als je een nieuwe koppakking monteerd ,meestal zit er een papiertje bij met aanhaal momenten en aandraai volgorde.
weet niet wat je er mee wil koppakking vervangen ofzo ?
zo' jaa een dikkere neem ik aan ?
mario schreef:als je een nieuwe koppakking monteerd ,meestal zit er een papiertje bij met aanhaal momenten en aandraai volgorde.
weet niet wat je er mee wil koppakking vervangen ofzo ?
zo' jaa een dikkere neem ik aan ?
Nee hoor, nog niet.....
Als het goed is kijk ik wanneer mijn koppakking stuk loopt nadat ik hem op 1 bar laat lopen. Daarna komt er wel een versterkte in ...met het nieuwe motorblok ....
1e: Middelste boven
2e: Middelste onder
3e: rechts van de eerste
4e: links van de tweede
5e: rechts van de tweede
6e: links van de eerste
7e: rechtsonder
8e: linksboven
9e: rechtsboven
10e: linksonder
1e: Middelste boven
2e: Middelste onder
3e: rechts van de eerste
4e: links van de tweede
5e: rechts van de tweede
6e: links van de eerste
7e: rechtsonder
8e: linksboven
9e: rechtsboven
10e: linksonder
Nou van midden naar buiten om en om, als je dat maar aanhoudt. Je hoeft geen papiertje te hebben van 'welke komt nu' gewoon beetje overkruis zeg... en dat na laten lopen? Vastzetten en rijden (zo doe ik het altijd) en beetje rustig aan met de druk. Tussen de 1000 en 3000 kilometer nog es natrekken. Maja, kan natuurlijk uitgebreider.
Misschien mag ik het in dit topic wel even doen, een dikkere koppakking, wat zijn de voordelen, en wat zijn de nadelen. Dus eigenlijk alle effecten wat het gaat geven. Wil natuurlijk es op véél druk gaan rijden.
Riël schreef:Met spoed de aanhaalmomenten van een GTX 1.7 nodig.
Kan ik wel opzoeken (niet hier), moet met nieuwe bouten en een bepaald aanhaalmoment + een bepaalde hoek verder draaien. Ik weet het niet uit mijn hoofd. Is dat voor de GTX die hier te koop staat?
Riël schreef:Da's zeker niet goed bij de gtx, maargoed, hij zit vast.
vast is vast he riel
Loopt als een zonnetje. Eerst had ie stationair af en toe een pop pop uit de uitlaat, niet lekker regelmatig. Liep perfect verder. Maar nu loopt ie weer helemaal top.