Technische tekeningen F7P??

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
*Stephan_RSI*

Heeft iemand misschien technische tekeningen van een F7P motor? M'n motor ligt helemaal uitelkaar en wil hem dus weer opbouwen, alleen ik heb geen idee welke schroef waar moet enz. Dus zou een tekening van de motor wel handig zijn en ook van de distributie riem als dat er is, om hem op tijd te zetten oid.

En dat Dialogys programma. Waar kan ik zoiets downloaden? Of is dat niet mogelijk?

Grts. Stephan

Ps. in een vraagbaak staat zeker niet genoeg info hierover in?
mark -19- 16v

ook ik zou deze tekeningen graag in mijn beztit willen hebben even als een werkende dialogs
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
antoine
Car: Renault Clio III RS

mark -19- 16v schreef:ook ik zou deze tekeningen graag in mijn bezit willen hebben even als een werkende dialogs
Heb je dit probleem?Zie hier de oplossing:
Neobyte schreef:
Neobyte schreef:Krijg et ook niet werkend hoor..
Krijg de welbekende javaw.exe foutmelding (ModName: symcjit.dll...das pas s(c)jit). Draai windows xp en heb quicktime met java, borland van cd, java plugin geinstalleerd.

Iemand inmiddels daar al een oplossing voor?
Al een oplossing gevonden: Mocht javaw.exe ook vastlopen en heb je toch de juiste applicaties geinstalleerd? Zoek dan naar "symcjit.dll" en hernoem deze naar "symcjit.dll.old" = Problem solved!

Nu nog uitzoeken hoe dialogys precies werkt :D
Martijn.

maar waar zijn ze te vinden ?
Bart V

Voor het optijd zetten van de distributie riem heb je niks an dialogys, daarvoor moet je de vraagbaak van Haynes of Kluwer hebben, daar staat het duidelijk in, en kan je het dus in theorie haast niet verkeerd doen.

In hoeverre heb je de motor "uitelkaar" liggen??
SimonBalk
Contacteer:

Robert Turbo

DAt is denk ik hele goede info.

Maar ik heb de Reno 19 vraagbaak en het Haynes boek.

Vooral die laatste heb je veel info bij, veel foto's ook hoe het moet enz.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
*Stephan_RSI*

Bart V schreef:Voor het optijd zetten van de distributie riem heb je niks an dialogys, daarvoor moet je de vraagbaak van Haynes of Kluwer hebben, daar staat het duidelijk in, en kan je het dus in theorie haast niet verkeerd doen.

Mijn onderblok zit nog inelkaar, kop ligt eraf en spruitstuk etc. Vriend van me wilde me helpen het blok inelkaar te zetten, maar toen ie alle schroefjes zag deed ie beetje moeilijk ;). Het duurt allemaal veel te lang ook en Remco wilde me eerst helpen maar heeft het te druk en m'n blok staat al half jaar stil en een garage vraagt 55 euro incl btw per uur dus dat is ff te duur voor mij.
Dus als iemand wel weet hoe het blok in elkaar moet en het ook wilt doen voor een leuk bedrag, GRAAGGGG :D. En anders wil ik graag Dialogs hebben als dat kan. Heb hier thuis ook een Apple staan dus komt het goed uit :).

Grts. Stephan
-Ray-
Contacteer:

antoine schreef:
mark -19- 16v schreef:ook ik zou deze tekeningen graag in mijn bezit willen hebben even als een werkende dialogs
Heb je dit probleem?Zie hier de oplossing:
Neobyte schreef:
Neobyte schreef:Krijg et ook niet werkend hoor..
Krijg de welbekende javaw.exe foutmelding (ModName: symcjit.dll...das pas s(c)jit). Draai windows xp en heb quicktime met java, borland van cd, java plugin geinstalleerd.

Iemand inmiddels daar al een oplossing voor?
Al een oplossing gevonden: Mocht javaw.exe ook vastlopen en heb je toch de juiste applicaties geinstalleerd? Zoek dan naar "symcjit.dll" en hernoem deze naar "symcjit.dll.old" = Problem solved!

Nu nog uitzoeken hoe dialogys precies werkt :D
tenk joe ferrie mug! :worship:
Immer wieder die verdammte Holländer
antoine
Car: Renault Clio III RS

ik begrijp dus hiermee dat hij het doet (Y)
Bart V

*Stephan_RSI* schreef:
Bart V schreef:Voor het optijd zetten van de distributie riem heb je niks an dialogys, daarvoor moet je de vraagbaak van Haynes of Kluwer hebben, daar staat het duidelijk in, en kan je het dus in theorie haast niet verkeerd doen.

Mijn onderblok zit nog inelkaar, kop ligt eraf en spruitstuk etc. Vriend van me wilde me helpen het blok inelkaar te zetten, maar toen ie alle schroefjes zag deed ie beetje moeilijk ;). Het duurt allemaal veel te lang ook en Remco wilde me eerst helpen maar heeft het te druk en m'n blok staat al half jaar stil en een garage vraagt 55 euro incl btw per uur dus dat is ff te duur voor mij.
Dus als iemand wel weet hoe het blok in elkaar moet en het ook wilt doen voor een leuk bedrag, GRAAGGGG :D. En anders wil ik graag Dialogs hebben als dat kan. Heb hier thuis ook een Apple staan dus komt het goed uit :).

Grts. Stephan
Als je dat blok ff bij mij in de garage komt brengen wil ik hem wel inelkaar zetten, no problemo.
*Stephan_RSI*

Bart V schreef:
*Stephan_RSI* schreef:

Grts. Stephan
Als je dat blok ff bij mij in de garage komt brengen wil ik hem wel inelkaar zetten, no problemo.
Dat zou echt zeker relaxed wezen. PM me anders ff wat je ervoor wilt hebben. En versnellingsbak moet trouwens ook erop gezet worden als dat kan?

Voor foto's van het blok ken je ook kijken op http://www.freewebs.com/renault-tuning/ ... i8v16v.htm
Zo kreeg ik hem, en nu heb ik de kop laten vlakken. Dus ligt de kop er ook vanaf.
Is denk ik nog wel een werkje, tenminste ik zou er gek van worden :wink:

Grts. Stephan
Bart V

hmm gevlakte kop, dat word ook een setje drijfstanglagers dan.
*Stephan_RSI*

Drijfstanglagers??? Waarvoor is dat dan nodig? en is dat prijzig?
Bart V

pm
Plaats reactie