Hey !
Kan iemand mij op weg helpen waar ik aan het volgende zou kunnen geraken ? Ik zou graag de rubbere drukdarmen vervangen door een buizensysteem van ijzer, alluminium of iets dergelijks. Iemand een ideetje waar ik dat kan vinden. Samco heeft er ciliconen maar geen alu
[R5 GTT] Drukdarmen omzetten in allu buizen of dergelijke
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ey fasty, welkom op de site stel je eerst ff voor hier in dit topic : wie is wie
.:: TurboPowerr ::.
drukarmen
kijk ff op de site van K-tec, GT Tuning, BB Performance

Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
Zie wel iets staan op GT Tuning. Heeft er iemand ervaring mee om daar iets te bestellen ?TURBODJ schreef:drukarmen![]()
[img]http://www.gttuning.com/images/cybercoolerLGE.jpg[/img]
Paar van die pijpjes maken is nu echt een fluitje van een paar eurocent
Je kan zelfs zelf buigen, huur je je zo'n pijpenbuiger bij de boels, en ga je lekker klussen een middagje. 3 meter pijp, een pijpenbuiger, een goeie ijzerzaag, bietje schuurpapier, enkele rubberen tussenstukken (voor de flexibiliteit) en wat slangenklemmen en klaar!

Kan je ook grote diameters pijp buigen dan? En dan alleen alu of ook rvs?Riël schreef:Paar van die pijpjes maken is nu echt een fluitje van een paar eurocentJe kan zelfs zelf buigen, huur je je zo'n pijpenbuiger bij de boels, en ga je lekker klussen een middagje. 3 meter pijp, een pijpenbuiger, een goeie ijzerzaag, bietje schuurpapier, enkele rubberen tussenstukken (voor de flexibiliteit) en wat slangenklemmen en klaar!

5 GT Turbo '88 GT5

Immer wieder die verdammte Holländer
Joa, pijpenbuigers krijg je in alle soorten en maten. Voor 50mm heb je wel een behoorlijk apparaat! Ook krijg je echt scherpe hoeken wel moeilijk voor mekaar denk ik ... hmmmRoy schreef:Kan je ook grote diameters pijp buigen dan? En dan alleen alu of ook rvs?Riël schreef:Paar van die pijpjes maken is nu echt een fluitje van een paar eurocentJe kan zelfs zelf buigen, huur je je zo'n pijpenbuiger bij de boels, en ga je lekker klussen een middagje. 3 meter pijp, een pijpenbuiger, een goeie ijzerzaag, bietje schuurpapier, enkele rubberen tussenstukken (voor de flexibiliteit) en wat slangenklemmen en klaar!
Heb es gekeken in de locale sanitair shop 
Daar lijken mij de flexibels leuk die ze gebruiken op waterleidingen zoals verbinden naar het toilet.
Heb dan ook een lengte gekocht, 30cm lang, voorzien van koppelingen die netjes op de aansluiting passen van de radiator.
Dus om ff te testen, compressor erop, 6kg... lijkt te houde, (jaja, tuurlijk vinger op het uiteinde houde hé)
Dus daarna de olie test, een dagje in een "plonsbadje" olielaten weken... Seems ok...
Dus nog es druk erop... Still working...
Wel nog niet getest i.v.m. warme olie, iemand ervaringen?
Leek in ieder geval aardig te lukken, die lengte kost 15euro, zat in een doosje gemonteerd met koppelingen en sow.
er zijn ook lengten verkrijgbaar van 100cm, dusuh moest iemand al es geprobeert hebben, zeker hier weten te melden.
Leek me een goedkope en cool uitziende mod.

Daar lijken mij de flexibels leuk die ze gebruiken op waterleidingen zoals verbinden naar het toilet.
Heb dan ook een lengte gekocht, 30cm lang, voorzien van koppelingen die netjes op de aansluiting passen van de radiator.
Dus om ff te testen, compressor erop, 6kg... lijkt te houde, (jaja, tuurlijk vinger op het uiteinde houde hé)
Dus daarna de olie test, een dagje in een "plonsbadje" olielaten weken... Seems ok...
Dus nog es druk erop... Still working...
Wel nog niet getest i.v.m. warme olie, iemand ervaringen?
Leek in ieder geval aardig te lukken, die lengte kost 15euro, zat in een doosje gemonteerd met koppelingen en sow.
er zijn ook lengten verkrijgbaar van 100cm, dusuh moest iemand al es geprobeert hebben, zeker hier weten te melden.
Leek me een goedkope en cool uitziende mod.
euhm, welke diameter??? Ik ken geen wateraansluitingen die 50 mm zijn in doorsnede
Of is het voor een ander doel?
Dat buigen van die buizen....hmm ook wel interessant. Gaat alleen wel knikken zeker? Of eerst vulen met zand? De diameter moet haast wel kleiner worden toch?

Dat buigen van die buizen....hmm ook wel interessant. Gaat alleen wel knikken zeker? Of eerst vulen met zand? De diameter moet haast wel kleiner worden toch?
ja en 50 kilo de meter 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ben ik toch sterker dan ik dacht-Ray- schreef:ja en 50 kilo de meter

Project: GTT Blue Sport
nog steeds te zwaar mammaloe 

mijn idee