Hoe ledje vervangen buitentemperatuur?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
EagleForce

Hi,

Weet iemand hoe ik het ledje (defect) kan vervangen van de buitentemperatuur, zit naast de digitale klok op het dashboard. Weet niet (voordat ik de boel beschadig) hoe de unit los te maken.
Tis een Laguna uit 1994.

Thanx in advance, gaaf forum trouwens :worship: :)
Bart V

Hoi,

Welkom op het forum. We hebben een speciaal topic waar je je even kunt voorstellen. Dat topic vind je HIER

Wat betreft dat ledje. Daar zitten gewoon gloelampjes achter. En ik denk dat je toch even het de hele display-unit eruit zal moeten schroeven, anders kom je er denk ik niet bij.
EagleForce

Ja, dat snap ik, mar hoe kan ik de unit losmaken, zie geen schroefjes of zo, of moet je het eruit wippen/klikken en zo ja, op welke wijze? :p :smoke:
AZ4L

Ja, die klep bovenop kun je gewoon eraf wippen. Dan met een paar schroeffies die unit eruit halen (stekkertje los) en dan kun je zo het lampje vervangen.
EagleForce

AZ4L schreef:Ja, die klep bovenop kun je gewoon eraf wippen. Dan met een paar schroeffies die unit eruit halen (stekkertje los) en dan kun je zo het lampje vervangen.
Thanx, ga ik doen, die lampjes zijn gewoon los te koop toch?
Freek S

EagleForce schreef:
AZ4L schreef:Ja, die klep bovenop kun je gewoon eraf wippen. Dan met een paar schroeffies die unit eruit halen (stekkertje los) en dan kun je zo het lampje vervangen.
ja, die zijn gewoon te koop bij de auto-onderdelen zaak bij jou in de buurt.

en anders hebben de meeste garages ze ook wel liggen :lol:
EagleForce

Sorry voor de late reaktie, is inmiddels opgelost, lampje vervangen, daarna gelijk ander lampje kapot van klok, ook vervangen.
Heb nu weer een mooi display....... :D
EagleForce

da_freak schreef:
EagleForce schreef:
ja, die zijn gewoon te koop bij de auto-onderdelen zaak bij jou in de buurt.

en anders hebben de meeste garages ze ook wel liggen :lol:
Ik snap die schaterlach niet zo, maar goed, zal wel door de heineken komen............. :smoke:
Plaats reactie