Van de positieve kant: is gelijk de roestschade verholpen!

Edit: jij hebt ook een RTc-sticker, zie ik.
Dat is niet deze volgens mij. De eigenaresse reed eerst een Clio16V, die heeft RTCer Elise nu.Rontwingo schreef:ziet er idd leuk uit![]()
Ik dacht dat dees te koop had gestaan op marktplaats
maar zou ook best een ander geweest kunnen zijn.
ik ook ik moet de zwarte hebbenDJ-Jasper schreef:Jongens mijn achterlichtkapjes zijn ook stuk (die witte net als die gele Twingo hierboven)
Heeft iemand nog een setje liggen. Zo niet, waar kan ik deze direct halen waar ze op voorraad zijn. Want ik heb er 6 maanden op moeten wachten namelijk....![]()
En als iemand anders die Lexus gaat bestellen op ergens weet waar ze op voorraad zijn dan ga ik mee want dan wil ik die anders hebben. Je weet wel die nieuwe lichten voor Twingo.
Hoor het wel!!!!!!!!!! WIE O WIE?????????
Dan gaan we die zwarte samen kopen omdat ikz e ook mot hebbuh. Beetje kwamtumkorting afdingen.twingo from hell schreef:ik ook ik moet de zwarte hebbenDJ-Jasper schreef:Jongens mijn achterlichtkapjes zijn ook stuk (die witte net als die gele Twingo hierboven)
Heeft iemand nog een setje liggen. Zo niet, waar kan ik deze direct halen waar ze op voorraad zijn. Want ik heb er 6 maanden op moeten wachten namelijk....![]()
En als iemand anders die Lexus gaat bestellen op ergens weet waar ze op voorraad zijn dan ga ik mee want dan wil ik die anders hebben. Je weet wel die nieuwe lichten voor Twingo.
Sorry heb geen foto's kunnen maken zag hem zomaar staan op de parkeerplaats en had nou geen camera bij me..twingo from hell schreef:TwingoPurpleMonster schreef:Jongens ik heb een Twingo gespot in papendrecht beetje die champagne kleur van Renault.. Hij had booskijkers meegespoten in de kleur en een DTM-pijp en velgen (merk onbekend) en hij had op zn handgrepen een E staan..
Wie weet wie hij is??
D8 miss iemand van de club..
Mzzl Stef
![]()
![]()
![]()
Ook die LEXUS? Die staan denk ik mooier op mijn auto...want ik heb al een witte voor-en achter raamband namelijk...Chris schreef:Veban Lelystad had ze op voorraad, krijg je nog ledenkorting ook!
Wanneer gaan we dan Opa mijn Twingo is over 3 weken klaar.André ter Velde schreef:Dan gaan we die zwarte samen kopen omdat ikz e ook mot hebbuh. Beetje kwamtumkorting afdingen.twingo from hell schreef:ik ook ik moet de zwarte hebbenDJ-Jasper schreef:Jongens mijn achterlichtkapjes zijn ook stuk (die witte net als die gele Twingo hierboven)
Alleen nog lid wordenDJ-Jasper schreef:Ook die LEXUS? Die staan denk ik mooier op mijn auto...want ik heb al een witte voor-en achter raamband namelijk...Chris schreef:Veban Lelystad had ze op voorraad, krijg je nog ledenkorting ook!
dus die winkel"veban " heeft die zwarte lexus lichten al liggen ? en ze zijn volgens reichard nog niet in productie?Riël schreef:Alleen nog lid wordenDJ-Jasper schreef:Ook die LEXUS? Die staan denk ik mooier op mijn auto...want ik heb al een witte voor-en achter raamband namelijk...Chris schreef:Veban Lelystad had ze op voorraad, krijg je nog ledenkorting ook!
Had je denk beter die in geluid verstelbare demperTwingoPurpleMonster schreef:Nou de eerste problemen zijn er alweer.. Mn ma (Tjah daar moet ik de Twingo mee delen) wil de Raceland demper eraf hebben want ze vind dat je hem in de auto teveel hoort!
Jullie miss nog ideeen om hem wat te dempen??
Want anders moet dus de standaard demper er weer onder..
Ik hoor het wel! mzzl Stef
Mijn moeder reed ook eerst in mijn Twingo totdat ik hem verder uit ging bouwen ze vond het wel kicke dat geluid maar later wilde ze er ook niet meer in rijden dus kocht ze maar een Ford KaTwingoPurpleMonster schreef:Tjah nou ik zie wel hoe het loopt.. ze heeft hem alleen gehoord met de radio uit want de accu is los geweest en dan moet je zon beveiligings code hebben dus miss als ze straks met de radio aan gaat rijden dat ze het wel mee vind vallen..
en anders moet toch de oude demper er weer ondermaar goed de luchtfilter zit er nog in en anders bewaar ik de demper voor als ik hem overkoop
Nee heb niet overlegd want dan had het helemaal niet gemogen..DJ-Jasper schreef:Mijn moeder reed ook eerst in mijn Twingo totdat ik hem verder uit ging bouwen ze vond het wel kicke dat geluid maar later wilde ze er ook niet meer in rijden dus kocht ze maar een Ford KaTwingoPurpleMonster schreef:Tjah nou ik zie wel hoe het loopt.. ze heeft hem alleen gehoord met de radio uit want de accu is los geweest en dan moet je zon beveiligings code hebben dus miss als ze straks met de radio aan gaat rijden dat ze het wel mee vind vallen..
en anders moet toch de oude demper er weer ondermaar goed de luchtfilter zit er nog in en anders bewaar ik de demper voor als ik hem overkoop
Had je niet eerst ff overlegt met je ma dan???
Jasper, gaat dit over die achterlichten?DJ-Jasper schreef:Dit mailtje kreeg ik terug:::
Hallo Jasper,
Wij hebben ze op dit moment, niet op voorraad.
Als je interesse hebt dan moeten Wij ze even bestellen.
levertijd 2 weken.
Prijs ? 90.00
Met vriendelijke groeten,
Arjan Stierman
------------------------------------------------------
Evolutionparts
Werfweg 72
8243 PG Lelystad
T 0320-292110
F 0320-292112
http://www.evolutionparts.nl
Openingstijden:
maandag t/m vrijdag 10.00 - 17.00 uur
's avonds en zaterdags alleen op afspraak.
Paar pagina's terug staan foto's in dit topic...Jacco Twingi schreef:Jasper, gaat dit over die achterlichten?DJ-Jasper schreef:Dit mailtje kreeg ik terug:::
Hallo Jasper,
Wij hebben ze op dit moment, niet op voorraad.
Als je interesse hebt dan moeten Wij ze even bestellen.
levertijd 2 weken.
Prijs ? 90.00
Met vriendelijke groeten,
Arjan Stierman
------------------------------------------------------
Evolutionparts
Werfweg 72
8243 PG Lelystad
T 0320-292110
F 0320-292112
http://www.evolutionparts.nl
Openingstijden:
maandag t/m vrijdag 10.00 - 17.00 uur
's avonds en zaterdags alleen op afspraak.
Die lexus-style, of de witte kappen?
Heb je misschien foto?
Ik ben ook wel geinteresseerd namelijk...
Groetjes Jacco
Deze bedoelde je dus...DJ-Jasper schreef:[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 348TWI.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 349TWI.jpg[/img]
Dit probleem is ook weer opgelost trouwens, ff naar de sloop geweest, was net een Twingo (1994) binnen, helemaal aan de rechterkant in mekaar...Jacco Twingi schreef:So,
Wie weet nog een sloop Twingo bij mji in de buurt te staan (Omgeving Gorinchem) , en dan met redelijk complete deur aan de bestuurderskant.
Mn hendeltje om mn deur open te doen, is afgebroken...
Leuk om nu in mn auto te komen:
Kofferbak open, rechterdeur open maken (want slot aan die kant is kapot) dan rechterdeur open doen en van binnen uit de linkerdeur open doen, en ervoor zorgen dat ie niet in t slot valt.
Op de terugweg naar het stuur, kan ik de bijrijdersdeur en de kofferbak weer sluiten...
Leuk ritueel dit, maar niet voor langere tijd...
Zie je eigen topic.Douwe schreef:Jongs hellaas pindakaas maar mijn Twingo project hang ik definitief aan de vijgen![]()
Blijf het een super auto vinden maar ga toch voor wat snellers en een gt blok erin zetten zie ik qua kosten niet gebeuren.
Meer info zie mijn project topic:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 72#1464172
Cker wel een grappig ritueel, kan je het nie een keertje filmen ofzow ???Jacco Twingi schreef:So,
Wie weet nog een sloop Twingo bij mji in de buurt te staan (Omgeving Gorinchem) , en dan met redelijk complete deur aan de bestuurderskant.
Mn hendeltje om mn deur open te doen, is afgebroken...
Leuk om nu in mn auto te komen:
Kofferbak open, rechterdeur open maken (want slot aan die kant is kapot) dan rechterdeur open doen en van binnen uit de linkerdeur open doen, en ervoor zorgen dat ie niet in t slot valt.
Op de terugweg naar het stuur, kan ik de bijrijdersdeur en de kofferbak weer sluiten...
Leuk ritueel dit, maar niet voor langere tijd...