Ach ja, we zijn weer 50.000km en 4 jaar verder. En tot voorkort woonde ik nog bij een winkelcentrum. Je kent ze wel met van die mooie winkelwagentjes die je best tegen de auto aan kan zetten die naast je staat. .
Als mijn 5je klaar is, komt de 19 aan de beurt.
Heb gewoon nog even geduld
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Rene, je zult je plaatje ergens op het internet moeten zetten (bijv. de webspace die je bij je internet abonnement hebt gekregen). Anders gaat het niet werken, vrees ik.
Merijn schreef:Rene, je zult je plaatje ergens op het internet moeten zetten (bijv. de webspace die je bij je internet abonnement hebt gekregen). Anders gaat het niet werken, vrees ik.
daarentegen zette sommige gaste beter geen plaatje
Vette auto , heel erg mooie velgen , maar ik vind de kleurcombinatie ongelooflijk vloeken , die twee kleuren zitten te dicht bij elkaar. Als jij er happy mee bent, trek je dan vooral niets van mij aan.
Calle schreef:Vette auto , heel erg mooie velgen , maar ik vind de kleurcombinatie ongelooflijk vloeken , die twee kleuren zitten te dicht bij elkaar. Als jij er happy mee bent, trek je dan vooral niets van mij aan.
The same here, maar als jij er maar tevreden mee bent
Calle schreef:Vette auto , heel erg mooie velgen , maar ik vind de kleurcombinatie ongelooflijk vloeken , die twee kleuren zitten te dicht bij elkaar. Als jij er happy mee bent, trek je dan vooral niets van mij aan.
The same here, maar als jij er maar tevreden mee bent
voorlopig laat ik hem zo maar ik wil ze toch wel antracietzwart laten spuiten of nieuwe kopen ik weet alleen niet of ze nogv leverbaar zijn?
Ziet er heel gaaf uit je RS! gefeliciteerd en veel plezier ervan! en hopelijk zien we em binnenkort in t echt in beuningen!
die gele kleur met donkere velgen is idd wel heel gaaf, al zou ik wel voor een maatje groter gaan..maar misschien dat verlagen ook al een hoop scheelt qua looks!
in ieder geval veel plezier ermee!