jah hallo

jah hallo
Idd, die witte is erg mooi
das kwestie van smaak, ik geef voorkeur aan de 21...en zeker als ie onder handen is genomen zoals deze. Very NiceRick D. schreef:Idd, die witte is erg mooi![]()
![]()
![]()
(links op de foto)
zeker die oude zilvere met speciale voorbumperMerijn schreef:Hij moet wel héél speciaal zijn dan!Jeroen V schreef:je hebt mijn 21T nog niet in real-life gezien
daar wordt nu een vlaai van een cup cooler ingepropt, plaats over is er ni zenne...pfffgille schreef:zeker die oude zilvere met speciale voorbumperMerijn schreef:Hij moet wel héél speciaal zijn dan!Jeroen V schreef:je hebt mijn 21T nog niet in real-life gezienis nog geweest van een crazy Belg,en verkocht aan een nog crazy-er oost-vlaming
![]()
bwah ,als je wil kan de airco condensator er nog bij ook,maar ja wie ben ik he-jo- schreef:daar wordt nu een vlaai van een cup cooler ingepropt, plaats over is er ni zenne...pfffgille schreef:zeker die oude zilvere met speciale voorbumperMerijn schreef:Hij moet wel héél speciaal zijn dan!Jeroen V schreef:je hebt mijn 21T nog niet in real-life gezienis nog geweest van een crazy Belg,en verkocht aan een nog crazy-er oost-vlaming
![]()
het verschil is kwa wat je ziet dat ze een stuk dikkere wang hebben,ze zitten ook fijner,en een stukje dieper(als ik het zo mag verduidelijken).Gabri schreef:is er misschien 1 van jullie die een foto van een stoffen 21Turbo interieur kan maken, wil namelijk even zien wat het verschil is tussen het standaard interieur
ik had dus al een aanbieding voor een compleet interieur, dus daarom had ik ook graag een foto van zo'n interieur gezienpatrick 21TURBO schreef:by the way,ik heb nog een set staan als je interesse zou hebben,dwz stoelen en achterbank kompleetGabri schreef:is er misschien 1 van jullie die een foto van een stoffen 21Turbo interieur kan maken, wil namelijk even zien wat het verschil is tussen het standaard interieur![]()
dus mocht je interesse hebben.
foto heb ik niet sorry,groet pat.
wil er niet meer in haha!Mrtn schreef:
mag je d'r niet meer in?
hela mij nie vergeten he als ge hem verkooptkevinb schreef:wil er niet meer in haha!Mrtn schreef:
mag je d'r niet meer in?![]()
iemand een idee wat een 21 zo nog al waard is?
werd derjuist tegengehouden met de vraag of ik hem niet wou verkopen....
ph 2 van 91 zilver
leder, 4elec ruiten, airco (pomp is stuk) boordcomputer, originele radio met afstandsbediening,
16" velgen
heb geen flauw idee wat ik er voor kan vragen eigenlijk.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v293/ ... 295dea.jpg[/img]
heeft wel zen roestplekjes, aan de achter ramen, en deuren, aan de carkitantenne, en dorpels.
gij staat achter in de file als op aankopen komt,gii hebt er al ene afgesnoept-jo- schreef:uhu...
Gabri, kleine hint...hierboven staat een stuur met een ganse auto eraan. Plaats je bodGabri schreef:is er misschien ook iemand die een 21T stuur overheeft
is al opgelostGabri schreef:is er misschien ook iemand die een 21T stuur overheeft