PCRW is de afkorting van Peugeot Citroen Renault Club west.
Hieronder een korte omschrijving van hun maandelijkse meeting waarbij iedereen welkom is.
PCRCW Organiseert iedere 2e zaterdag van de maand een meeting. Deze meeting is alleen voor Franse bolides waar wij allemaal waarde aan hechten. De meeting is voor en door iedereen, geheel gratis bij te wonen en je hoeft nergens lid van te zijn. De meeting vindt plaats aan de 1e binnenhaven van Scheveningen en begint altijd om 20.00uur, het einde is variabel.
Hoe je hier komt? Het is heel simpel!
Zoek het strand van Scheveningen, de boulevard. Als je op de boulevard rijdt met de zee rechts naast je, dan rijdt je de boulevard helemaal af, met de bocht mee naar links en je komt vanzelf in de 1e binnenhaven terecht. Koffie, thee, koek, alles is gratis zolang het aanwezig is. Alles is geheel vrijwillig en als je hiertoe bereid bent, schroom dan niet om zelf ook eens wat lekkers mee te nemen!
We zien je graag verschijnen op één van onze meetings! Maar wees welgewaarschuwd, voor de racemonsters onder ons! We hebben toestemming voor deze meetings, maar er wordt streng gecontroleerd.
[ACT]Peugeot Citroen Renault club West meetings.
-
Er loopt al een topic hierover, maar hier hoort het topic eigenlijk thuis. Ik ben er sowieso vanavond en het is de bedoeling dat Renault voortaan weer wat beter vertegenwoordigd wordt, want gemiddeld één Renault per meeting is natuurlijk helemaal niks vergeleken met zoveel Puggies.
Zeker:
- LotuzClioWilliams
Misschien:
- Chris. GT Turbo.
Zeker:
- LotuzClioWilliams
Misschien:
- Chris. GT Turbo.
-
Argh, dit is om de hoek en mijn R19-16V staat in de garage met lekke koppakking 

-
Zeker:
- LotuzClioWilliams
Misschien:
- Chris. GT Turbo
- Robert-Jan Clio S
- LotuzClioWilliams
Misschien:
- Chris. GT Turbo
- Robert-Jan Clio S
VLK Groep
Andere jaren was het altijd vrij druk met de renault's volgens mij.LotuzClioWilliams schreef:Er loopt al een topic hierover, maar hier hoort het topic eigenlijk thuis. Ik ben er sowieso vanavond en het is de bedoeling dat Renault voortaan weer wat beter vertegenwoordigd wordt, want gemiddeld één Renault per meeting is natuurlijk helemaal niks vergeleken met zoveel Puggies.
Zeker:
- LotuzClioWilliams
Misschien:
- Chris. GT Turbo.

5 GT Turbo '88 GT5
-
Ik kom er al ruim een jaar bijna iedere maand en het is altijd veel Peugeot, iets minder Citroën en bijna geen Renault.
Ik kom met mijn zus d'r Twingo.
-
Duw je hem erheen, als het toch om de hoek isbart_kerkvliet schreef:Argh, dit is om de hoek en mijn R19-16V staat in de garage met lekke koppakking
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
Iedereen die gekomen is vanavond bedankt! Er stonden volgens mij acht Renaults waaronder die hele dikke Twingo.
De opkomst van de Puggies viel tegen en gelukkig waren er later nog twee Saxo's waaronder die van Jessica:
[img]http://www.saxo16vclub.nl/ledenpics/alex/alex3.JPG[/img]
Maar al met al een leuke mix van P, C en R's.

De opkomst van de Puggies viel tegen en gelukkig waren er later nog twee Saxo's waaronder die van Jessica:
[img]http://www.saxo16vclub.nl/ledenpics/alex/alex3.JPG[/img]
Maar al met al een leuke mix van P, C en R's.

-
- Über-Spammer
Ben ook nog langs geweest, het was niet super druk maar wel gezellig... 

-
- Über-Spammer
21:10.33Chris schreef:Hoe laat?

-
Hoe laat ben je weg gegaan dan Chris? Marcel en ik waren er rond kwart voor 9 en toen was ook turbotuur er.
Ik reed rond 20:01 weer weg.WhiteArrow schreef:Hoe laat ben je weg gegaan dan Chris? Marcel en ik waren er rond kwart voor 9 en toen was ook turbotuur er.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport