Het moet gaan om een nuttige rem-conversie die absoluut niet overdone is.
Nou kom maar op

Riël schreef:Ja dat kun je toch easy met je remverdeler regelen? Heb hem ook al eens gehad staan dat ik 180 rond ging als ik de rem aanraakte
Abel, 't gaat niet over de noodstopMatthijs schreef:acher beter meekomen in een bocht. Klink stom maar ik vind dat als je hard een bocht in gaat de achterkant niet lekker mee remt. Dit vooral als je even op de rem gaat. Voor pakt ie lekker, achter minder vind ik.
Remmen zijn in perfecte staat bij mij....... maar ik wil achter gewoon wat harder remmen
Sowieso komen er nog andere blokken op..... zijn wel nieuw maar geen mintex (of iets anders)
nee dat weet ik.. Wat mark5t had gedaan in zijn race auto (crossa 2.0) was een remdruk verdeler in het interieur met een stelschroefRiël schreef:Abel, 't gaat niet over de noodstopMatthijs schreef:acher beter meekomen in een bocht. Klink stom maar ik vind dat als je hard een bocht in gaat de achterkant niet lekker mee remt. Dit vooral als je even op de rem gaat. Voor pakt ie lekker, achter minder vind ik.
Remmen zijn in perfecte staat bij mij....... maar ik wil achter gewoon wat harder remmen
Sowieso komen er nog andere blokken op..... zijn wel nieuw maar geen mintex (of iets anders)
ZO tis mij ff te warm........ gestopt met klussen aan de GT. Staat nog lekker op de brugpierre schreef:zeg abel en riel, ik ga naar het strand, doen jullie dat ook ?
uit die computer.![]()
anders heb ik voor jullie ook nog wel een plekje vrij, 1 sessie 45 euro.