Btw Eline. Ik heb nog een (moet ik zelf zeggen) hele gave hoezenset met Echt het Renault logo erin. Pm me maar anders
Dank je, maar die heb ik niet nodig... Heb er nu Baccara stoelen in zittenChris@R5 schreef:Ik heb nog een (moet ik zelf zeggen) hele gave hoezenset met Echt het Renault logo erin. Pm me maar anders
no comment on that oneLienus schreef:Yoshi en ik hadden gisteren gepland om verder te gaan werken aan de paars/lila/zilveren 5.
Maar... Het was een zooitje in de werkplaats, dus we hebben lekker opgeruimd
(je kan immers niet werken als je je gereedschap niet kan vinden)
daar komt ie lachend doorheen dus.Morgen naar de APK... Maarten GTT heeft hem helemaal na gelopen en kon niks bijzonders vinden,
dus moet helemaal goed komen! Ik hou jullie op de hoogte!!
Daar zat ik vanmorgen dus ook meteen aan te denken...Maarten GTT schreef:nou bestel maar vast een pot plamuur en een paar spuit bussen grijs en hobyen maar
Dank je wel!Ronnie B. schreef:Leuk projectje! Zet je er gelijk GT Turbo bumpers op? Denk dat dat helemaal stoer staat!
Ik ga mijn best doendennisvr schreef:je weet het he? voor het franse autosportfestival moet het af
Ziet er heel mooi uit, maar doe er even een GTT pookknopje op, kost geen drol bij de dealert en maakt het (erg mooie) interieur af!Chris@R5 schreef:
Heb een witte GT phase 1 uit '85... Blok is gereviseerd evenals de turbo en heeft daarna nog 15k gelopen... Volgens de eigenaar na revisie geen sprintjes meer gemaakt...Chris schreef:Sowieso tof dat je er was zondag!
Wat voor GT heb je gekocht? En ga je de GT opbouwen? Of GT blok in Lara?
Succes, enne, hou ons op de hoogte!
Je gaat jaloers worden...dennisvr schreef:wheheLienus schreef:Wacht maar tot je de motor hoort lopendennisvr schreef:wat een "barrel"![]()
zaterdag
paz-maniac schreef:das wel stoer, een auto die er aan de buiten kant niet bijzonder snel uitziet en dan met een gtt blokje derin![]()