hey people
zal me ff voorstellen ben brian smeets mijn nick name is devastator
kom uit geleen uit limboland
en ben 25 jaar getrouwd al maar gelukkig nog geen kinderen op mijn clio na dan
heb een clio 1.8 16v van 91 heb ik vorig jaar voor een prikkie gekocht met een kapotte versnl. bak heb toen een nieuwe versnl. bak voor 150 euro gekocht en hoppa klaar was ie al verder was hij wel redelijk in orde
hij is kompleet williams uitgevoerd van binnen dus dat was ook wel mooi meegenomen dacht ik
het groote minpunt aan de auto is dat hij slecht in de lak zit op de bumpers moterkap en ze hebben de sloten weggewerkt op de deuren en op die plaats is de lak gaan scheuren en is er vocht onder gekomen
en op de klep hetzelfde gewoon om te huilen
dus wil ik hem laten spuiten eind dit jaar kost helaas wel wat maar dan ziet hij er ook weer helemaal geil uit

het zijn gewoon schitterende auto's
en ik wil nog wat aan het blok gaan doen maar ben er nog niet helemaal uit wat moter revisie of een ander blok in ieder geval wil ik meer vermogen uit het blok halen en meer koppel vooral in de eerste 4000 toeren wil ik proberen meer koppel te krijgen maar eerst wachten totdat ik genoeg geld bij elkaar heb wand met te weinig gaat ook weer zo moeiijk he
en ik ben nu aan het zoeken naar een combo op grijs kanteken wand dan kan ik al een paar dingen veranderen aan mijn clio
hij mensen ik zie jullie wel of spreken elkaar wel op een meeting wand daar kom ik zeker naartoe
clio power man i love it somtime's to much