Je komt vanavond dus sowieso wel? Of wordt het een maybe?
Mazzelaar, ik ben na 14 maanden nogsteeds niet zoals ik was voordat ik pfeiffer hadDouwe schreef:Het gaat rond hierronaldsandy schreef:Wij komen vanavond ook niet sandy trekt t namelijk niet als ze zondag ook nog mee wil pfeiffer heik ben zelf net beter na een 3/4 jaar ziek geweest te zijn
Nou zover ben ik hellaas ook nog niet maar hoef geen opa slaapjes meer overdag te doen en kan gewoon actief zijn. Moet niet proberen om twee nachten door te halen ofzo dat gaat nog steeds niet goed. Maar een avondje/nachtje laat en de dag erop goed bijslapen gaat wel goedPanoramix schreef:Mazzelaar, ik ben na 14 maanden nogsteeds niet zoals ik was voordat ik pfeiffer hadDouwe schreef:Het gaat rond hierronaldsandy schreef:Wij komen vanavond ook niet sandy trekt t namelijk niet als ze zondag ook nog mee wil pfeiffer heik ben zelf net beter na een 3/4 jaar ziek geweest te zijn
![]()
Zo vroeg is het niet het begint al om 09:00Ferdy schreef:jullie hebben paddock kaarten en gaan daarom zo vroeg ?
het zou wat mij betreft ook nog een half uur eerder kunnen. dus 9:30Douwe schreef: Zo vroeg is het niet het begint al om 09:00als het aan mij lag spraken we om 08:30 af maar denk dat, dat te vroeg is voor de meeste
![]()