Mauriks bier is lekkerder hoorAndré ter Velde schreef:Pffffffff, de warmte is een aantal gasten behoorlijk naar het hoofd gestegen lijkt me. Jongens, als jullie het warm hebben kom dan lekker een biertje halen in Papendrecht!
Wij importerenMerijn schreef:Echt bier komt uit Brabant, Limburg en Belgie, dusseh... Niet uit je nek lullen.
gaaf he , ze zijn helemaal wildAndré ter Velde schreef:Pffffffff, de warmte is een aantal gasten behoorlijk naar het hoofd gestegen lijkt me. Jongens, als jullie het warm hebben kom dan lekker een biertje halen in Papendrecht!
papendrecht ligt dat in de buurt van Hoorn ?le mouton noir (sandy) schreef:gaaf he , ze zijn helemaal wildAndré ter Velde schreef:Pffffffff, de warmte is een aantal gasten behoorlijk naar het hoofd gestegen lijkt me. Jongens, als jullie het warm hebben kom dan lekker een biertje halen in Papendrecht!
Je weet waar ik woon Sandy..............le mouton noir (sandy) schreef:gaaf he , ze zijn helemaal wildAndré ter Velde schreef:Pffffffff, de warmte is een aantal gasten behoorlijk naar het hoofd gestegen lijkt me. Jongens, als jullie het warm hebben kom dan lekker een biertje halen in Papendrecht!
Kan vanavond wel ff kijken of hij er nog hangtMr. Vain schreef:vandaag stickers gehaald en meteen 1tje bij de Mac Heerenveen achtergelaten, dus RTC-ers er is nu een prive parkeerplek
Is wel creatief parkerenHooliead schreef: [img]http://home.wanadoo.nl/haperensound/nie ... erife6.JPG[/img]
Hier dan de foto.injotwingo schreef:Als je met de boot naat Texel gaat zit er een op een linkerslagboom van de rechterwachtrij. Het is wel een jaarafsluiting 2003, maar had ff niks anders.
Foto komt binnenkort.
mark 5t schreef:heb mijn stickers ook binnen met strafport![]()
zal binnenkort eens wat gaan plakken .
kom wel een keer op een meeting als mijn gt klaar is
geeft niks zelfs renault nl "gooit haar naam te grabbel"Matthijs schreef:Ik heb ook niet gezegd dat jij het niet mag..... je gooit naar mijn weten alleen je naam een beetje ten grabbel..... sja en dan ben je voorzitterChris schreef:Matthijs schreef:Leuk he andermans geld uitgeven......
Ach daar gaat het om![]()
Anders lees je het topic eens voordat je iets zegt.
Iedereen mag de stikkers meenemen.
De voorzitter dus ook.