Ik ben op zoek naar het schema van het instrumentenpaneel komende uit een R19 16V, met schermpje erin (boordcomputertje?)
Een schema met draadbetekenis dus.
Als iemand wat heeft... dan hou ik me aanbevolen.
Thanx,
Maarten
Schema instr.paneel R19 16V
Staat volledig beschreven in de kluwer, zowel stekkerbezetting als schema. Mijn scanner is al een jaar kaduuk, en mn digitale versie van kluwer is ook ff overleden. Dus ik kan hem helaas ff niet inscannen of capturen.
Maar mischien iemand anders met een R19 vraagbaak...
Maar mischien iemand anders met een R19 vraagbaak...
-
http://www.asnbooks.nl/koorenkip schreef:welke kluwer versie is het? wou hem namelijk bestellen online maar nergens te vinden...
Hier heb ik mijn Haynes boek weg.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
No problemkoorenkip schreef:thnx m8![]()

Renault 5 GT Turbo "EVO"
mocht iemand hem hebben, kan ie dan hem zowieso ff inscannen? altijd handig namelijk.. zoek er zelf namelijk ook 1
Super, khoor 't wel van je als je 'm gevonden hebtjeroen.k schreef:Moet hem idd nog ergens op cd hebben liggen. Zal eens een kopietje voor je trekken als ik hem tussen de dozen heb gevondenMrtn schreef:Dan zal ik 'm ff aan z'n staart trekken binnenkort

Mrtn = Maarten
gisteraaf ff een 1916v teller van Bart v gekocht! en gevraagd of hij het ff wou doen, dus als hij het meteen online zet is iedereen geholpen! 
@ Bart! tnx man! hij werkte meteen!! alleen de teller geeft teweinig aan denk ik.. als ik in zijn 3 bijna in de toerenbegrensor hang rij ik 130?! klopt niet helemaal denk ik.. wat voor'n bak zit er normaal gesproken op een 16v? miss ligt het daaraan..

@ Bart! tnx man! hij werkte meteen!! alleen de teller geeft teweinig aan denk ik.. als ik in zijn 3 bijna in de toerenbegrensor hang rij ik 130?! klopt niet helemaal denk ik.. wat voor'n bak zit er normaal gesproken op een 16v? miss ligt het daaraan..
Komt omdat je 15 inch wielen hebt met 195-50-15 banden. Als er een bak opzit van een 16V zou het niet veel mogen uitmaken, maar als de originele GTE bak erop zit maakt het wel uit, daar zitten standaard 13 inch wielen onder. Gewoon even iemand naast je laten rijden en het verschil bekijken, dan weet je dat in het vervolg. Behalve het wijzigen van de vertanding kan je er helaas weinig aan doen vrees ik.
Aan de teller zal het niet liggen inelkgeval...
Aan de teller zal het niet liggen inelkgeval...
jah maar met mijn oude teller had ik er geen last van?! maar ik denk dat ik het al weet wat het is.. de kabel zit er niet goed in.. had namelijk eerst een clio16v teller en die had het ook.. hield ik de kabel recht en toen deed ie het beter! heel vaag was dat.. maar een 16v heeft oorspronkelijk dus geen JB3 bak heh?
-
Ja, hebben wel JB3 bakken.GTE 16v schreef:maar een 16v heeft oorspronkelijk dus geen JB3 bak heh?
Renault 5 GT Turbo "EVO"
dan heb ik een 16v bak, tnx robertRobertR19 schreef:Ja, hebben wel JB3 bakken.GTE 16v schreef:maar een 16v heeft oorspronkelijk dus geen JB3 bak heh?

Er zijn veeeel verschillende JB3 bakken hoor, dus zo makkelijk gaat dat niet. Volgens mij had mijn 1.4 ook een JB3 bak (of JB1?) 5-jes GTT hebben ook een JB3 bak. En dan zit er nog een massa verschil tussen de JB3 van een CLio en die van een 19! Zo makkelijk zie je dus niet of het de goede bak is. ALs het goed is staat er nog een nr achter dat JB3 op de bak...daar kon je het wel aan zien volgens mijGTE 16v schreef:dan heb ik een 16v bak, tnx robertRobertR19 schreef:Ja, hebben wel JB3 bakken.GTE 16v schreef:maar een 16v heeft oorspronkelijk dus geen JB3 bak heh?dus dan ligt het niet daaraan. dus zal het wel de kabel zijn. tnx!

oh heh, sh*t!
dan zal ik maar ff kijken wat daarop staat...

dan zal ik maar ff kijken wat daarop staat...