filmpje
Is dit nou zo'n officiele, beruchte RTC pool-party? die staat zeker op een geheime, duistere meeting-agenda
Als er een nieuwe motor in moet ben je in het algemeen idd zoiets kwijt maar het hoeft niet als je het zelf doet, lassen kost me in principe alleen materiaal kosten. Aangezien me beun het voor weinig of niks doet en als hij een keer geen tijd heeft kan ik zijn las apperaat lenen en last mijn vader het die het gelijk mij leertMerijn schreef:Nou, Douwe, keep on dreaming. Als je een auto echt goed wilt hebben, dan ben je een vermogen kwijt. Alleen voor de motor ben je al ongeveer 1500 euro ex. inbouw kwijt. Als er dan ook nog wat te lassen en te spuiten valt komt daar zo weer 1000 euro bij. Misschien nog een koppeling uit voorzorg, nieuwe radiateur, dynamo, etc...
En dan moet je echt alles zelf doen, want anders kun je er nog een keer zo'n bedrag bij optellen, denk ik.
Daar nijpt de sok voorlopig hoeft de van mij alleen technisch in goede conditie te komen qua looks doe ik er waarschijnlijk de eerste jaren niks aan. Er zijn vele wegen naar RomeMerijn schreef:Ik hoop het voor je, Douwe... Maar reken erop dat wanneer je een 5je van 1000 euro koopt er nog heel wat aan gedaan moet worden. Zeker als je 'm in topconditie wilt hebben!
Ja, dat is misschien zo. Ik ga de auto gebruiken als 2e auto, op zondag of als het goed weer is. En ik wil de auto in zeer goede staat hebben, want ik hou er niet van om steeds weer ander gezeik te hebben. Kijk naar de auto van Chris, die is superstrak en heeft relatief weinig problemen. Zoiets wil ik ook, maar zal daar diep in de buidel voor moeten tasten.Douwe schreef:Daar nijpt de sok voorlopig hoeft de van mij alleen technisch in goede conditie te komen qua looks doe ik er waarschijnlijk de eerste jaren niks aan. Er zijn vele wegen naar Rome![]()
Maar hoe gaat het trouwens met die van jouw? Hoor er weinig over
want die was echt slechtR(ay)Si schreef:Toch niet uit Haarlem he....
Nope die is het niet. (De auto waarna ik ga kijken is van een forum lid, hij staat officiël nog niet te koop)Merijn schreef:Is het trouwens een gele ph.1 waar je naar gaat kijken?
goeie vakantie gehad zo te horen..hier heb je in ieder geval niets gemist (natste maand augustus ooit)Ferdy schreef:home sweet home, boys !
ik zie da jullie je netjes gedragen hebben hier,
3 pagina's in 2 weken, dat moet wel een dieptepunt zijn...
verderz lekker gebakken in Kreta,
wat renaults gespot,
reden erg veel clio II ph II's,
dus ik weer blij,
was alleen geen 3 deurs versie te bekennen !
foto's volgen nog wel