hoeveel gte's?
Ik dacht dat alleen het CBS dat deed. Lekker belangrijk wie het doet..Bart V schreef:Moet je even een mailtje sturen naar de rdw, die geven dat soort info nog wel eens.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
GTE's kun je nooit opvragen want die zijn ingevoerd als GTX. dus is niet te achterhalen.
-
- Contacteer:
en al geprobeerd?djtheo schreef:ok k zal wel s kijken of k er achter kan komen. weet iemand toevallig hoeveel er bij rtc lid zijn?Hooliead schreef:GTE's kun je nooit opvragen want die zijn ingevoerd als GTX. dus is niet te achterhalen.
Rtc-gte rijders zou ik ook niet weten.
ff een lijstje maken?
RTC-GTE rijders:
* Hooliead
-
- Car: GTT
Hooliead schreef:GTE's kun je nooit opvragen want die zijn ingevoerd als GTX. dus is niet te achterhalen.
die van mij staat toch als GTE geregistreerd en is als GTE ingevoerd geweest door de vorige eigenaar.
-
- Contacteer:
wist bniet eens dat dat mogelijk was.Danny van Duren schreef:Hooliead schreef:GTE's kun je nooit opvragen want die zijn ingevoerd als GTX. dus is niet te achterhalen.
die van mij staat toch als GTE geregistreerd en is als GTE ingevoerd geweest door de vorige eigenaar.
Alle GTE's die ik tot nu toe heb gezien zijn als GTX ingevoerd. Wel leuk dat het dus wel kan.
en wat het nut is om dat allemaal te weten.. Is leuk om alle info te hebben die om je auto bestaat en om bijv. op mijn website te zetten als ik die wer eens uit ga breiden met een zooi info over GTE
-
Hooliead schreef:wist bniet eens dat dat mogelijk was.Danny van Duren schreef:Hooliead schreef:GTE's kun je nooit opvragen want die zijn ingevoerd als GTX. dus is niet te achterhalen.
Alle GTE's die ik tot nu toe heb gezien zijn als GTX ingevoerd. Wel leuk dat het dus wel kan.
en wat het nut is om dat allemaal te weten.. Is leuk om alle info te hebben die om je auto bestaat en om bijv. op mijn website te zetten als ik die wer eens uit ga breiden met een zooi info over GTE
wat staat erbij jou op je kenteken bij: type?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb er ook eens 1 gezien met op het kenteken C409. Niks Renault 5, het is een Renault C409. Voor de verzekering kan dat handig zijn 
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
kheb toch liever dat er gtx op het kentekenbewijs staat!Hooliead schreef:wist bniet eens dat dat mogelijk was.

Clio 16v.....
-
- Contacteer:
[ff een lijstje maken?
RTC-GTE rijders:
* Hooliead
* martijnberk 5 GTE cabrio
* martijnberk 5 GTE sloop/opknapper
RTC-GTE rijders:
* Hooliead
-
- Contacteer:
GTX, wat volgens mij ook goedkoper is in de verzekeringDanny van Duren schreef:Hooliead schreef:wist bniet eens dat dat mogelijk was.Danny van Duren schreef:Hooliead schreef:GTE's kun je nooit opvragen want die zijn ingevoerd als GTX. dus is niet te achterhalen.
wat staat erbij jou op je kenteken bij: type?
-
RTC-GTE rijders:
* Hooliead
* Remco Tack
* MartinGTT
* Danny van Duren
* Bram, sloop GTE
* Hooliead
* Remco Tack
* MartinGTT
* Danny van Duren
* Bram, sloop GTE
-
- Contacteer:
die zou je toch eigenlijk gaan verkopen?RTC-GTE rijders:
-
bij mij staat er bij type: B/C40S oftewel GTEVos schreef:kheb toch liever dat er gtx op het kentekenbewijs staat!Hooliead schreef:wist bniet eens dat dat mogelijk was.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die typevermelding is dus ook verzonnen. Een B-codering zou een 5-deurs zijn, wat een GTE nooit is geweest. En 40S? Dialogys kent geen C40S, wel een C409, dat is een GTE. C408 is een GTX met monopointinjectie. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Ik heb nog nooit een chassiscode opgegeven bij het invullen van een verzekering. Je geeft wel het chassisnummer op (met de chassiscode erin), maar die wordt alleen geregistreerd, wordt verder nix van gecontroleerd.
Je vult toch ook los het merk en type in...
Je vult toch ook los het merk en type in...
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ja, maar je moet (bij mij iig wel) het kentekenbewijs naar de verzekering faxen ofzo. En bijvoorbeeld bij de GTE van Danny staat er dan bij type B/C40S ofzo iest. Ik denk dat de verzekering dat niet leuk vind omdat ze dat type niet kunnen vinden of dat het niet over een komt met het opgegeven type
Laatst gewijzigd door Johan op za 23 okt 2004 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Jongen in nistelrode heeft een nederlandse gte club, daar vind je waarschijnlijk nog meer info.Bram (vospower) schreef:RTC-GTE rijders:
* Hooliead
* Remco Tack
* MartinGTT
* Danny van Duren
* Bram, sloop GTE
zijn er maar echt zo weinig binnen de RTC?
Immer wieder die verdammte Holländer
http://members.home.nl/club-r5gte/gtenl.htm
http://members.home.nl/club-r5gte/members.htm
Ray, als we er 10 hebben vind ik het nog veel ...
http://members.home.nl/club-r5gte/members.htm
Ray, als we er 10 hebben vind ik het nog veel ...
Dit klopt renault 5GTE is voertuigcode C409, in Nederland offcieel niet geimporteerd door Renault Nederland.Martijn *Baccara* schreef:Ik heb er ook eens 1 gezien met op het kenteken C409. Niks Renault 5, het is een Renault C409. Voor de verzekering kan dat handig zijn
De meesten zijn in Europe ( duitsland ) verkocht.
Dus als je er een hebt, zuinig op zijn, zijn echt zeldzaam hier.
Dacht alleen Dl en Zwitserland. DIe andere wist ik niet?Vos schreef:@ pierre:
Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Noorwegen....
Ja, hier rijden er ook 

Maar je kon best eens gelijk hebben...