New Clioclub België!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
kennithds
Contacteer:

Hello Clio liefhebbers!

Bezoek nu de site van de nieuwe specifieke Clioclub België en wordt vandaag nog lid! :)

Je kan ons vinden via http://www.clioclub.be

Wat heeft de clioclub te bieden?
Een leuke site met forum, chatbox, guestbook, pictures, nieuws, memberslijst, zoekertjespagina, downloads en nog veel meer! :p
Als member van de clioclub wordt je automatisch op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes omtrent de club, en kan je in de toekomst ook deelnemen aan de meets die er zullen komen!

Dus, kom zeker eens langs!

Greetz :smoke:
Droes

héé geraardsbergen, das niet ver :wink:
ben van denderleeuw, tege aalst.

leuke site maar denk niet dat dit leuk zal ontvangen worden door de moderaters hier. (niet verkeerd begrijpe hoor)
of ben ik fout :wink:
kennithds
Contacteer:

ja ge zijt mis zenne :)
de moderators hier zijn op de hoogte van de clioclub, en wij dus ook van hen!

Er is dus sprake van samenhoorigheid of hoe noemen ze da omdat we "eensgezind" zijn :p

Moeilijke woorden, maar de clioclub gaat dus in de toekomst misschien zelfs samen werken met renault-tuning! :wink:

Greetzzz
Droes

(Y)
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ik moet zeggen klinkt erg als spam. Maar als de moderators er al vanaf weten zal het vast wel goed zijn!
Thierry

Ik vind t leuk om te weten, maar ik wist t al van het Clio Club Holland forum :lol:
En België is kwa meetings interessanter voor mij :)
gille
Contacteer:

amai dan krijgde gij meer gedaan ,dan jarenlang trouwe bezoekers als ze samenwerken met jullie.
maar suc6 verder (Y)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

gille schreef:amai dan krijgde gij meer gedaan ,dan jarenlang trouwe bezoekers als ze samenwerken met jullie.
maar suc6 verder (Y)
Ik weet van niks..

En Gille, ga je nou opnieuw beginnen?
Kom dan eens via PM met voorstellen ipv dat eeuwige gezeur.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
kennithds
Contacteer:

En om iedereen helemaal tevreden te stellen werd er vandaag ook een topic open gedaan over de Renault Tuning Club in het Clioclub forum! Je kan het terugvinden onder het "General" board. :)
Ga maar eens een kijkje nemen!

Groetjes
Jordi - Clio 16V

Ziet er aardig uit 8) maar wat is er mis met RTC belgie? ik snap best dat een eigen club leuk is maar toch (niet slecht bedoeld)
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
kennithds
Contacteer:

Jordi - Clio 16V schreef:Ziet er aardig uit 8) maar wat is er mis met RTC belgie? ik snap best dat een eigen club leuk is maar toch (niet slecht bedoeld)
Er is helemaal niets mis met RTC België, maar het is toch ook leuk om in een club te kunnen zitten waar één specifiek type van wagen is toegelaten! :)
Stel je voor dat je naar een meeting trekt, of je organiseert een meet and greet met enkel maar clio's... Dat moet toch de max zijn! :wink:

Moest ik van jou zijn, ik zou mij maar vlug registreren in de Clioclub, dan kan je ook deelnemen aan de meet and greets die er zullen komen! :p
Jordi - Clio 16V

Nee dank je, ik hou het wel bij de RTC :smoke:
succes verder met je club
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
antoine
Car: Renault Clio III RS

Waarom staat deze bij 'clio 2'? Kan deze niet ff verplaatst worden?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

antoine schreef:Waarom staat deze bij 'clio 2'? Kan deze niet ff verplaatst worden?
Check.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
antoine
Car: Renault Clio III RS

thanks (Y) :)
Geert Claes

Chris schreef:
gille schreef:amai dan krijgde gij meer gedaan ,dan jarenlang trouwe bezoekers als ze samenwerken met jullie.
maar suc6 verder (Y)
Ik weet van niks..

En Gille, ga je nou opnieuw beginnen?
Kom dan eens via PM met voorstellen ipv dat eeuwige gezeur.
euh ola gille, de voorstellen zijn er geweest ondertussen van RTC, maar deze discussie hoort hier niet thuis.

Fijn dat er een belgische clio club is, aangezien ik een belgische clio 16V rijder ben (Y)
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Even wat punten van kritiek (ter verbetering):

- NOOIT roepen dat iets 'under construction is'
- geen goedkope forums van andere aanbieders gebruiken, je moet zeker niet adviseren aan je gebruikers maar ff een popup killer te gebruiken
- chatbox zal niet gaan werken, het werkt bij RTC ook niet terwijl er veel meer bezoekers zijn
- de banners die je gebruikt hebben het over clioclub.weet.be, als je beetje over wilt komen gebruik je alleen clioclub.be
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Aanvulling en voor dat je gaat roepen dat je met ons contact heb gehad, neem dan contact op met ons.

Ruikt erg naar ***spam***

Stuur maar een pm met je voorstel. Topic wordt gesloten.
.:: TurboPowerr ::.
Gesloten