Tis geen must maar altijd handig/ gezellig
Vanuit Drenthe/ Overijssel naar Lelystad
-
- Über-Spammer
misschien kun je ergens bij de groep uit Friesland / Groningen aansluiten
Neuh, is voor mij om, ik ga gelijk de A28 op richting Zwolle. In een groep rijden is voor mij niet echt een must, maar als er een paar samen willen rijden is dat altijd gezellig.Mr. Vain schreef:misschien kun je ergens bij de groep uit Friesland / Groningen aansluiten
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan komen we toch ergens samen op de a6Chris@R5 schreef:Neuh, is voor mij om, ik ga gelijk de A28 op richting Zwolle. In een groep rijden is voor mij niet echt een must, maar als er een paar samen willen rijden is dat altijd gezellig.Mr. Vain schreef:misschien kun je ergens bij de groep uit Friesland / Groningen aansluiten
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
daar horen wij niet bij hoorChris@R5 schreef: maffe Friesen
.

maar is hier (bij het rondje) niet een plek om samen te komen
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Iemand die over Zwolle-Harderwijk rijdt? A28 dus. Misschien kunnen we wat afspreken, ik kom vanuit de richting Gramsbergen, Hardenberg, Ommen
.
Groeten,
Rik

Groeten,
Rik
Moeten we maar eens bijeenkomen in de buurt.......woon in Hardenberg. Ga morgenvroeg richting LelystadRik Hamberg schreef:Iemand die over Zwolle-Harderwijk rijdt? A28 dus. Misschien kunnen we wat afspreken, ik kom vanuit de richting Gramsbergen, Hardenberg, Ommen.
Groeten,
Rik
daar kom ik ook nog wel langs, dus ik wil wel ergens mini-meeten. Maar als ik niks meer hoor vanaaf dan ga ik alleen rond half 10 vanuit Beilen weg.
Ik rij waarschijnlijk:
Hoogeveen Zwolle Kampen Dronten Lelystad
Maar kan ook wel:
Hoogeveen Zwolle Harderwijk Lelystad
Het laatste is wat om.
LET OP! Er is met zout gestrooid tussen Dronten en Lelystad ivm opkrullen van asfalt
Ik rij waarschijnlijk:
Hoogeveen Zwolle Kampen Dronten Lelystad
Maar kan ook wel:
Hoogeveen Zwolle Harderwijk Lelystad
Het laatste is wat om.
LET OP! Er is met zout gestrooid tussen Dronten en Lelystad ivm opkrullen van asfalt