Omtoveren naar renault 9 bleu sport turbo??

Euh capriolen .........? kan beter jou aan kijkenChris schreef: .
De auto rijd verders prima, ondanks de capriolen die de eigenaar er mee uithaald.
Jochem zal zelf meer vertellen over zijn plannen..
Ivo8hoven schreef:Ja dit is echt lache gewoon, ingeruild op een ocassionshow van Bochane, en zonder dat Jochem de auto gezien heeft telefonisch gekocht......![]()
En dat te koop gevraagd topic van je dan??jochem de haas schreef:gisteren ff met jl zitten fanatseren ( nee niet op zo'n manier ) maar er is iets uitgekomen wat nog weleens kan gaan gebeuren , maar voorlopig gebeurt er helemaal niets .
het geld zit momenteel in een stront 5 ....
Tja wie weet , nee das voor iemand anders die geen rtc'er isFoeke schreef:En dat te koop gevraagd topic van je dan??jochem de haas schreef:gisteren ff met jl zitten fanatseren ( nee niet op zo'n manier ) maar er is iets uitgekomen wat nog weleens kan gaan gebeuren , maar voorlopig gebeurt er helemaal niets .
het geld zit momenteel in een stront 5 ....
Heeft dat iets met de 9 te maken![]()
![]()
[img]http://members.lycos.nl/rtcmeeting/jochemr9.jpg[/img]Ivo8hoven schreef: De volgende stap weet ik denk al.......,
11 cm OMLAAG.....!!!
MartijnG schreef:[img]http://members.lycos.nl/rtcmeeting/jochemr9.jpg[/img]Ivo8hoven schreef: De volgende stap weet ik denk al.......,
11 cm OMLAAG.....!!!
Hell yeah![]()
Man, de R9 is nog auto van het jaar geweest!jeroen.k schreef:Zeker geinige wagentjes. Kennis van me had een 1.7 carb. Ding ging ook best wel. Had ik hier toen oko te koop gezet voor bijna niks en nu wil iedereen er opeens éénHahaha...die 1.7 staat nu ook op de sloop.
Maar goed, ze zijn lelijk, maar rijden verder prima
Haha, meen je dat? Hij is ook wel mooier dan de hatchback (R11) idd. En met een betje moeite is er best wat leuks van te maken. Heb in Frankrijk wel eens hele leuke gezien.Calle schreef:Man, de R9 is nog auto van het jaar geweest!jeroen.k schreef:Zeker geinige wagentjes. Kennis van me had een 1.7 carb. Ding ging ook best wel. Had ik hier toen oko te koop gezet voor bijna niks en nu wil iedereen er opeens éénHahaha...die 1.7 staat nu ook op de sloop.
Maar goed, ze zijn lelijk, maar rijden verder primaWeird, voor een Renault sedan...