ACT: Renault 5 GTE.
Dump in dit topic al je (kleine)vragen over de Renault 5 GTE. Chat is hier ook toegestaan, dus wil je wat kwijt over de GTE, maar het is zonde om er een nieuw topic voor aan te maken? Post het dan hier.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:

-
- Contacteer:
Wij hebben niet zo'n standaard franse auto wij hebben duitse degenlijkheid hahahaVos schreef:GTT is natuurlijk sneller maar toch heeft de GTE ook wat speciaals!Chris schreef:Ad, probeer me dan eens over te halen dat ik GTE moet gaan rijden ipv GTT..

-
- Contacteer:
en vraag maar aan edwin, lisa en erix wat voor mooi plaatje er van een GTE is 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Waar staat die E nou voor? En dan ook nog GTL en GTS, betekenen die L en S ook wat?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
LuxeJoost (DoubleYou) schreef:Waar staat die E nou voor? En dan ook nog GTL en GTS, betekenen die L en S ook wat?
Standaard / Special
Maar volgens mij staan ze bij een 5je nergens meer voor, dat is meer iets van vroeger. Want wat is een 5C, Comfort? De C is juist erg kaal.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Onder het motto 'Geef het beestje een letter'.Joost (DoubleYou) schreef:Waar staat die E nou voor? En dan ook nog GTL en GTS, betekenen die L en S ook wat?
-
- Contacteer:
mij is altijd verteld dat de E staat voor electronic of einspritzung(injectie) (laatste lijkt mij sterk want denk niet dat renault iets duits in zijn naam zet ookal was hij hoofdzakelijk voor duitsland
en ook geen engelsHooliead schreef:mij is altijd verteld dat de E staat voor electronic of einspritzung(injectie) (laatste lijkt mij sterk want denk niet dat renault iets duits in zijn naam zet ookal was hij hoofdzakelijk voor duitsland
electronique ist franzosisch.
Lage opmerking Chris... heeeeeeeeeeel laagChris schreef:Ey Vos, wat dan?Vos schreef:GTT is natuurlijk sneller maar toch heeft de GTE ook wat speciaals!Chris schreef:Ad, probeer me dan eens over te halen dat ik GTE moet gaan rijden ipv GTT..

Clio 16v.....
Betrouwbaarheid?... Ik weet het, ook laag...Vos schreef:Lage opmerking Chris... heeeeeeeeeeel laagChris schreef:Ey Vos, wat dan?Vos schreef:GTT is natuurlijk sneller maar toch heeft de GTE ook wat speciaals!Chris schreef:Ad, probeer me dan eens over te halen dat ik GTE moet gaan rijden ipv GTT..

Denk je dat? 

-
- Contacteer:
Ik dacht het ook altijd.
Heb toen een tijd gedacht dat hij juist onbetrouwbaarder zou zijn.
Maar godzijdank (AFKLOPPEN) heb ik nu weer wel het idee dat hij betrouwbaarder is
Heb toen een tijd gedacht dat hij juist onbetrouwbaarder zou zijn.
Maar godzijdank (AFKLOPPEN) heb ik nu weer wel het idee dat hij betrouwbaarder is
Ik heb er geen reden voor dat te denken, had met die ene gte meer problemen als al mijn gtt's bijmekaar 

-
jij wel ja

ja dat van distributieriem kan ik ook nix aan doen..........jj schreef:Vos schreef:heb 3 gte 's gehad en heb 1 x de startmotor moeten vervangen en 1 x een aandrijfas in 4 jaar tijd en dat was het!
ja de rest heb ik voor me kiezen gehad![]()
Clio 16v.....
600 euro bieden
Je kan het proberen natuurlijk..

Je kan het proberen natuurlijk..
Beetje nutteloos bod he 

-
- Car: GTT
Riël schreef:Ik heb er geen reden voor dat te denken, had met die ene gte meer problemen als al mijn gtt's bijmekaar
ik heb met mijn gte in 15000km alleen een set bougie kabels moeten vervangen en een rv wiellager
-
- Contacteer:
Der is oowk manelijke intresse hoor..Chris schreef:Veel vrouwelijke interesse in Tack Juniors GTE, zal het door de kleur komen?!
Of zijn Jenny en Patricia bekende?!![]()

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Vraagprijs neerzetten heeft ook geen zin want dan
vragen ze om een minimumprijs waarvoor hij weg gaat..
En heb misschien al een potentiele koper
En vandaag is ook t volgende project aangekomen
maar daar binnekort meer over.
vragen ze om een minimumprijs waarvoor hij weg gaat..

En vandaag is ook t volgende project aangekomen

maar daar binnekort meer over.
-
- Contacteer:
Remco T. schreef:.

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Ha mensen,
sinds kort doet de ventilatie van mijn 5je redelijk vaag.
de 2 buitenste ventilator roosters blazen alleen maar hete lucht, terwijl de 2 binnenste alleen maar koude lucht blazen.
edit: de 2 buitenste blijven ook warme lucht blazen als de ventilatie knop op 0 staat gedraait
Heeft iemand een idee waar het probleem zit? (heb geen zin om mn dashboard volledig uit elkaar te trekken zonder dat ik weet waar het aan kan liggen
) een klap op geven werkt ook niet, heb het al een aantal keren geprobeert!
en verder helpt het niet als je aan de tempratuur knop draait, het blijft hetzelfde probleem houden
alvast bedankt!
sinds kort doet de ventilatie van mijn 5je redelijk vaag.
de 2 buitenste ventilator roosters blazen alleen maar hete lucht, terwijl de 2 binnenste alleen maar koude lucht blazen.

edit: de 2 buitenste blijven ook warme lucht blazen als de ventilatie knop op 0 staat gedraait
Heeft iemand een idee waar het probleem zit? (heb geen zin om mn dashboard volledig uit elkaar te trekken zonder dat ik weet waar het aan kan liggen

alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door nadas op di 11 jan 2005 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Naar mijn weten doet elke 5 dit.
Mijne in ieder geval ook..
Mijne in ieder geval ook..