Heb me goed vermaakt vandaag alleen wel iets verbrand.
Zie jullie in lelystad.
GR.Frits
Me nek en me schoudersR(ay)Si schreef:Ik ook.....In The FaceFrits schreef: Heb me goed vermaakt vandaag alleen wel iets verbrand.
Maja....2 daagjes en het kleurt bruin
fluiterdefluitR(ay)Si schreef:Luister dan ook eens naar je lieve vrouwtje eigenwijs~thijs~ schreef: Me nek en me schouderszo rood als een kreeft
![]()
Me 2, met een verbrand gezicht is het niet leuk rijden met helm op, oei wat brand dat, les weer geleerd.~thijs~ schreef:Me nek en me schoudersR(ay)Si schreef:Ik ook.....In The FaceFrits schreef: Heb me goed vermaakt vandaag alleen wel iets verbrand.
Maja....2 daagjes en het kleurt bruinzo rood als een kreeft
Mijn snelste tijd was 14.981 sec. (ik reed met de williams)Job-turbo schreef:Zijn er ook nog tijden bekend die er gereden zijn door de renaultjes
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RACqF8QS ... 2398553375[/img]Florus schreef:Mijn snelste tijd was 14.981 sec. (ik reed met de williams)Job-turbo schreef:Zijn er ook nog tijden bekend die er gereden zijn door de renaultjes
Ik tegen de gtturbo....15.159-------15.909
Ik tegen de clio rs....15.098------15.727
Vond het wel redelijke tijden
Was dit tegen de zwarte civic ergens rond 15.30 ?
Zeer nette tijdenFlorus schreef:Mijn snelste tijd was 14.981 sec. (ik reed met de williams)Job-turbo schreef:Zijn er ook nog tijden bekend die er gereden zijn door de renaultjes
Ik tegen de gtturbo....15.159-------15.909
Ik tegen de clio rs....15.098------15.727
Vond het wel redelijke tijden