Kun je mij ook nie een kopietje sturenGideon B schreef:Volgens de regelgeving Algemene Periodieke Keuring, van de RDW, staat er letterlijk op pagina 36:
artikel 5.2.42
In het geval dat folie is aangebracht wordt door degene die de keuring uitvoert beoordeeld in hoeverre deze folie belemmerend is voor het uitzicht van de bestuurder![]()
dus uit eigen ervaring, als je auto is goedgekeurd met zwarte ramen, ik heb 20% lichtdoorlatende folie, kan de politie je dus feitelijk niks maken. Ik heb die bladzijde ook gekopieerd en standaard bij mijn papieren zitten. Als je dit laat zien, is voor hun de pret snel voorbij
Ramen blinderen...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
He Ferdi jij hebt toch ook een Clio2? keep us posted? ben benieuwd!Ferdy Posted: 13 Jul 2004 23:32 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
vanmiddag folie gekocht, 35%, dus kan binnenkort aan de slag
leuk vakantiewerkje
yes, heb een clio 2 ph 2 uit 2002 !
zal in de vakantie aan de slag gaan,
maybe als ik niet kan wachten, dan begin ik zaterdag al
eerst even kijken hoe mn raampjes er achter uit kunnen !
iemand daar een idee van ?
zal in de vakantie aan de slag gaan,
maybe als ik niet kan wachten, dan begin ik zaterdag al

eerst even kijken hoe mn raampjes er achter uit kunnen !
iemand daar een idee van ?
-
- Contacteer:
Kun je die pagina AUB online gooienGideon B schreef:Volgens de regelgeving Algemene Periodieke Keuring, van de RDW, staat er letterlijk op pagina 36:
artikel 5.2.42
In het geval dat folie is aangebracht wordt door degene die de keuring uitvoert beoordeeld in hoeverre deze folie belemmerend is voor het uitzicht van de bestuurder![]()
dus uit eigen ervaring, als je auto is goedgekeurd met zwarte ramen, ik heb 20% lichtdoorlatende folie, kan de politie je dus feitelijk niks maken. Ik heb die bladzijde ook gekopieerd en standaard bij mijn papieren zitten. Als je dit laat zien, is voor hun de pret snel voorbij
Heb hier een pagina op Inet gevonden:
http://www.rdw.nl/ned/01_actueel/03_per ... 5_0011.htm
misschien hebben we hier ook wat aan!!!???
http://www.rdw.nl/ned/01_actueel/03_per ... 5_0011.htm
misschien hebben we hier ook wat aan!!!???
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
ik zou wel willen, maar ik krijg het niet voor elkaar, dus als er mensen zijn die ermee kunnen helpen......Hooliead schreef:Kun je die pagina AUB online gooienGideon B schreef:Volgens de regelgeving Algemene Periodieke Keuring, van de RDW, staat er letterlijk op pagina 36:
artikel 5.2.42
-
- Contacteer:

andere regeltjes. Hier is al vaker een topic
over geweest over het wel en niet mogen en uiteindelijk komt het er op neer dat je gewoon
helemaal niets mag plakken op je voorramen.
RDW vind het misschien oke maar de politie zeker
niet....
Niet dat ik me er wat van aantrek, heb de folie al
liggen en me achterruiten al lang gedaan dus de
voorruiten gaan zodra ik tijd heb. Met carpoint 35%
black trouwens

-
- Contacteer:
Heb je het wel digitaal? zoja, als je het dan even naar mij mailt (info@renault5.nl) dan zet ik het wel op internetGideon B schreef:ik zou wel willen, maar ik krijg het niet voor elkaar, dus als er mensen zijn die ermee kunnen helpen......Hooliead schreef:Kun je die pagina AUB online gooienGideon B schreef:Volgens de regelgeving Algemene Periodieke Keuring, van de RDW, staat er letterlijk op pagina 36:
artikel 5.2.42
Ze moeten eigenlijk niet zo zeiken. Je moet ook gewoon geluk hebben met wat voor agent je te maken hebt.
De ene keer zeurden ze bij mij over me banden, de andere keer over me ramen, dan weer over me raamband, dan vinden ze het weer tof en zeiken ze nergens over.
kortom, consequent zijn ze ook niet in Nederland.
al heb ik zoiezo al mijn pet erg laag zitten over de politie in nederland wat betreft verkeer.
De ene keer zeurden ze bij mij over me banden, de andere keer over me ramen, dan weer over me raamband, dan vinden ze het weer tof en zeiken ze nergens over.
kortom, consequent zijn ze ook niet in Nederland.
al heb ik zoiezo al mijn pet erg laag zitten over de politie in nederland wat betreft verkeer.
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Renault Twingo
ik ken wel iemand die dit doet. stuur me anders ff een PM ik woon zelf in de liernic schreef:GTT__Geert schreef:
geert wat heb je daar voor moeten betalen als ik vragen mag..??
en vraagje voor iedereen... weet iemand in de buurt (westland) goede blindering te vinden die het voor niet onwijs veel geld doet..??
Voormalige Automat in Naaldwijk (bij De Tuinen)
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
Alkmaar niet dichtbij genoeg???
http://www.glascoating.net/
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Foeke schreef:Alkmaar niet dichtbij genoeg???
mja.. ik kijk eerst ff verder en anders moet het maar.. 200 km heen en terug voor 1 raampie, en dan nog hopen dat ik dezelfde dag nog terug ken.
thx