Van morgen kwam ik in Heerlen een fel gele daihatsu charade tegen. Hij stond voor mij, bij de stoplichten. Ik zag dat ie links bij de raamstijl wat dikke metertjes had zitten, dus vermoede wel dat hij dacht dat hij een snelle bak had. Eerste sprint verloor ik omdat ik niet opletten, maar de volgende zat ik hem toch te duwen . Was toch een leuk bakkie van hem. Kon jammer genoeg niet langer met hem sprinten want ik was al op plaats van bestemming. Uiteindelijk rules de GTT .
Xedrah schreef:Ik zie maar weinig Renaultjes bij de sprintwedstrijden, dus niet zo'n grote mond he! Of durven jullie niet?
Heb niks te maken met durven.
Ik ga liever een dag op een cirquit rijden dan m'n bak en aandrijflijn op maar 402 meter aan puin te rijden.
eindelijk iemand die het begrijpt
nog maar niet te spreken over de extreem hoge temperaturen VOOR dat je van start gaat in je motortje...
ik geloof dat Henk Dijkstra van Fastchip hier wel eens wat mee ge-experimenteerd heeft...een inlaatluchttemperatuur van 80 graden was geen uitzondering...Zeker niet als je iedereen ziet wachten met stationair pruttelende motor voor dat ze van start mogen...en dan nog flink gassen in z'n vrij om je tegenstander bang te maken
lijkt me leuk om te zien (of horen) bij een motor die echt extreem is afgesteld op een rollenbank MET koeling, ping ping ping PING PING PING BANG!!!
Xedrah schreef:Ieder heeft zijn eigen hobby natuurlijk.
Natuurlijk, dragracen vindt ik leuk om te doen maar alleen op de motor, in Australië was ik bijna elk weekend wel op een strip te vinden met de Busa toen ie nog standaard was, nu is het niet meer te doen, laat ik het zo zeggen ik durf het niet meer.
Xedrah schreef:Ieder heeft zijn eigen hobby natuurlijk.
Natuurlijk, dragracen vindt ik leuk om te doen maar alleen op de motor, in Australië was ik bijna elk weekend wel op een strip te vinden met de Busa toen ie nog standaard was, nu is het niet meer te doen, laat ik het zo zeggen ik durf het niet meer.
Droes schreef:vanaved een maat van me rijdt in een Opel Vectra 1.6 16v ik op de baan met de R19 1.4 (80pk versie)
stoppen beide aan een rood licht en ik voor de fun zo ff gassen in neuter
nouja me maat dan ook maar en w8en op het groen..
bij het vertrekken vectra een meter voorsprong, naar 2de geschakeld liep ik op hem in 3de bleef het gelijk 4de liep i lichtjes uit en toen was het trg rood aan het volgende licht..
was zeer aangenaam verrast van de 19
weten dat er drie man in zat
moet wel zeggen dat de vectra er serieuze velgen heeft opzitten.. maarjah
zo zieje maar hé
aangezien het hier toch een opel - renault clash is
Florus schreef:
Een keer ja.....op de 200m,op nat wegdek.
'K heb dit jaar 2 keer de 400m gereden,op 20 mei ,en op 1 aug.,enne jou niet gezien,dus kom nou eerst maar eens op een droge dag de 400m rijden en dan praten we nog wel eens verder..........offe rijd die corsa niet meer .
En waarom zou ik de tweede run nog een keer tegen jou rijden,als ik de eerste keer verloren heb,rij liever steeds tegen een ander,of wou jij soms weer tegen mij omdat je bang was dat je door een andere tegenstander aan poep gereden werd
De Corsa heb ik verkocht en ik ben nog ff aan het sparen voor mijn volgend project.
Het moet in ieder geval sneller worden dan dat jij voor plannen met je Williams hebt
Of ga je hem toch verkopen en dan een Renault 5 Turbo kopen?
Maar zodra mijn project klaar is zal je me zekers zien verschijnen in je binnenspigel om daarna via je linkerbuitenspigel via je voorruit keihard uit te zien lopen.
En ik rij sprint ook liever tegen allerlei verschillende auto's.
Maar het blijft toch wel machtig om van een Clio Williams te winnen.
Florus schreef:
Een keer ja.....op de 200m,op nat wegdek.
'K heb dit jaar 2 keer de 400m gereden,op 20 mei ,en op 1 aug.,enne jou niet gezien,dus kom nou eerst maar eens op een droge dag de 400m rijden en dan praten we nog wel eens verder..........offe rijd die corsa niet meer .
En waarom zou ik de tweede run nog een keer tegen jou rijden,als ik de eerste keer verloren heb,rij liever steeds tegen een ander,of wou jij soms weer tegen mij omdat je bang was dat je door een andere tegenstander aan poep gereden werd
De Corsa heb ik verkocht en ik ben nog ff aan het sparen voor mijn volgend project.
Het moet in ieder geval sneller worden dan dat jij voor plannen met je Williams hebt
Ik plannen met m'n williams,ben je toch verkeerd voorgelicht
door Roy ............als ik plannen met dat ding had gehad,dan
had ie nu niet tekoop gestaan...........dus.....
Vandaag heb ik ff met een vriend een paar sprintjes getrokken. Hij heeft een VW Golf Motion met dik 200 PK. Ik reed hem een beetje het licht uit de ogen tot de 130, daarna kwam ie me toch voor bij. Toen we aant sprinten waren kwam ff een VW VR6 . Dat werd een klien zwart stipje in de achterspiegel. Wat doet het toch goed als je van die zogenaamd snelle wagen weg trekt . The GTT rules again