28 augustus Dynodag Goes chattopic (Nieuwe info!)

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Hoe is het met de rest afgelopen?
Ik ben benieuwd naar de rs van stevenk.Hebben ze nog verloren paarden gevonden?
ger
Berichten: 184
Lid geworden op: di 27 feb 2001 0:00
Locatie: Hof van Twente

[img]http://picserver.student.utwente.nl/vie ... erver.jpeg[/img]

Na het vervangen van de onsteking,kwam er toch nog een goed resultaat uit,nu nog iets aan de benzine toevoer doen en dan naar 1,2 bar, Jeroen bedankt.

Groeten Ger

Mooie foto Roy
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

En wat had je nou allemaal aangepast aan je 5 Ger? Alleen die T25 en een dikke downpipe?
5 GT Turbo '88 GT5
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1304@.JPG[/img]

Ziet er wel erg dik uit dit :worship: Heb je dat zelf gemaakt? Waarvan en wat is de diameter van die pijp?
5 GT Turbo '88 GT5
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Hmm dat ziet er stukken beter uit als die ellendige elbow idd. Lijkt wel 3", tis dikker dan onze 2,5" pijpies :)
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

serieuse poeier. mooi dikke pijp, sonde er in, keurig.

Ook de slangen aftapen onder de slangklemmen is wel een goed plan!

Wat is dat trouwens voor los slangetje/t-stuk?
rev it like a rental
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Menno schreef:
Ook de slangen aftapen onder de slangklemmen is wel een goed plan!
Want?
5 GT Turbo '88 GT5
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Dan snijden die klemmen niet zo gauw in in de slangen. Origineel zie je ook wel eens van die slangklemmen met een rubbermanteltje er omheen.
rev it like a rental
Gast

Roy schreef:Zeker weer een geslaagde dag. Weer goed geregeld (Y)
Hier een paar foto's van vandaag :)


Gille zn oude 21 Turbo. 207 pk 336nm??

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1308@.JPG[/img]

Aparte kleur op deze 5 gtt :foto: 135 pk op 1 bar

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1314@.JPG[/img]

Nog een mooie 5 gtt op de bank 8)

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1315@.JPG[/img]

En de winnaar van de dag :worship: :worship:

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1323@.JPG[/img]
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1326@.JPG[/img]

Een corsa a 2.0 16v turbo met 274 pk en 430 nm :worship: (Y)
sorry Roy, Gilles oude 21 is Jo zen nieuwe 21 met 207 pk@wheel en 353.9 N/m
http://photobucket.com/albums/v293/coronatmf/allerlei/

Daar zal hopelijk snel verandering in komen want heb men zinnen gezet op de "dagwinnaar" >-)
gille
Berichten: 3232
Lid geworden op: wo 30 jan 2002 0:00
Locatie: belgium
Contacteer:

-jo- schreef:
Roy schreef:

Gille zn oude 21 Turbo. 207 pk 336nm??













sorry Roy, Gilles oude 21 is Jo zen nieuwe 21 met 207 pk@wheel en 353.9 N/m
http://photobucket.com/albums/v293/coronatmf/allerlei/

Daar zal hopelijk snel verandering in komen want heb men zinnen gezet op de "dagwinnaar" >-)
dit is het bewijs dat de MENNO chip wel deugelijk is :worship: :worship: :worship:
StevenK
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 2 apr 2003 19:36
Contacteer:

Ik vond 't in ieder geval leuk, zo'n dynodag. We hebben ook weer veel geleerd over de RS.
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Zoals?? Ik ben benieuwd (I)
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

-jo- schreef:
sorry Roy, Gilles oude 21 is Jo zen nieuwe 21 met 207 pk@wheel en 353.9 N/m
http://photobucket.com/albums/v293/coronatmf/allerlei/

Daar zal hopelijk snel verandering in komen want heb men zinnen gezet op de "dagwinnaar" >-)
Ik had er een paar vraagtekens achter gezet omdat ik het niet meer precies wist :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
ger
Berichten: 184
Lid geworden op: di 27 feb 2001 0:00
Locatie: Hof van Twente

[img]http://picserver.student.utwente.nl/vie ... erver.jpeg[/img]

Hier nog een foto van mijn elbow,men neemt een 10 mm dikke plaat,gebruik de pakking als mal,boor de gaten, zaag met decoupeerzaag gat,en las hier een lasbocht op van 76mm na het lassen vlakken en klaar is het. :lol:

De downpipe heb ik aan de elbow vastgelast,dat is een bocht van 70mm merk bosal.

De verbinding tussen downpipe en uitlaat heb ik ook veranderd,daar moet ik nog een foto van maken,dat is nu stalen flexibele koppeling.
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

life can be so simpel ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Gebruikersavatar
Geert Claes
Berichten: 1214
Lid geworden op: za 6 apr 2002 0:00
Locatie: ALPINE GT + R5GTT + Talisman

[img]http://users.skynet.be/fa313328/cliobank1.jpg[/img]

tadaa mijn clio op de bank. 128.9 PK aan de wielen met een standaard clio met 176000 km op de teller

[img]http://users.skynet.be/fa313328/cliobank2.jpg[/img]

[img]http://users.skynet.be/fa313328/jean.jpg[/img]

de clio sport ragnotti van de jan op de bank :worship:

[img]http://users.skynet.be/fa313328/robbyturbo.jpg[/img]

jaja, dikke T3

[img]http://users.skynet.be/fa313328/robby.jpg[/img]

hier is nog wat afstelling nodig, maar toch al een aardig resultaat (Y)

[img]http://users.skynet.be/fa313328/bal3.jpg[/img]

117 PK op de wielen, standaard GT op 0.9 bar met kapotte koppeling....





[/img]
speedline
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 19 nov 2001 0:00
Locatie: Rotterdam

Ik heb nog even een rondje meegedaan met Marco met de Corsa Turbo...

O.M.F.G. >-) :worship:

270km/h (toch wel 250 echt denk ik zo!) op de teller in een Corsa!!!
Gast

speedline schreef:Ik heb nog even een rondje meegedaan met Marco met de Corsa Turbo...

O.M.F.G. >-) :worship:

270km/h (toch wel 250 echt denk ik zo!) op de teller in een Corsa!!!
hoe hou je dat ding recht met 270 (250) op de teller ??? :smoke:
Gast

gille schreef:
-jo- schreef:
Roy schreef:

Gille zn oude 21 Turbo. 207 pk 336nm??













sorry Roy, Gilles oude 21 is Jo zen nieuwe 21 met 207 pk@wheel en 353.9 N/m
http://photobucket.com/albums/v293/coronatmf/allerlei/

Daar zal hopelijk snel verandering in komen want heb men zinnen gezet op de "dagwinnaar" >-)
dit is het bewijs dat de MENNO chip wel deugelijk is :worship: :worship: :worship:
Ik heb niet beweerd dat ie niet deugd denk ik? Enkel was er uitgegaan van een standaard comp. Maakt niet uit, resultaat was boven alle verwachtingen. Spijtig genoeg is ie momenteel zo betrouwbaar dat ik niet durf rijden met 1.0 bar (spijtig genoeg). Nog enkele weken sleutelen, dankzij Jeroen :worship: , en dan zou de 21T in zen uiteindelijke jas moeten zitten. That corsa-ass is mine !! :bang: :lol:
Die bak gaat echt wel hard. Nogmaals dank aan de organisatoren en technische staf van dienst. Twas dik in orde! (Y)
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

speedline schreef:Ik heb nog even een rondje meegedaan met Marco met de Corsa Turbo...

O.M.F.G. >-) :worship:

270km/h (toch wel 250 echt denk ik zo!) op de teller in een Corsa!!!
Toen Marco een rondje ging warmrijden is mn broer ff met hem meegereden :foto:

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/200549/in ... teller.JPG[/img]

Teller stopt boven de 280 en de toerenteller liep nog verder op :worship: :worship:
5 GT Turbo '88 GT5
Tino
Erelid - RvT
Berichten: 5939
Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Locatie: Ouddorp

-jo- schreef:
speedline schreef:Ik heb nog even een rondje meegedaan met Marco met de Corsa Turbo...

O.M.F.G. >-) :worship:

270km/h (toch wel 250 echt denk ik zo!) op de teller in een Corsa!!!
hoe hou je dat ding recht met 270 (250) op de teller ??? :smoke:
Het recht houden op die snelheid heb marco niet zo veel problemen mee.

