Ik heb de motor vervangen van mijn GTE. Ik ben zo dom geweest de stekkers niet te merken. Nu loopt de motor niet goed. Ik zoek nu iemand die ook een GTE heeft zodat we de bekabeling kunnen vergelijken.Ik woon in friesland, in de buurt van Drachten. Als je in de buurt woont en je hebt een keer de tijd, kom dan even langs. Mijn nr is 0654976756
bvd Jeroen
Motor loopt niet goed!
-
- Contacteer:
misshien is het raadzaam om GTE rijders foto's te laten maken van alle slangen en waar ze naartoe gaan?alpha schreef:ik heb de motor vervangen van mijn GTE. Ik ben zo dom geweest de stekkers niet te merken. nu loopt de motor niet goed. Kunnen jullie me helpen?
kan ik gelijk afkijken

Kan me niet voorstellen dat je stekkers fout insteekt.
1) kabels hebben toch een bepaalde lengte
2) stekkers passen vaak maar op 1 manier
3) motor loopt dan uberhaupt niet
Dus.. kijk eens wat verder?
Er zijn vijf stekkers die allemaal precies gelijk zijn, de kabels zijn ook allemaal even lang.Riël schreef:Kan me niet voorstellen dat je stekkers fout insteekt.
Er zijn dus heel veel verschillende manieren om de stekkers op verschillende sensoren aan te sluiten. Neem maar van mij aan dat ik niet achterlijk ben.
Ik zoek gewoon iemand met een GTE om de bekabeling te vergelijken, zodat ik kan uitsluiten dat dat het probleem niet is.
Dussss heb je een GTE en een beetje tijd kom dan ff een keer langs. Het kost maar een paar minuten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Rustig maar, we schelden je niet uit,alpha schreef:Er zijn vijf stekkers die allemaal precies gelijk zijn, de kabels zijn ook allemaal even lang.Riël schreef:Kan me niet voorstellen dat je stekkers fout insteekt.
Er zijn dus heel veel verschillende manieren om de stekkers op verschillende sensoren aan te sluiten. Neem maar van mij aan dat ik niet achterlijk ben.
Ik zoek gewoon iemand met een GTE om de bekabeling te vergelijken, zodat ik kan uitsluiten dat dat het probleem niet is.
Dussss heb je een GTE en een beetje tijd kom dan ff een keer langs. Het kost maar een paar minuten.
en voor jou kan het een paar minuten zijn, maar als diegene uit groningen moet komen... dan zijn het erg lange minuten.
Als je verder kijkt in dit gedeelte van het forum, zie je dat DJTHEO ook een GTE heeft en in Damwoude woont, als je hem nou eens een PM stuurt. Want volgens mij is dat de enige GTE in Friesland, daarnaast zit er in elk geval nog 1 in Groningen, Karin.
En misschien kunnen er een paar foto's van hun motorcompartiment maken, zodat je aan de hand daarvan kan checken welke je moet hebben.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
[img]http://home.wanadoo.nl/haperensound/nie ... C00744.JPG[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/haperensound/nie ... -klein.jpg[/img]
En mijn gte onder de kap
[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/DSC002332.jpg[/img]
En mijn gte onder de kap

[img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/DSC002332.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dis toch veel makkelijker 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
he
ben je er al uit met je gte? ik heb inderdaad ook een gte. k reageer n beetje laat maar k ben net terug van vakantie als je wilt kan ik wel een keertje langskomen... je kunt me bellen op 0613630549 of mailen: autobedrijfvanderveen_douma@hotmail.com k hoor het wel als je nog hulp nodig hebt...
ben je er al uit met je gte? ik heb inderdaad ook een gte. k reageer n beetje laat maar k ben net terug van vakantie als je wilt kan ik wel een keertje langskomen... je kunt me bellen op 0613630549 of mailen: autobedrijfvanderveen_douma@hotmail.com k hoor het wel als je nog hulp nodig hebt...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
werk je daar?djtheo schreef:he
Toen ik de kabelboom weer op mijn 16v blok moest doen paste het idd maar op 1 manier! Was gewoon onmogelijk om een stekkertje er verkeerd in te doen, want stekkers die naast elkaar horen zijn verschillend en anders kom je toch echt met de lengte van het draad niet uit. Alleen op de injectoren zijn ze allemaal gelijk, maar dat is weer makkelijk te bepalen door de lengte van de draad
En net als Riel zegt, stekker verkeerd aangesloten dan zou het ding helemaal niet lopen omdat ze geen juist signaal doorkrijgen...
Wat loopt er niet goed aan je motor? Wat doet ie fout? Misschien dat er dan meer duidelijkheid is

Wat loopt er niet goed aan je motor? Wat doet ie fout? Misschien dat er dan meer duidelijkheid is

nee olijnsma dat was mijn bedrijf maar is nu van iemand anders, maar ik heb alleen de rechten van de naam nog... en dat soort papier-werk... vandaar dat email adres nog.
maar loopt die gte nou al een keer goed want ik hoor niks van die jongen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ook niet, maar zal dan weldjtheo schreef:nee olijnsma dat was mijn bedrijf maar is nu van iemand anders, maar ik heb alleen de rechten van de naam nog... en dat soort papier-werk... vandaar dat email adres nog.

Maar wist niet dat je een bedrijf hebt gehad. waarom nu niet meer?
omdat ik ben belazerd maar das een heeeeeeeeeeeel lang verhaal maar dat leg ik een andere keer wel uit.Erik Olijnsma schreef:Ik ook niet, maar zal dan weldjtheo schreef:nee olijnsma dat was mijn bedrijf maar is nu van iemand anders, maar ik heb alleen de rechten van de naam nog... en dat soort papier-werk... vandaar dat email adres nog.
![]()
Maar wist niet dat je een bedrijf hebt gehad. waarom nu niet meer?