef:Was je auto te beschadigd om er achteraan te crossen??

Maarja... tegen de tijd dat je bekomen bent van de schrik is hij al 2 straten verder :(

Hoerenstreek dit (N)
kon ik er maar achteraan crossen, maar mijn wiel stond een "beetje" schuin onder de auto. Ik dacht laat ik het risico maar niet nemen
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

5gt8vturbo schreef:
5gt8vturbo schreef:..
nadat hij bij de renault professor in melisant is geweest..
Wie dan in melisant?
.:: TurboPowerr ::.
Freek S

Gideon B schreef:
Mrtn schreef:Was je auto te beschadigd om er achteraan te crossen??

Hoerenstreek dit (N)
kon ik er maar achteraan crossen, maar mijn wiel stond een "beetje" schuin onder de auto. Ik dacht laat ik het risico maar niet nemen
Das maar beter ook, anders rijd je maybe je auto nog meer naar de klote. :@ Kut Golfjes :@
Steven

Lekker generaliseren jongens ;)
5gt8vturbo

Wie dan in melisant?
een oude achterberg monteur heeft een loods in meli. en een heleboel renaults. werkt tegen woordig voor renault zelf.
Edwin16v
Contacteer:

5gt8vturbo schreef:
Wie dan in melisant?
een oude achterberg monteur heeft een loods in meli. en een heleboel renaults. werkt tegen woordig voor renault zelf.
Ja Pascal je hebt Michel lekker alles laten opknappen hè :wink:
Hij heeft die deuk uit Dan z'n dak van die groene Clio ook best netjes weggewerk.
5gt8vturbo

heel goed sommige mensen kunnen echt alles met auto`s heb ik zeer veel respect voor. daniel z`n dak is zeker weer netjes geworden. dat was pas schade.!!!!!!

renault-loos? michel heb er nog wel een paar :lol: :lol: :lol: :lol: zeker die gifgroene turbo :worship:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

5gt8vturbo schreef:
Wie dan in melisant?
Toch maar eens vaker door melisant heen rijden dan :)
.:: TurboPowerr ::.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dat ziet er weer strak uit 5gt8vturbo! Hou hem heel. ;)
5gt8vturbo

thnx :D
Edwin16v
Contacteer:

5gt8vturbo schreef:heel goed sommige mensen kunnen echt alles met auto`s heb ik zeer veel respect voor. daniel z`n dak is zeker weer netjes geworden. dat was pas schade.!!!!!!

renault-loos? michel heb er nog wel een paar :lol: :lol: :lol: :lol: zeker die gifgroene turbo :worship:
In die groene ligt nog geen blok volgens mij.
Dus kan ik zelfs nog kiezen voor een GTT of GTE.
(ik ben trouwens het broertje van Patricia)

Maar genoeg off-topic zo :wink:
Gideon B
Contacteer:

ziet er inderdaad weer superstrak uit, beter dat er zo iemand is die dat zo kan, anders weer een turbo minder geweest. netjes hoor (Y)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gideon B schreef: beter dat er zo iemand is die dat zo kan, anders weer een turbo minder geweest. netjes hoor (Y)
Mee eens, normaal gesproken was deze denk ik gestript.
Gideon B
Contacteer:

Gideon B schreef:ziet er inderdaad weer superstrak uit, beter dat er zo iemand is die dat zo kan, anders weer een turbo minder geweest. netjes hoor (Y)
nou ja, minder geweest...meestal worden dit soort schade's niet meer gerepareerd toch?
Gideon B
Contacteer:

Chris schreef:
Gideon B schreef: beter dat er zo iemand is die dat zo kan, anders weer een turbo minder geweest. netjes hoor (Y)
Mee eens, normaal gesproken was deze denk ik gestript.
met strippen van auto's is niets mis, maar ik denk maar zo:

KEEP THE 5 ALIVE!!! :lol: (Y)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gideon B schreef:
Gideon B schreef:ziet er inderdaad weer superstrak uit, beter dat er zo iemand is die dat zo kan, anders weer een turbo minder geweest. netjes hoor (Y)
nou ja, minder geweest...meestal worden dit soort schade's niet meer gerepareerd toch?
Het ligt toch een beetje aan de eigenaar..
5gt8vturbo

ja het ligt zeker aan de eigenaar maar ook aan de schade denk ik. als hij m`n achter as had geraakt of m`n dak had geknikt had ik hem niet meer laten of zelfs kunnen laten maken. in principe heeft die audi me precies goed geraakt (liever niet natuurlijk :D ) net na m`n as begonnen en net voor m`n voorscherm gestopt dus alleen blik en ruit schade. maar thnx voor alle complimenten ik zal ze doorgeven.
ps. edwin16v zoiets had ik al begrepen. (trouwens erg stoere TWINGO van patries)
Plaats reactie