Gisteren een kant de raamrand achter gelast. Randje zit er heel erg mooi in, alleen jammer dat het zijscherm nu naar binnen wil deuken?? Iemand hier wel eens last van gehad, dat het zijscherm van de 5 zo instabiel is? Er is al erg voorzichtig gelast. Het is wel op te lossen maar toch een raar fenomeen.
Riël schreef:Gisteren een kant de raamrand achter gelast. Randje zit er heel erg mooi in, alleen jammer dat het zijscherm nu naar binnen wil deuken?? Iemand hier wel eens last van gehad, dat het zijscherm van de 5 zo instabiel is? Er is al erg voorzichtig gelast. Het is wel op te lossen maar toch een raar fenomeen.
Dat achterscherm is maar een erg dun plaatje zonder erg veel profilering, dus een beetje spanning van de hitte die bij lassen vrijkomt en je kunt dat al snel hebben. Ik hoop dat je het weer makkelijk strak krijgt, misschien plaatselijk (bij de bolling) verhitten zodat het weer strak trekt bij afkoelen?
Die Riel is daar in het zuiden des lands ook aardig goed bezig .....als we zo zn Topic mogen geleoven...
Ben erg benieuwd wanneer die PH I weer op een meeting verschijnt, en hoe ie er dan bij zal staan......
Riël schreef:Gisteren een kant de raamrand achter gelast. Randje zit er heel erg mooi in, alleen jammer dat het zijscherm nu naar binnen wil deuken?? Iemand hier wel eens last van gehad, dat het zijscherm van de 5 zo instabiel is? Er is al erg voorzichtig gelast. Het is wel op te lossen maar toch een raar fenomeen.
Dat achterscherm is maar een erg dun plaatje zonder erg veel profilering, dus een beetje spanning van de hitte die bij lassen vrijkomt en je kunt dat al snel hebben. Ik hoop dat je het weer makkelijk strak krijgt, misschien plaatselijk (bij de bolling) verhitten zodat het weer strak trekt bij afkoelen?
Dat is een plan.. als dat niet lukt zet ik er een profiel achter, dan heeft dat scherm sowieso wat meer stevigheid. Als je er lomp tegenaan gaat staan heb je al een probleem normaliter
Steven schreef:Riël zit alleen maar loosch te forummen, beetje kindertjes op school onzin wijsmaken en z'n bril te slopen tussen de benen van z'n vriendin.
Doe es wat man
Zachtjes kuste ik haar lippen. Zij kruiste haar benen idd.
Kom kom, er komt wel nieuws hier. Moet 't af en toe omhoog halen zodat jullie weten dat ik ook nog een gtt heb he