Het Franse Autosport festival, chat topic.
ik niet meertwingoturbo schreef:Haha, komt goed.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ikke ook zeer benieuwd.twingoturbo schreef:Je zal 't zien Michel!Michel Meganefreak schreef:wat kunnen we ong. verw88 paul?? ik ben zeer benieuwd
Volgende week staat ie bij JL-tuning, komen weer wat leuke spulletjes op.![]()
Ben zelf ook benieuwd!

Immer wieder die verdammte Holländer
Daar was ik ook benieuwd naar maar heb nog nix vernomen.Maus schreef:Verzameld de Papendrecht-delegatie ook nog ergens?
-
- Contacteer:
jawel vanuit de drechtstedenRemco T. schreef:Daar was ik ook benieuwd naar maar heb nog nix vernomen.Maus schreef:Verzameld de Papendrecht-delegatie ook nog ergens?
moi, en opa, kijk anders hier ff

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=14425
laterz

-
- Contacteer:
jawelMaus schreef:Verzameld de Papendrecht-delegatie ook nog ergens?

Verzamelen bij eerste pompstation na knp bij Gorinchem (A27) om 8.00 uur:
Zeker:
-Sandy & Margot - Clio 16v
-André - Twingo
-Randolf & Raymond - Clio 16v
-
-
zo dan.. heb me er gelijk ff bijgezet 

hallo ik ben er ook zeker weten kom met mijn cabrio zie foto
kunnen jullie foto's maken voor jullie plakboek 

-
- Moderator
- Car: Megane
ik heb er nu mege veel zin in, lekker een stukje rijden met mijn nieuwe RS en lekker ideeen opdoen 

Okidoki, ksta erbij.le mouton noir (sandy) schreef:jawelMaus schreef:Verzameld de Papendrecht-delegatie ook nog ergens?![]()
Zeker:
-André - Twingo
-
-

-
Dus effe voor de goed orde:
Zeker:
-André - Twingo
-Remco T. - 5 GTE of zoiets
-Maus - Clio V6
Zeker:
-André - Twingo
-Maus - Clio V6
André ter Velde schreef:Dus effe voor de goed orde:
Zeker:
-André - Twingo
-Maus - Clio RS

Er is ook een RTC stand aanwezig neem ik aan? Hoe zit het met de auto's die bij de stand komen te staan? Is dat al bepaald? Kunnen alle reno's/rtc-ers met paddock kaarten bij elkaar staan? Hoe gaat dit in zijn werk?
Of lees ik er over heen in één van de topics...?
Of lees ik er over heen in één van de topics...?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Iets beter lezen Jasper, er is ook een topic over paddock kaarten. En met zo'n kaart kan je bij de clubstand staan.
Trouwens op de plek waar vorig jaar de RTC-stond is nu een grote bult aarde neergestort. 'K ben benieuwd waar ze ons dit jaar laten.
Trouwens op de plek waar vorig jaar de RTC-stond is nu een grote bult aarde neergestort. 'K ben benieuwd waar ze ons dit jaar laten.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
en dat betekent niet dat je dan automatich je kaart ktijgRoy schreef:Moest je je adres pm'men dan? Ik heb mezelf aangemeld in die lijst van wie wil er een paddockkkaart. En daar sta ik nog steeds tussen
Tom schreef:ik heb inmiddels 80 paddock kaarten in mijn bezit. Voor degene die op het lijstje staan! Gelieve je adres hier te posten inclusief volledig naam OF mij even en pm'tje te sturen! De paddock kaarten worden dan zo snel mogelijk op gestuurd.
Tom schreef:PM'en jongens!!!! Ik mis nog steeds een heleboel adressen.
Reeds gedaan, dus er zijn nog kaarten?Marco V schreef:en dat betekent niet dat je dan automatich je kaart ktijgRoy schreef:Moest je je adres pm'men dan? Ik heb mezelf aangemeld in die lijst van wie wil er een paddockkkaart. En daar sta ik nog steeds tussen
Tom schreef:ik heb inmiddels 80 paddock kaarten in mijn bezit. Voor degene die op het lijstje staan! Gelieve je adres hier te posten inclusief volledig naam OF mij even en pm'tje te sturen! De paddock kaarten worden dan zo snel mogelijk op gestuurd.Tom schreef:PM'en jongens!!!! Ik mis nog steeds een heleboel adressen.
-
Boven op de bultLex schreef:Iets beter lezen Jasper, er is ook een topic over paddock kaarten. En met zo'n kaart kan je bij de clubstand staan.

-
Ja, wie komt er met een Scenic RX 4 ???clio-sport schreef:Boven op de bultLex schreef:Iets beter lezen Jasper, er is ook een topic over paddock kaarten. En met zo'n kaart kan je bij de clubstand staan.
Trouwens op de plek waar vorig jaar de RTC-stond is nu een grote bult aarde neergestort. 'K ben benieuwd waar ze ons dit jaar laten.dan zijn we ook goed zichtbaar van een afstandje
-
Ik heb een clio 4x4 de agterwielen aangedreven met een trapas, heb alleen iemand nodig voor op de achterbank om ze te bedienenAndré ter Velde schreef:Ja, wie komt er met een Scenic RX 4 ???clio-sport schreef:Boven op de bultLex schreef:Iets beter lezen Jasper, er is ook een topic over paddock kaarten. En met zo'n kaart kan je bij de clubstand staan.
Trouwens op de plek waar vorig jaar de RTC-stond is nu een grote bult aarde neergestort. 'K ben benieuwd waar ze ons dit jaar laten.dan zijn we ook goed zichtbaar van een afstandje

Zal wel een stomme vraag zijn, maar waar betalen de mensen die op paddock staan hun kaartje?
Op Assen was het nl zo (duitse autosportdag *kuch*) dat mensen met paddockkaart zo door reden en niet in die (lange rij) bij de kassa hoefde te staan. Lijkt me ook niet gunstig voor de doorstroming...
Op Assen was het nl zo (duitse autosportdag *kuch*) dat mensen met paddockkaart zo door reden en niet in die (lange rij) bij de kassa hoefde te staan. Lijkt me ook niet gunstig voor de doorstroming...
-
Paddockkaart zorgt er voor dat je met je auto het terrein op mag. Jijzelf moet nog steeds entreegeld betalen voor jezelf.
-
Als je het terrein op rijdt kun je daar gelijk je toegang betalen.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Het wordt wel schiiterend weer zondag! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Het wordt even spannend of ik kom mijn linker fusse kogel is kapot dus die moet ik eerst vervangen. Als ik hem morgen of zaterdag heb dan gaat het wel goed komen denk ik. Zo niet weet ik niet of ik het aandurf om er mee te rijden 

-
- Moderator
- Car: Megane
ik heb er vet zin an