Hij heeft volgens mij wat andere probleempjes... En hij moet mij helpen

misschien. je gaat me niet bellen jaR(ay)Si schreef:Neej we verzamelen om half 9 bij Mac Alkmaar, en daar vandaan gaan we naar Thijs.
Dus als je mee wilt moet je om 9 ij Thijs zijn
ik vond jullie hier anders errug vroegronaldsandy schreef:Ook wij zijn weer thuis in waalwijk. wij hebben de file wel afgereden en hebben riël die een binnendoor weg heeft genomen nog ingehaald. hij zit nu ergens tussen den bosch - eindhoven en verder.
Ook wij hebben fotó's maar hoe zetten we die op de site. Was een mooie dag, alleen balen dat we zo laat waren.
en heb je je auto nog gewassen dan....dennisvr schreef:kon daarna niet meer slapenronaldsandy schreef:Tja dat jij nog op je bed lag.... toen wij al vrolijk voor je deur stonden hihihiheb mijn boek maar uitgelezen
dennisvr schreef:*schaam*ronaldsandy schreef: en heb je je auto nog gewassen dan....
nee
*schaam*
en nog wat langer *zucht* tering wat een end hehe. De heenreis via waalwijk en rotterdam was nog erger.R(ay)Si schreef:Dies nog wel 2 uurtjes onderweg![]()
Hij ging achter Thijs en mij aan, en wij gingen binnedoor
Was toch goed zoRiël schreef:Mijn excuses dat ik daardoor te laat was om een kraampje te regelen
Your welcomeRiël schreef: Nog bedankt voor de startkabels !!ik ga me morgen verblijden met een light-reminder denk ik