MEETING SCHEVENINGEN !! ...PCRCW
-
Ik zie jullie vanavond! 

hmmm 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Dat is dubbel jammer. Een andere keer dan maar met een goede versnellingsbak. 

-
- Über-Spammer
Denk dat ik ook wel ff langskom maar weet nog niet hoe 

-
- Contacteer:
ik ben ook ff geweest
............................................................................................................................hmmmmmmmmmm
lekker druk
............................................................................................................................hmmmmmmmmmm

-
Nee, de totale opkomst viel tegen (normaal staat het vol met 106jes), maar de opkomst van de Renaults was wel goed.
ik was wel in scheveningen, maar er was geen doorkomen aan om 1830. eerste parkeergarage de GT ingezet, lekker gaan lopen, heerlijk gegeten en van het vuurwerk genoten. rond 2300 scheveningen weer uit, stond al redelijk vast. alle wegen naar scheveningen waren al afgesloten. man man wat was het druk zeg 

-Ray- schreef:ik was wel in scheveningen, maar er was geen doorkomen aan om 1830. eerste parkeergarage de GT ingezet, lekker gaan lopen, heerlijk gegeten en van het vuurwerk genoten. rond 2300 scheveningen weer uit, stond al redelijk vast. alle wegen naar scheveningen waren al afgesloten. man man wat was het druk zeg

Wij gingen 23.30 Schevedingen uit, ook uit de eerst pakeergarage. Liep allemaal lekker door bij ons (gelukkig

Wel leuke avond gehad daaro!
Alleen nog maar VW!
en we zaten eerste rang
heb wel een vieze broek 

Moet je maar niet in de vogelzooi gaan zitten-Ray- schreef:en we zaten eerste rangheb wel een vieze broek

Maar we zaten wel Uber daaro

De rest van de grond bekeken

Alleen nog maar VW!
Het was echt superdruk. Ben met een paar maten nog ff tot 12 uur wezen wachten op de rest van het vuurwerk, maar daarna de stad uit was een vreselijk drama. Heb minstens een uur in file gestaan, en ik had hem nog wel 15 minuten lopen van de haven geparkeert.
de volgende keer is oudewater er ook bij tot dan
GT Turbo under construction..
-
Dan ben ik "helaas" op vakantie.