[R21] verlagingsveren 21T gelijk aan 'gewone' 21 ???
-
- Über-Spammer
Ben bezig met informeren bij verschillende automaterialen zaken, of ze verlagingsveren hebben voor het type 21 wat ik heb, maar tot nu toe nog geen resultaat. Kreeg wel te horen dat er veren voor een 21 Turbo waren, maar kan ik nu dezen ook gebruiken?
-
- Über-Spammer
niemand die het weet??? 

Kon best eens lastig worden. Ik denk toch wel dat de R21T veerpoten anders zijn dan de gewone 21. Wat je zou kunnen doen is een setje veerpoten van een R21 turbo op je 21 zetten, lijkt me wel dat dat gaat passen, en daar dan nog eventueel verlagingsveren op zetten als die niet al lager zijn. Kon best eens zijn dat die veren voor de gewone 21 niet leverbaar zijn namelijk, aangezien de gewone R21 doorgaans geen tuningsobject is, en het dus niet rendabel is om daar verlagingsveren voor te maken.Gabri schreef:Ben bezig met informeren bij verschillende automaterialen zaken, of ze verlagingsveren hebben voor het type 21 wat ik heb, maar tot nu toe nog geen resultaat. Kreeg wel te horen dat er veren voor een 21 Turbo waren, maar kan ik nu dezen ook gebruiken?
Er is vast wel iemand hier die nog een setje poten heeft liggen van een 21T, dan is je probleem opgelost.
Succes
De schotels van de Turbo zijn in ieder geval anders. De veren weet ik niet. Maar aangezien de 21 met dwarsgeplaatste motor toch wel errug anders is dan die met langsgeplaatste motor, lijkt me de kans niet erg groot.
rev it like a rental
http://www.primaracing.com
hebben set voor de 21 t dus niet voor de q
is veren met schokdempers
ook te verkrygen in belgie by 2 zaken
marcel
marcel
-
- Über-Spammer
zoek eigenlijk veren of complete set voor een gewone 21 dus zonder turbo, maar misschien kan ik dan beter een complete set veren en schokdempers van een 21t monterenoldskool schreef:www.primaracing.com
marcel