Gisteren hadden we voor het eerst weer een beste hoosbui. Zeg maar buien.
Toen het vanmorgen droog was, ben ik met de gtt weer bezig gegaan om de schade op te nemen van de brand. De schade valt gelukkig enorm mee, maar ben erachter gekomen, dat op de bestuurderskant, onder de pedalen, onder het rode vloertje zowat 1 cm water stond. de rechterkant voornamelijk. Bij de passagierskant is alles nog wel droog.
Dit alles bij elkaar heeft mij toch weer zwaar zitten te twijfelen. Maar ik denk dat deze GTT voorlopig maar van het straatbeeld verdwijnt. Wat er allemaal gaat gebeuren is verre van bekend. Misschien komt ie toch te koop te staan

maar misschien blijft ie een paar jaar in de stalling staan. Misschien koop ik een andere GTT en gebruik hiervan onderdelen.
Al met al is het een onzeker gebeuren, en denk dat ik het hier voorlopig maar bij laat. Het is leuk geweest. Zowel mijn familie als mijn ouders hebben mij toch ergens doen inzien dat het veel geld pompen is en dat de gtt meer stilstaat in de garage dan dt ik er plezier van heb.
Blijft zeer kut, dit soort beslissingen, maar denk toch ergens dat dit het beste is.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD