PaulRSi --> nieuwe auto!!!

Vertel hier alles over je project.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Hallo mensen!
bij deze om te beginnen even een kleine uitleg over mijn RSi, en wat ik er allemaal nog aan wil doen. Ik heb momenteel weinig tijd om er foto's e.d. op te zetten, dus dit volgt binnenkort, na mijn vakantie naar spanje!
Ik heb sinds april2004 een clio RSi in mijn bezit. Een mooie auto, maar naar mijn idee kan het mooier (en sneller?) Daarom ben ik ook al snel begonnen met wat kleine dingen te wijzigen. De eerste stap was alle ducktape van de vorige eigenaar te verwijderen en alle draadjes fatsoenlijk aan te sluiten. Daarna heb ik natuurlijk voor wat muziek gezorgd.
Ook heb ik witte wijzerplaten erin gezet, en morgen volgen 2 nieuwe metertjes, in de A-stijl, zodat ik kan zien wanneer mijn auto er klaar voor is om te gaan raggen :D (Oliedruk en Olietemp dus)
Ik zal proberen deze week nog wat fotootjes te plaatsen, zodat jullie kunnen zien hoe t interieur geworden is!
Aan de buitenkant moet naar mijn idee ook nog t één en ander gebeuren. Ik wil graag een andere dakspoiler. Dat kleine randje wat er nu zit vind ik persoonlijk niet echt mooi. Welke dakspoiler het wel gaat worden weet ik nog niet precies. Ook moet ik nog wat beginnende roest bij het scherm linksachter weg laten werken. Dit wil ik in ieder geval voor de winter laten doen. En dan lijkt het mij gemakkelijk gelijk de achterspoiler te hebben, zodat ik deze meteen kan laten spuiten!
Meer tijd heb ik nu helaas niet om te vertellen over mijn projectje...suggesties zijn altijd welkom!
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... i/RSi3.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... i/RSi4.jpg[/img]

Gister zijn de twee nieuwe metertjes ingebouwd..ze zitten erin, verlichting werkt, alleen werken de metertjes zelf nog niet omdat de goede adapter niet aanwezig was, dus dat zal nog moeten wachten tot ik terugkom van mijn vakantie..maar je kan in ieder geval zien hoe ze erin zitten!
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... ertjes.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op zo 13 mar 2005 16:24, 22 keer totaal gewijzigd.
paulvanrooij
Contacteer:

update: foto's toegevoegd!!!!
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Mooi kleurtje :wink:

GR.Frits
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ziet er zo al erg netjes uit... (Y)
-PAZ-
Über-Spammer

interieur ziet er zo netjes uit, die meterjes in de a-stijl is wel ruig, die roosters in kleur is ook wel netjes.

mooie auto verder (Y)
Robert Turbo

Mooie auto en mooie meters.

Ziet er supermooi uit die RSi. (Y)
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Erg strak, Paul! Ik hoop 'm binnenkort een keer op een FNO'tje te zien... (Y)
paulvanrooij
Contacteer:

iedereen bedankt voor de complimentjes, maar wat tips wat ik er verder aan zou kunnen doen zijn ook welkom! misschien wat ideetjes voor een wat apartere dakspoiler? ik moet binnenkort wat roest weg laten werken en dan moet er toch gespoten worden, dus dan kan ik meteen die spoiler mee laten spuiten!
En zodra ik terug ben van vakantie kom ik een keer langs op een FNO!
Bram

mooie wagen hoor
Als je toch gaat spuiten neem dan gelijk je stootstrips, handvaten enz. mee. Vind ik zelf altijd wel strak staan..
R(ay)Si

Mooie RSi man (Y)
Alleen nog maar VW!
paulvanrooij
Contacteer:

R(ay)Si schreef:Mooie RSi man (Y)
Bedankt man! iedereen trouwens!
Jouw RSi mag er ook wezen!!!

maar ik vertek morgen 2 weekjes naar Salou, ff chillen! dus de komende twee weken kan ik weinig doen aan mijn auto, of hier op t forum! ik zie jullie in ieder geval na mijn vakantie weer en iedereen alvast een goede vakantie gewenst!
Jasper16v

Eej autoweek dude :D het is hier stuk gezelliger dan daar :wink:

Mooie auto nog maals!
paulvanrooij
Contacteer:

Jasper16v schreef:Eej autoweek dude :D het is hier stuk gezelliger dan daar :wink:

Mooie auto nog maals!
Jazeker een stuk gezelliger!!!
ben ondertussen weer terug uit spanje... :( gelijk weer kennis gemaakt met t kloteweer :evil:
maar goed nieuws..na twee weken stilstaan startte mijn auto meteen de eerste keer, en alles doet t nog..dus een meevaller :D
Morgen gelijk langs de autozaak om te kijken of ik mijn metertjes eindelijk aan kan sluiten, plus een nieuwe kleine pookknop, die zou ondertussen binnen moeten zijn! dus hopelijk heb ik na morgen eindelijk ook wat aan mn twee nieuwe metertjes!
paulvanrooij
Contacteer:

ok mensen!
eerste dag terug van vakantie..langs Precar in heesch geweest om te kijken hoe t met mn metertjes staat. Vandeweek wordt alles goed gemonteerd..voor de olietemperatuur is er een peilstok gehaald waar de sensor inzit, en voor de oliedruk is een adaptertje gevonden. verder nog even zitten kijken wat t volgende gaat worden wat ik eraan wil gaan doen. Ik denk dat dat volgende week een setje M3-look spiegels van raceland gaan worden. Gaat wat mooier staan dan die 'bolletjes' die er nu nog op zitten!
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... i/r563.jpg[/img]
Verder heb ik zo ongeveer besloten welke dakspoiler ik erop wil hebben...Ik denk dat t de alien-spoiler gaat worden..ik vind em persoonlijk retegaaf!
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... i/r558.jpg[/img]

opmerkingen of suggesties zijn welkom!!!
paulvanrooij
Contacteer:

hallo Mensen!
Ik heb vandaag nieuwe speakers en een sub gekocht. Ik heb gekozen voor in de hoedenplank voor JBL GTO936e en daarbij een JBL GT4-12 sub. De speakers heb ik er vanmiddag ingelegd, klinkt niet slecht in combinatie met mijn JBL GTO4000 versterker! al zeg ik t zelf. Voor de sub ga ik zelf nog een kist bouwen, dus ik weet niet zeker of die voor het Frans Autosport Festival af is!
Morgen komen ook eindelijk mijn spiegels binnen, dus die heb ik er in ieder geval wel op tijd op zitten!
tot zondag allemaal!
Paul
Jasper16v

goed bezig (Y)
Droes

vriejen bak! (Y)
paulvanrooij
Contacteer:

hallo mensen!
kleine verandering in de planning...t was mijn bedoeling om te gaan sparen voor nieuwe velgjes, maar vandaag naar de efteling geweest..wil ik naar huis rijden, blijkt dat 1 of andere eikel zn auto tegen mijn hoek linksachter heeft geparkeerd. Dus nu hangt de bumper een beetje scheef en is mijn complete achterlichtunit los en gescheurd..
Wat een eikel! nog niet eens eeen briefje achterlaten ofzo, maar gewoon wegrijden :evil: :@ (N)
Maar ik denk haast dat ik nu dus eerst maar es nieuwe achterlichten nodig ga hebben, en gelijk maar een andere strip op de achterklep (fase II) Alleen zit ik nog te twijfelen of ik gewoon faseII achterlichten doe, of misschien donkere lexuslook ofzo? zag ze liggen in lelystad op het frans autosport festival en ze zagen er toch wel goed uit!
Maar ja..eerst maar weer werken, want de bodem is weer in zicht!!!
jef

PaulRSi schreef:hallo mensen!
kleine verandering in de planning...t was mijn bedoeling om te gaan sparen voor nieuwe velgjes, maar vandaag naar de efteling geweest..wil ik naar huis rijden, blijkt dat 1 of andere eikel zn auto tegen mijn hoek linksachter heeft geparkeerd. Dus nu hangt de bumper een beetje scheef en is mijn complete achterlichtunit los en gescheurd..
Wat een eikel! nog niet eens eeen briefje achterlaten ofzo, maar gewoon wegrijden :evil: :@ (N)
Maar ik denk haast dat ik nu dus eerst maar es nieuwe achterlichten nodig ga hebben, en gelijk maar een andere strip op de achterklep (fase II) Alleen zit ik nog te twijfelen of ik gewoon faseII achterlichten doe, of misschien donkere lexuslook ofzo? zag ze liggen in lelystad op het frans autosport festival en ze zagen er toch wel goed uit!
Maar ja..eerst maar weer werken, want de bodem is weer in zicht!!!
de lexus look met zwarte achtergrond vind ik op zich wel mooi staan...
Robert Turbo

Wat een @$@##*(%#*~!@~@!$@@#$#%^$%$%^$ :@

Klote dat hij geen briefje achterlaat, hoeft niet eens expres gebeurt te zijn.

Succes met reparatie
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

@paul.

heb evt. nog wel f1 achterlichten voor je liggen. laat maar horen. en mocht je hulp nodig hebben moet je ook ff wat pmen. zit niet echt in de buurt. maar kan misschien wel wat regelen.

gr.Frits
TheFinz

ff waarborgfonds inlichten, wel even 1 getuige hebben dat je auto schadeloos is achtergelaten, dan krijg je misschien nog wat vergoed.

Jammer dat er zo'n fonds in het leven geroepen moet worden, en mensen niet gewoon eerlijk kunnen zijn als ze ergens tegenaan rijden.....
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

RobertR19 schreef:, hoeft niet eens expres gebeurt te zijn.
Nee, zo raar gaat het nog net niet in dit landje :P

Wel ongelooflijk balen!!!

Suc6 met afhandeling, en check het idd even met de waarborgfonds, neem de mensen die met jou mee waren als getuigen!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
paulvanrooij
Contacteer:

Even een update..vandaag centraal beheer gebeld..kan inderdaad proberen om iets terug te krijgen van t waarborgfonds..dus vanmiddag aangifte gedaan (was nodig) en dinsdag moet ie naar een schadebedrijf voor een expertise-onderzoek ofzo..maar bij de politie zeiden ze dat er bijna alleen maar uitgekeerd wordt als iemand gezien heeft dat er een auto tegenaan gereden heeft..maar idd ik probeer t gewoon..elk tientje dat ik terugkrijg is mooi meegenomen!
Heeft iemand trouwens ff een pic van die zwarte lexus-look?
Merijn
Über-Spammer

Merijn
Über-Spammer

TheFinz

Even een update..vandaag centraal beheer gebeld..kan inderdaad proberen om iets terug te krijgen van t waarborgfonds..dus vanmiddag aangifte gedaan (was nodig) en dinsdag moet ie naar een schadebedrijf voor een expertise-onderzoek ofzo..maar bij de politie zeiden ze dat er bijna alleen maar uitgekeerd wordt als iemand gezien heeft dat er een auto tegenaan gereden heeft..maar idd ik probeer t gewoon..elk tientje dat ik terugkrijg is mooi meegenomen!
Stierescheit! Politieagenten hebben tegenwoordig een beetje meerderwaardigheidscomplex en nemen vermoedens voor waarheden aan (de goeie daargelaten uiteraard)

Weet natuurlijk niet hoe het tegenwoordig gaat maar ik heb ook gewoon een gedeelte vergoed gekregen, zonder dat iemand gezien heeft dat er iemand tegenaan reed.

Dat zal lekker worden, als iemand het gezien heeft mag ik toch hopen dat hij het kenteken noteerd en ff met jou de dader op het matje roept. Aan de andere kant, sociale controle is er ook maar weinig de laatste tijd :@

Suc6 met de schade en bereid je voor op een lange adem....het waarborgfonds is nou niet een van de snelste.
paulvanrooij
Contacteer:

TheFinz schreef:
Stierescheit! Politieagenten hebben tegenwoordig een beetje meerderwaardigheidscomplex en nemen vermoedens voor waarheden aan (de goeie daargelaten uiteraard)

Weet natuurlijk niet hoe het tegenwoordig gaat maar ik heb ook gewoon een gedeelte vergoed gekregen, zonder dat iemand gezien heeft dat er iemand tegenaan reed.

Dat zal lekker worden, als iemand het gezien heeft mag ik toch hopen dat hij het kenteken noteerd en ff met jou de dader op het matje roept. Aan de andere kant, sociale controle is er ook maar weinig de laatste tijd :@

Suc6 met de schade en bereid je voor op een lange adem....het waarborgfonds is nou niet een van de snelste.

nee klopt..het eerste wat ze aan de tel zeiden was dat ik het zelf voor moest schieten en dat t wel ff kan duren voordat ik t geld terugheb..dus als ze dat zelf al zeggen... (N)
vandaag trouwens alles op de post gedaan..
groeten!
jef

Ik heb stage gelopen bij een tussenpersoon...

Daar hadden ze ook een keer het waarborgfonds ingeschakelt en het duurde 1,5jaar...

Als ik jouw was zou ik op niks rekenen, want de regels zijn weer gewijzigd in het nadeel van de automobilist uiteraard.... :(
Riël
Über-Spammer

Nogal logisch, wie bewijst de verzekering dat je niet zelf tegen een paaltje of auto bent gereden?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
jef

Riël schreef:Nogal logisch, wie bewijst de verzekering dat je niet zelf tegen een paaltje of auto bent gereden?
precies dat is het probleem er komen zoveel aanmeldingen van schades ze hebben gewoon teveel bewijzen nodig om iets te vergoeden Slim van waarborgfonds. Maar klote voor de gedupeerde zonder bewijs....
-PAZ-
Über-Spammer

veel succes met de afhandeling van de schade, zulke gevallen is gewoon super klote, maar meestal draai je er gewoon zelf voor op als puntje bij paaltje komt
R5GTT. Drive it like you stole it
TheFinz

Ach niet geschoten is altijd mis :gun:

@ jef: hoe zijn de regels veranderd dan? watvoor bewijslast heb je nu? dat iemand het heeft moeten zien gebeuren?

Zou jammer zijn werkt alleen maar fraude in de hand, maar helaas wel te begrijpen dat ze dergelijke regels gaan hanteren

de maatschappij gaat echt naar de klote.... nou ja what else is new :(

Suc6 ermee in elk geval!
paulvanrooij
Contacteer:

Riël schreef:Nogal logisch, wie bewijst de verzekering dat je niet zelf tegen een paaltje of auto bent gereden?

er waren 3 personen bij die kunnen getuigen dat ik de auto heel heb achtergelaten, en dat ie kapot was toen we terugkwamen..das toch bewijs of niet?
paulvanrooij
Contacteer:

ja idd deze! die andere zijn volgens mij de smoke-variant..lijkt me op zich niet slecht staan op mijn wagentje! maar moet nog ff kijken wat die dingen gaan kosten enzo. Vandaag trouwens wat pica's geschoten van linksachter..dan kunnen jullie zien wat ermee is..zal ze zo snel mogelijk online zetten!
Gesloten