28 augustus Dynodag Goes chattopic (Nieuwe info!)
[img]http://picserver.student.utwente.nl/vie ... erver.jpeg[/img]
Na het vervangen van de onsteking,kwam er toch nog een goed resultaat uit,nu nog iets aan de benzine toevoer doen en dan naar 1,2 bar, Jeroen bedankt.
Groeten Ger
Mooie foto Roy
Na het vervangen van de onsteking,kwam er toch nog een goed resultaat uit,nu nog iets aan de benzine toevoer doen en dan naar 1,2 bar, Jeroen bedankt.
Groeten Ger
Mooie foto Roy
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1304@.JPG[/img]
Ziet er wel erg dik uit dit
Heb je dat zelf gemaakt? Waarvan en wat is de diameter van die pijp?
Ziet er wel erg dik uit dit

5 GT Turbo '88 GT5
sorry Roy, Gilles oude 21 is Jo zen nieuwe 21 met 207 pk@wheel en 353.9 N/mRoy schreef:Zeker weer een geslaagde dag. Weer goed geregeld![]()
Hier een paar foto's van vandaag![]()
Gille zn oude 21 Turbo. 207 pk 336nm??
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1308@.JPG[/img]
Aparte kleur op deze 5 gtt135 pk op 1 bar
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1314@.JPG[/img]
Nog een mooie 5 gtt op de bank![]()
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1315@.JPG[/img]
En de winnaar van de dag![]()
![]()
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1323@.JPG[/img]
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1326@.JPG[/img]
Een corsa a 2.0 16v turbo met 274 pk en 430 nm![]()
http://photobucket.com/albums/v293/coronatmf/allerlei/
Daar zal hopelijk snel verandering in komen want heb men zinnen gezet op de "dagwinnaar"

dit is het bewijs dat de MENNO chip wel deugelijk is-jo- schreef:Roy schreef:
Gille zn oude 21 Turbo. 207 pk 336nm??
sorry Roy, Gilles oude 21 is Jo zen nieuwe 21 met 207 pk@wheel en 353.9 N/m
http://photobucket.com/albums/v293/coronatmf/allerlei/
Daar zal hopelijk snel verandering in komen want heb men zinnen gezet op de "dagwinnaar"



Ik vond 't in ieder geval leuk, zo'n dynodag. We hebben ook weer veel geleerd over de RS.
Ik had er een paar vraagtekens achter gezet omdat ik het niet meer precies wist-jo- schreef:
sorry Roy, Gilles oude 21 is Jo zen nieuwe 21 met 207 pk@wheel en 353.9 N/m
http://photobucket.com/albums/v293/coronatmf/allerlei/
Daar zal hopelijk snel verandering in komen want heb men zinnen gezet op de "dagwinnaar"
5 GT Turbo '88 GT5
[img]http://picserver.student.utwente.nl/vie ... erver.jpeg[/img]
Hier nog een foto van mijn elbow,men neemt een 10 mm dikke plaat,gebruik de pakking als mal,boor de gaten, zaag met decoupeerzaag gat,en las hier een lasbocht op van 76mm na het lassen vlakken en klaar is het.
De downpipe heb ik aan de elbow vastgelast,dat is een bocht van 70mm merk bosal.
De verbinding tussen downpipe en uitlaat heb ik ook veranderd,daar moet ik nog een foto van maken,dat is nu stalen flexibele koppeling.
Hier nog een foto van mijn elbow,men neemt een 10 mm dikke plaat,gebruik de pakking als mal,boor de gaten, zaag met decoupeerzaag gat,en las hier een lasbocht op van 76mm na het lassen vlakken en klaar is het.