Maar als hij op de 180 het gas naar beneden trapt t dan slinger je wel wat over de weg heen ;) . Voor de laatste aanpassing was dit nog een stuk heftigere omdat die chip hem een stuk aggresiever maakte. Deze doet dat wat minder en zal dus bij sprints meer voordeel opleveren :) :)
.:: TurboPowerr ::.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Shit ik dacht dat dit vandaag was, kep wel weer wat gemist zie ik.

Iig Respect to Ger, echt mooi gemaakt (Y)
Gast

Steven schreef:Shit ik dacht dat dit vandaag was, kep wel weer wat gemist zie ik.
ah je weet het!
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Jaja ik was vorige x met Ray mee, ik wilde me gister ook nog proberen op te geven voor vandaag en toen zag ik dat het gister al was :lol:

Naja er komt vast snel weer een volgende x, dan ben ik van de partij :)
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Hoe is het met de clio van Melvin afgelopen eigenlijk,of is ie niet geweest.
Gast

voor zover men geheugen kan teruggaan (en ik ben slecht in het onthouden van namen) geloof ik van wel. Als dat die jongen is met bewerkte kop, andere nokken en kleppen. UItzicht blond met krullen? Blauwe clio met een deuk aan de rechterkant?

Als dat em is had ie problemen met het stationair draaien dacht ik. Zen opstelling (die ie steken heeft) is meer voor het circuit, stationair 2000 rpm, de baan op en dat ding laten gaan op een konstante 8000 rpm. Voor de openbare wegafstelling is deze niet zo optimaal. Meetgegevens ken ik niet. Komt wel goed als Jeroen zich daar mee bezig houd.
Donleben
Berichten: 1384
Lid geworden op: zo 6 jul 2003 23:05
Locatie: Alkmaar (N-H) Real Name: Melvin
Contacteer:

Florus schreef:Hoe is het met de clio van Melvin afgelopen eigenlijk,of is ie niet geweest.
Ik ben wel geweest en hij is nu afgesteld. Zie hier de vermogensuitdraai enzo.
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Maar heb je er een deuk in dan?
Donleben
Berichten: 1384
Lid geworden op: zo 6 jul 2003 23:05
Locatie: Alkmaar (N-H) Real Name: Melvin
Contacteer:

Deuk in de rechterdeur. Een vrouw(!) kon niet goed uitparkeren. Is wel allemaal geregeld.
Het is puur alleen de deur. Die moet even vervangen worden. Het spuitwerk was gelukkig toch niet af!
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Gast

had ik het juist? Joehoe, ik ga erop vooruit. :wink:

De wagen heeft veel pottencieël, ik kijk uit naar de volgende sessie.

Binnenkort gaat men 21 blok compleet de deur uit, iemand interesse? Stuur maar pm'tje. Testgegevens hier:

http://photobucket.com/albums/v293/coronatmf/allerlei/
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

speedline schreef:Ik heb nog even een rondje meegedaan met Marco met de Corsa Turbo...

O.M.F.G. >-) :worship:

270km/h (toch wel 250 echt denk ik zo!) op de teller in een Corsa!!!
Damn dan zit je niet bepaald ontspannen in je stoel denk ik :p
limburgio
Berichten: 511
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Locatie: paal-beringen

[img]http://users.skynet.be/fa313328/robbyturbo.jpg[/img]

da's de mijne :-D jammer genoeg nog wat afstellen van de carb en waarschijnlijk andere nokkenas om dit geweld zijn werk te laten doen!
khad 131pk en 200Nm koppel op 1.2 bar men dumpvalve was lek en jammer dat ik niet hoger kon, volgende keer zal het 1.? bar zijn :-D
Gast

waar gaat die turbo met dat wagentje naartoe? :wink:

:p
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

als je nog een standaard cilinderkop hebt is het bijna niet meer interessant om boven de 1.3 bar te gaan draaien. bij mij was het verschil tussen de 1.1 en 1.3 bar al niet zo schokkend groot meer, het echte verschil ligt m tussen de 0.8-1.1 bar.

je kan er wel meer bar in pompen, maar het torretje moet het nog wel kunnen verwerken ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Nouja als jij er eens een wat dikkere intercooler tussenhangt kan ie misschien toch nog wel hoger met serieuze winst :)
Plaats reactie