hoi, ik ben nieuw hier.
ik heb een r5 tr uit '89 en daar heb ik samen met mijn broer een gtx cockpit ingezet. de meeste functies werken wel op de toerenteller na.
waar komt het signaal van de toerenteller vandaan?
als ik dat weet kunnen we hem werkend maken.
ik hoop dat jullie het weten!
groetjes susan
toerenteller in r5 tr '89
-
- Contacteer:
Voor zover ik weet zijn ze bij Reno niet zo aardig geweest om die kabel al te leggen. Ik heb zelf ook een TR, van 90, en ook een GTX cockpit, alleen werkt het bij mij totaal niet... de snelheid wel, maar goed, die is mechanisch... Hebben jullie iets van kabels verwisseld en zo ja welke?
ha, ben susan's broer, heb het technische deel voor me rekening genomen.
de bedrading van de renaults komen totaal niet overeen. die moet helemaal omgegooid. de kleuren kloppen wel redelijk.
van de 3 stekkers moet je dus de draden zo omwisselen dat de kleuren weer kloppen.
heb er nog ergens een schema'tje van. zal dat opzoeken voor je.
weet iemand hier hoe ik de verlichting blauw krijg btw? er zit een groene kleurfilter tegen de klokken zelf aan. simpel blauwe verlichting in bouwen is dus geen oplossing..
groeten lex
de bedrading van de renaults komen totaal niet overeen. die moet helemaal omgegooid. de kleuren kloppen wel redelijk.
van de 3 stekkers moet je dus de draden zo omwisselen dat de kleuren weer kloppen.
heb er nog ergens een schema'tje van. zal dat opzoeken voor je.
weet iemand hier hoe ik de verlichting blauw krijg btw? er zit een groene kleurfilter tegen de klokken zelf aan. simpel blauwe verlichting in bouwen is dus geen oplossing..
groeten lex
-
- Contacteer:
Ik zou er heel blij mee zijn als je dat schema zou hebben, ik heb namelijk de bekabeling van de GTX niet... alleen de cockpit, was wel al begonnen met uitzoeken wat waarvoor diende.
Kan misschien ook eens bij de renault dealer vragen voor een schema natuurlijk, die zouden dat ook moeten hebben
Kan misschien ook eens bij de renault dealer vragen voor een schema natuurlijk, die zouden dat ook moeten hebben