Mag ik vragen wat je allemaal hebt gedaan Frans reed hier op Drachten met zijn 1.8 16v een 15.1 op de 400 meter. Maar daar is inmiddels ook al aardig wat aan gedaan.
Was ook aanwezig afgelopen zondag.
Volgens mij waren die golfjes door G-Force getund en niet door JD Engenering.
Was wel een leuke dag op de koelvloeistof lekkage na dan.
Wie was diegene met die zwarte GTT eigenlijk, was jij dat niet toevallig?
Heb nog een tijdje mee zitten ouwehoeren toen er een bumper van de baan naar het paddock werd verhuist.
Steven schreef:Wie was diegene met die zwarte GTT eigenlijk, was jij dat niet toevallig?
Heb nog een tijdje mee zitten ouwehoeren toen er een bumper van de baan naar het paddock werd verhuist.
Die zwarte gt met groene letters "turbo" op de zijkant?
Die gast beweerde dat ie op het circuit iedereen zoekreed
met z'n gtt,hij zij; "ik pak ze allemaal op het bochtenwerk" wauw hee.........
Tja, ik denk dat ik die 15.5 met mijn vingers in mijn neus haal ... een slimmerik mag het ongunstigste geval eens doorrekenen als ik 200 meter in 9.8 doe met 122 km/u ... En dan niet remmen
Florus schreef:
Florus schreef:
Sja hij reed met een T25 van een 200SX en vond late ropspinnen beter omdat ie dan minder last van wheelspin zou hebben
En hij reed zonder bumper omdat ie op 1.2 bar een beetje warm werd. Gek als je met standaard sproeiers rijd
ClioCharly schreef:Het is misschien wat laat maar hier is dan toch het filmpje wat ik van uit de clio gemaakt heb. filmpje (50 Mb)
Veel kijk plezier. Ik ben zeker geen prof, ik doe dit voor de lol
Leuk filmpje Charly , ook wel opvallend dat sommige Impreza GTT rijders de potentie van hun auto niet helemaal benutten, hadden ze beter een GL kunnen kopen
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------
Florus schreef:
Sja hij reed met een T25 van een 200SX en vond late ropspinnen beter omdat ie dan minder last van wheelspin zou hebben
En hij reed zonder bumper omdat ie op 1.2 bar een beetje warm werd. Gek als je met standaard sproeiers rijd
Nope,hij reed zonder bumper omdat ie er bij de eerste run
a/d start van af pleurde,ophanging was afgebroken/afgeroest
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------
Bandwidth Limit Exceeded
Ooo, was jij dat, dat klopt ja ik was erg druk bezig om mijn spullen uit de auto te halen en de boel weer op orde te maken. Ik had mijn banden eerder moeten verwisselen dit was niet fijn zo.
Sorry dat ik toen geen tijd had, de volgende keer doen we het over en dan moeten we ook even samen de baan op.