Klik voor te vergroten
Dus niet... Is prima sow !!!pazmaniac schreef:.... mischien nog wat verlagen in de toekomst .....
Matthijs schreef:Voor normaal gebruik zijn ze verder prima hoor...... aangezien je toch niet gaat verlagen ga je ook niet sportief rijden denk ik......dus
Sja...... tis maar hoe veilig je een bocht in wil duiken...... kan ik ook met een franse 205 maar de wegligging is toch ver te zoekenMoontje Mégane Coupé schreef:Matthijs schreef:Voor normaal gebruik zijn ze verder prima hoor...... aangezien je toch niet gaat verlagen ga je ook niet sportief rijden denk ik......dus
Hmmmz, leuke vergelijking, óók waardeloos !!
Niet verlagen = niet sportief rijden ??
Tja, ik ga er niet meer op in... Zinloos !!
En een 8 klepper ook iets dan een 16 klepper....... sja zo kunnen we nog wel ff door gaanMaus schreef:Ik heb niet veel verstand van auto's, maar een Megane is volgens mij toch iets anders dan een 205....
Verders; mooie velgen Moontje, veel plezier ermee.
en dit heb je zelf ook een keer gepostMoontje Mégane Coupé schreef:Tja... De velgen zijn wel mooi, maar verder miet echt interessant... :-*
dennisvr schreef:Moontje Mégane Coupé schreef:En kan men niet tegen een negatieve reactie, dan zet deze topi er niet op..