De downpipe heb ik aan de elbow vastgelast,dat is een bocht van 70mm merk bosal.
De verbinding tussen downpipe en uitlaat heb ik ook veranderd,daar moet ik nog een foto van maken,dat is nu stalen flexibele koppeling.
life can be so simpel 

Immer wieder die verdammte Holländer
- Geert Claes
- Berichten: 1214
- Lid geworden op: za 6 apr 2002 0:00
- Locatie: ALPINE GT + R5GTT + Talisman
[img]http://users.skynet.be/fa313328/cliobank1.jpg[/img]
tadaa mijn clio op de bank. 128.9 PK aan de wielen met een standaard clio met 176000 km op de teller
[img]http://users.skynet.be/fa313328/cliobank2.jpg[/img]
[img]http://users.skynet.be/fa313328/jean.jpg[/img]
de clio sport ragnotti van de jan op de bank
[img]http://users.skynet.be/fa313328/robbyturbo.jpg[/img]
jaja, dikke T3
[img]http://users.skynet.be/fa313328/robby.jpg[/img]
hier is nog wat afstelling nodig, maar toch al een aardig resultaat
[img]http://users.skynet.be/fa313328/bal3.jpg[/img]
117 PK op de wielen, standaard GT op 0.9 bar met kapotte koppeling....
[/img]
tadaa mijn clio op de bank. 128.9 PK aan de wielen met een standaard clio met 176000 km op de teller
[img]http://users.skynet.be/fa313328/cliobank2.jpg[/img]
[img]http://users.skynet.be/fa313328/jean.jpg[/img]
de clio sport ragnotti van de jan op de bank

[img]http://users.skynet.be/fa313328/robbyturbo.jpg[/img]
jaja, dikke T3
[img]http://users.skynet.be/fa313328/robby.jpg[/img]
hier is nog wat afstelling nodig, maar toch al een aardig resultaat

[img]http://users.skynet.be/fa313328/bal3.jpg[/img]
117 PK op de wielen, standaard GT op 0.9 bar met kapotte koppeling....
[/img]
hoe hou je dat ding recht met 270 (250) op de teller ???speedline schreef:Ik heb nog even een rondje meegedaan met Marco met de Corsa Turbo...
O.M.F.G.![]()
![]()
270km/h (toch wel 250 echt denk ik zo!) op de teller in een Corsa!!!

Ik heb niet beweerd dat ie niet deugd denk ik? Enkel was er uitgegaan van een standaard comp. Maakt niet uit, resultaat was boven alle verwachtingen. Spijtig genoeg is ie momenteel zo betrouwbaar dat ik niet durf rijden met 1.0 bar (spijtig genoeg). Nog enkele weken sleutelen, dankzij Jeroengille schreef:-jo- schreef:dit is het bewijs dat de MENNO chip wel deugelijk isRoy schreef:
Gille zn oude 21 Turbo. 207 pk 336nm??
sorry Roy, Gilles oude 21 is Jo zen nieuwe 21 met 207 pk@wheel en 353.9 N/m
http://photobucket.com/albums/v293/coronatmf/allerlei/
Daar zal hopelijk snel verandering in komen want heb men zinnen gezet op de "dagwinnaar"![]()
![]()



Die bak gaat echt wel hard. Nogmaals dank aan de organisatoren en technische staf van dienst. Twas dik in orde!

Toen Marco een rondje ging warmrijden is mn broer ff met hem meegeredenspeedline schreef:Ik heb nog even een rondje meegedaan met Marco met de Corsa Turbo...
O.M.F.G.![]()
![]()
270km/h (toch wel 250 echt denk ik zo!) op de teller in een Corsa!!!

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/200549/in ... teller.JPG[/img]
Teller stopt boven de 280 en de toerenteller liep nog verder op


5 GT Turbo '88 GT5
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
Het recht houden op die snelheid heb marco niet zo veel problemen mee.-jo- schreef:hoe hou je dat ding recht met 270 (250) op de teller ???speedline schreef:Ik heb nog even een rondje meegedaan met Marco met de Corsa Turbo...
O.M.F.G.![]()
![]()
270km/h (toch wel 250 echt denk ik zo!) op de teller in een Corsa!!!
Maar als hij op de 180 het gas naar beneden trapt t dan slinger je wel wat over de weg heen



