your wish is my commandOlijnsma schreef: voorkant?

[img]http://home.wanadoo.nl/piercedpanda/lel ... stad03.JPG[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/piercedpanda/lel ... stad04.JPG[/img]
your wish is my commandOlijnsma schreef: voorkant?
euh, 2! essentiele onderdelenMarcel B. schreef:Ik weenie hoor, maar ik mis een essentieel onderdeel
dat wel, maar dis ook erg leukFerdy schreef:er was wel meer dan alleen maar T&A hoor
slechts 10 % van de gemaakte foto's is vrouwelijk schoon
Dat is de Renault alpine van mijn buurvrouw's broertje.oldskool schreef: verder wel een paar leuke reno 's gezien waaronder een 610 met 14duizend echte kilometers op de teller.kwyl kwyl.
En als het wel zo is? je 106 weer terug kopenLotuzClioWilliams schreef:Heeft iemand nog een Williams zien sprinten tegen een blauwe 106 met witte velgen toevallig? Die 106 zou gewonnen moeten hebben, maar ik heb het vermoeden dat dit geen Rallye maar een GTI met TB's is geweest.
Was jij er nou ook? Ik meen je gezien te hebben maar was je ook zo weer kwijtronald clio schreef:zo weer back in town!
Was weer een geslaagd dagje!
Veel wespen, Veel vrouwlijk schoon en natuurlijk ook veel auto's!![]()
Die parelmoer witte a610 is wel zeldzaam!
Hoorde dat er maar 7 in die kleur geleverd zijn.
Nee, dat zeker niet. Maar ik denk dat als het een standaard Rallye is geweest, deze Williams rijder niet echt z'n best heeft gedaan of gewoon ervaring tekort komt. Toch jammer dat ik er niet bij was. Had dit graag willen zien.REMCO-X schreef:En als het wel zo is? je 106 weer terug kopenLotuzClioWilliams schreef:Heeft iemand nog een Williams zien sprinten tegen een blauwe 106 met witte velgen toevallig? Die 106 zou gewonnen moeten hebben, maar ik heb het vermoeden dat dit geen Rallye maar een GTI met TB's is geweest.
Hi Thijs! Ik wist niet dat jij hier ook al rondzwierf.Thijs_Vanlier schreef: @Lotuz, zo'n rallye is gemaakt om op zo'n korte baan te knallen... Zo'n clio gaat veel harder, en moet het (mijns inziens) meer van de snelheid hebben.
Viel me ook op dat de clio's moeite hadden alle wielen aan de grond te houden...
grz Thijs
Ronnie zeker?Chris schreef:Superleuke dag gehad. De heen en terugreis waren ook weer erg geinig.
Zeker de heenweg, een Bleu Sport met Kadett velgen die wijs de bocht door wou gaan, ronddraaide en in de middenberm stond.. Gelukkig zonder schade..![]()
Goed gestuurd man!
Nee, Ronny niet die kan wel omgaan met een grotere turbo op een 5dennisvr schreef:Ronnie zeker?Chris schreef:Superleuke dag gehad. De heen en terugreis waren ook weer erg geinig.
Zeker de heenweg, een Bleu Sport met Kadett velgen die wijs de bocht door wou gaan, ronddraaide en in de middenberm stond.. Gelukkig zonder schade..![]()
Goed gestuurd man!
Lex schreef:Nee, Ronny niet die kan wel omgaan met een grotere turbo op een 5dennisvr schreef:Ronnie zeker?Chris schreef:Superleuke dag gehad. De heen en terugreis waren ook weer erg geinig.
Goed gestuurd man!Het zag er wel gaaf uit in mijn binnen spiegel!
Zijn naam heeft maar 3 letters
en die gast kwam uit trilburgChris schreef:Superleuke dag gehad. De heen en terugreis waren ook weer erg geinig.
Goed gestuurd man!
Nee joh, maar stonden best leuke tussenPatrick, geen Peus hè!