Het Franse Autosport festival, chat topic.
-
Nou ja, één Pug rijder stapt over naar Reno. Dus dan kan er best eentje van Reno naar Pug overstappen. 

-
Wat gebeurde er dan en wat voor schade heb je?Olijnsma schreef:ik ben nu ook terug, helaas was mijn dag al verpest toen vanmorgen de GTT in de fik vloog!
Gelukkig niet al te veel schade, maar baal enorm.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Nou, erg positief weer van de buren. ik vond er iig heel wat mooie nederlandse wagensFerdy schreef:hahaha
http://www.tuned-belgium.com/forum/view ... 02#7035602
en wat een toeval...ik sta op foto nummer 3
tussen staan

-
Hun gebrek aan motorvermogen overcompenseren ze met kunststof panelen. Dan lijkt het iig nog snel. 

Ik vind de meeste creaties van hun te overdreven. Maarjah, smaken verschillen he. Ik ben de lachende 2e bij het stoplichtRontwingo schreef:Nou, erg positief weer van de buren. ik vond er iig heel wat mooie nederlandse wagensFerdy schreef:hahaha
http://www.tuned-belgium.com/forum/view ... 02#7035602
en wat een toeval...ik sta op foto nummer 3
tussen staan

en daarom nemen ze massaal grote bumpers, zodat de 1.1tjes het nog eerder tegen de wind verliezenantoine schreef:helemaal niets aan hum auto mogen doen.Ook al is het veiliger,bv grotere remmen.

groter is niet altijd mooier

Mrtn = Maarten
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
[img]http://www.renault-tuning.com/meetings/64_vl40.JPG[/img]
d'r zit een stikker op van de dealer uit de buurt, maar ik heb em hier nog nooit gezien.
d'r zit een stikker op van de dealer uit de buurt, maar ik heb em hier nog nooit gezien.
Stikker zit er misschien al 16 jaar en 5 eigenaren op.Johan schreef: d'r zit een stikker op van de dealer uit de buurt, maar ik heb em hier nog nooit gezien.

Het is in ieder geval een zeer nette 5 om te zien.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
[quote="LotuzClioWilliams"]Hun gebrek aan motorvermogen overcompenseren ze met kunststof panelen. Dan lijkt het iig nog snel.
[/quote
Bij ons kunnen we spreken van:
" Fehlendes Tuning wird durch Charme ersatzt "
misschien geldt voor die belgen:
" Fehlenden PS wirden durch Wahnsinn ersatzt "

Bij ons kunnen we spreken van:
" Fehlendes Tuning wird durch Charme ersatzt "

misschien geldt voor die belgen:
" Fehlenden PS wirden durch Wahnsinn ersatzt "

VRAAGJE
Wie o wie van de aanwezigen gisteren wil voor ons een kort verslagje schrijven, een impressie van de dag, 3 fototjes erbij klaar?
Pm mij of dennis voor een kadotje
Wie o wie van de aanwezigen gisteren wil voor ons een kort verslagje schrijven, een impressie van de dag, 3 fototjes erbij klaar?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
meer foto's mag ook altijd natuurlijkRiël schreef:VRAAGJE

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik neem aan dat een aantal mij ook gespot hebben? Ik kwam om 15:30 aan in Lelystad, zijn er nog maar een handjevol RTC-ers
Clubcinq was stukken gezelliger, die waren er nog met z'n allen! 
Ben daar bij gaan zitten, auto naast hun stand (op het randje met RTC), lekker gekletst. En natuurlijk bij vertrek hebben zij me geholpen met startkabel. Begint zowaar een dagelijks tafereel te worden zeg, morgen weer
Veel duimpje opsteken bij het rijden richting het circuit, allemaal tuners tegengekomen. Altijd even vrolijk zijn tegen medetuners natuurlijk!