.:: TurboPowerr ::.
ah je weet het!Steven schreef:Shit ik dacht dat dit vandaag was, kep wel weer wat gemist zie ik.
voor zover men geheugen kan teruggaan (en ik ben slecht in het onthouden van namen) geloof ik van wel. Als dat die jongen is met bewerkte kop, andere nokken en kleppen. UItzicht blond met krullen? Blauwe clio met een deuk aan de rechterkant?
Als dat em is had ie problemen met het stationair draaien dacht ik. Zen opstelling (die ie steken heeft) is meer voor het circuit, stationair 2000 rpm, de baan op en dat ding laten gaan op een konstante 8000 rpm. Voor de openbare wegafstelling is deze niet zo optimaal. Meetgegevens ken ik niet. Komt wel goed als Jeroen zich daar mee bezig houd.
Als dat em is had ie problemen met het stationair draaien dacht ik. Zen opstelling (die ie steken heeft) is meer voor het circuit, stationair 2000 rpm, de baan op en dat ding laten gaan op een konstante 8000 rpm. Voor de openbare wegafstelling is deze niet zo optimaal. Meetgegevens ken ik niet. Komt wel goed als Jeroen zich daar mee bezig houd.
-
- Berichten: 1384
- Lid geworden op: zo 6 jul 2003 23:05
- Locatie: Alkmaar (N-H) Real Name: Melvin
- Contacteer:
Ik ben wel geweest en hij is nu afgesteld. Zie hier de vermogensuitdraai enzo.Florus schreef:Hoe is het met de clio van Melvin afgelopen eigenlijk,of is ie niet geweest.
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
-
- Berichten: 1384
- Lid geworden op: zo 6 jul 2003 23:05
- Locatie: Alkmaar (N-H) Real Name: Melvin
- Contacteer:
Deuk in de rechterdeur. Een vrouw(!) kon niet goed uitparkeren. Is wel allemaal geregeld.
Het is puur alleen de deur. Die moet even vervangen worden. Het spuitwerk was gelukkig toch niet af!
Het is puur alleen de deur. Die moet even vervangen worden. Het spuitwerk was gelukkig toch niet af!
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
had ik het juist? Joehoe, ik ga erop vooruit.
De wagen heeft veel pottencieël, ik kijk uit naar de volgende sessie.
Binnenkort gaat men 21 blok compleet de deur uit, iemand interesse? Stuur maar pm'tje. Testgegevens hier:
http://photobucket.com/albums/v293/coronatmf/allerlei/
De wagen heeft veel pottencieël, ik kijk uit naar de volgende sessie.
Binnenkort gaat men 21 blok compleet de deur uit, iemand interesse? Stuur maar pm'tje. Testgegevens hier:
http://photobucket.com/albums/v293/coronatmf/allerlei/
Damn dan zit je niet bepaald ontspannen in je stoel denk ikspeedline schreef:Ik heb nog even een rondje meegedaan met Marco met de Corsa Turbo...
O.M.F.G.![]()
![]()
270km/h (toch wel 250 echt denk ik zo!) op de teller in een Corsa!!!

[img]http://users.skynet.be/fa313328/robbyturbo.jpg[/img]
da's de mijne :-D jammer genoeg nog wat afstellen van de carb en waarschijnlijk andere nokkenas om dit geweld zijn werk te laten doen!
khad 131pk en 200Nm koppel op 1.2 bar men dumpvalve was lek en jammer dat ik niet hoger kon, volgende keer zal het 1.? bar zijn :-D
da's de mijne :-D jammer genoeg nog wat afstellen van de carb en waarschijnlijk andere nokkenas om dit geweld zijn werk te laten doen!
khad 131pk en 200Nm koppel op 1.2 bar men dumpvalve was lek en jammer dat ik niet hoger kon, volgende keer zal het 1.? bar zijn :-D
als je nog een standaard cilinderkop hebt is het bijna niet meer interessant om boven de 1.3 bar te gaan draaien. bij mij was het verschil tussen de 1.1 en 1.3 bar al niet zo schokkend groot meer, het echte verschil ligt m tussen de 0.8-1.1 bar.
je kan er wel meer bar in pompen, maar het torretje moet het nog wel kunnen verwerken
je kan er wel meer bar in pompen, maar het torretje moet het nog wel kunnen verwerken

Immer wieder die verdammte Holländer