Zonde manAZ4L schreef:Dat op 112brabant... ik wou maar dat ik kon zeggen dat ik dat niet was, maar helaas is de realiteit erg anders... gelukkig, ik en de bijrijder komen er nog goed vanaf, zonder al te veel fysieke schade.

Zonde manAZ4L schreef:Dat op 112brabant... ik wou maar dat ik kon zeggen dat ik dat niet was, maar helaas is de realiteit erg anders... gelukkig, ik en de bijrijder komen er nog goed vanaf, zonder al te veel fysieke schade.
heb het stukje gelezen op het clio forum,AZ4L schreef:Dat op 112brabant... ik wou maar dat ik kon zeggen dat ik dat niet was, maar helaas is de realiteit erg anders... gelukkig, ik en de bijrijder komen er nog goed vanaf, zonder al te veel fysieke schade.
Weet niet of ze die al hadden bij BMW?? kan hier niks vinden http://bmw.hlabs.spb.ru/bmwhist.htmlTom schreef:was het geen TURBO diesel
Lees de laatste regel...Jasper16v schreef:misschien leuk om te vermelden wat voor auto die ander had?
owzo, d8 dat dat je eigen auto was...je hebt toch ook een civic? want dan is het maar net hoe je het leestJoost (DoubleYou) schreef:Lees de laatste regel...Jasper16v schreef:misschien leuk om te vermelden wat voor auto die ander had?
Honda Civic 1.6 16V dus
Het blijven hoe dan ook smeerlappen, tis weer het bekende machtsmisbruik. Ff laten zien dat ze politie zijn en dat ze je eventueel wat kunnen maken, terwijl ze geen dienst hebben-jo- schreef:dit gezegd zijnde in België, beld ie zen collegas op die aan het volgende stoplicht klaarstaan met een interventieteam om je uit je wagen te halen als een crimineel...
(bij wijze van spreken)
Leuke agenten hebben jullie daar
eeuuhh...Steven schreef:Het blijven hoe dan ook smeerlappen, tis weer het bekende machtsmisbruik. Ff laten zien dat ze politie zijn en dat ze je eventueel wat kunnen maken, terwijl ze geen dienst hebben-jo- schreef:dit gezegd zijnde in België, beld ie zen collegas op die aan het volgende stoplicht klaarstaan met een interventieteam om je uit je wagen te halen als een crimineel...
(bij wijze van spreken)
Leuke agenten hebben jullie daar
Ik walg ervan
Heb ook voor de grap even gevraagd aan een vriend die bij de Politie zit: In principe heeft iedereen burgerplicht (!) om iemand die de wet overtreed aan te geven bij de politie. Een agent zelf heeft dat ook en daar bovenop natuurlijk plichtsgevoel. Sommigen alleen niet zo, anderen te veel, dat blijkt.Steven schreef:Nou zover ik weet zijn ze dat helemaal niet verplicht, tis toch ook vreemd?
Een vriendin van me, of nouja zie er nu weinig meer, maar die zit ook bij de pliesie en die mag wel dingen doen buiten dienst, maar is nix verplicht.
Toch leuk dat we uberhaupt een duimpie kregen, hoewel je duidelijk aan hem kon zien dat hij niet echt amused was!Ivo8hoven schreef:Gisteravond rond 21.00 uur waren er 3 GTT's in Scheveningen een behoorlijk dikke VW Golf IV GTI aan het pesten....![]()
Jochem en ik op zn bumper, en Chris vond het nodig om hem even in te pakken, en er met hoogst illegale snelheid voorbij te gaan....![]()
Even later bij het stoplicht kregen we aardig bekijks, en het welbekende![]()
(was trouwens wel een dikke Golf om te zien, dumpvalve erop...., best gainig...