Ben daar bij gaan zitten, auto naast hun stand (op het randje met RTC), lekker gekletst. En natuurlijk bij vertrek hebben zij me geholpen met startkabel. Begint zowaar een dagelijks tafereel te worden zeg, morgen weer

Veel duimpje opsteken bij het rijden richting het circuit, allemaal tuners tegengekomen. Altijd even vrolijk zijn tegen medetuners natuurlijk!
Joost (DoubleYou) schreef:Ik neem aan dat een aantal mij ook gespot hebben? Ik kwam om 15:30 aan in Lelystad, zijn er nog maar een handjevol RTC-ersClubcinq was stukken gezelliger, die waren er nog met z'n allen!
![]()

Ik was er om 09:15, op een gegeven moment is het mooi geweest als je 30.000 wespen, nog meer zonnestralen en een kudde ooievaars moet onwijken..
Of ga jij altijd naar feestjes als iets al is afgelopen?!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Heb idd ook nog even met de Clubcinqers geklets. Moest toch even checken welke gast voor de 3e keer dat clubcinq pamfletje onder mijn wisser heeft gepropt
begint ware spam te worden 
Wel leuk geweest overal!

Wel leuk geweest overal!
Dat was er één die geplastificeerd was of niet?

Haha ja, weet je er meer van 

Was een gezellige meeting. Dit was de 2e meeting in nl voor mijn gtt. Het peugeot gehalte was erg groot maar er stonden ook wel erg veel mooie peugeots. Heb weer veel ideeen opgedaan bij de zuiderburen en deze winter heb ik wel weer genoeg te doen
.

There will be plenty of time to rest when your dead
Super gezellig. De GTT van C@t paste mooi bij het vliegend gespuis.

Zou mooi bij de omgeving passen, maar ik denk dat ie zo af is.
Zoals je me ook al zei, zo is hij mooi, juist omdat je je deurschelpen hebt weggewerkt, anders is het hele 'strakke' effect weg.
Zoals je me ook al zei, zo is hij mooi, juist omdat je je deurschelpen hebt weggewerkt, anders is het hele 'strakke' effect weg.
Kwa carrosserie komt er niets meer op of aan. Geen spoilers of whatever. Alleen nog andere velgen. Kwa interieur word het een heel ander verhaal
. Ik miste tijdens de heen en terug reis de muziek wel. De vriendin heeft maar wat gezongen toen

Dat viel me al op ja! ( dat je geen radio had, niet dat je vriendin zong
)Waarom doe je die velgen eruit? Ik vind ze juist wel dik staan eronder....
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
En toen dacht je ik moet rap een radio anders wordt ik knettergekcatrinus schreef:...Ik miste tijdens de heen en terug reis de muziek wel. De vriendin heeft maar wat gezongen toen![]()
...

.:: TurboPowerr ::.
ik wil breder en heb 3 delige velgen op mijn lijstje staan. En de radio komt nog wel. Zit te wachten op mijn carbon deurpanelenAlleycat schreef:Dat viel me al op ja! ( dat je geen radio had, niet dat je vriendin zong)Waarom doe je die velgen eruit? Ik vind ze juist wel dik staan eronder....

@tino: Dat valt wel mee hoor. Ben wel wat gewend
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. 

Je lijkt me echt zo'n Tramont velg- typetje.catrinus schreef:ik wil breder en heb 3 delige velgen op mijn lijstje staan. En de radio komt nog wel. Zit te wachten op mijn carbon deurpanelenAlleycat schreef:Dat viel me al op ja! ( dat je geen radio had, niet dat je vriendin zong)Waarom doe je die velgen eruit? Ik vind ze juist wel dik staan eronder....
. Als ik die heb bestel ik pas de audio.

Wel uber-wielen!!!

-
- Contacteer:
He zo 1tje had ik oowk!Alleycat schreef:Dat was er één die geplastificeerd was of niet?
![]()
![]()
![]()

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik heb aan het eind van de dag nog meegedaan aan de Pioneer spl wedstrijd, en ik heb gewonnen!

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Jah als je de films van automaxx ziet en de geluiden die erbij horencatrinus schreef:ik wil breder en heb 3 delige velgen op mijn lijstje staan. En de radio komt nog wel. Zit te wachten op mijn carbon deurpanelenAlleycat schreef:Dat viel me al op ja! ( dat je geen radio had, niet dat je vriendin zong)Waarom doe je die velgen eruit? Ik vind ze juist wel dik staan eronder....
. Als ik die heb bestel ik pas de audio.

Nu, vinden jullie niet dat zo'n festival meer frans en minder automaxx mag worden? Ik heb die blotewijven competitie en een hoop heisa meguire show and shine eargasm toyo meuk wel es éérder gezien, niet?