
Door allerlei omstandigheden (prive/familie/financieel) heeft mijn Williams nu al 2 jaar niet meer gereden. Het begon met een waarschuwing voor de koelvloeistof temperatuur twee jaar geleden. Het leek op een koppakking die de geest had gegeven, maar bij inspectie bleek er een scheurtje in het onderblok te zitten.
Na een redelijke zoektocht, uiteindelijk een goed Megane 2-liter blok gevonden wat bruikbaar was.
Toen alles weer gemonteerd was, heeft de Clio exact 15 km gereden, en opnieuw een enorme rookwolk. Wat bleek, de cilinderkop vertoonde ook een haarscheurtje en was dus ook redelijk waardeloos.
Nu heb ik een nieuwe kop op de kop kunnen tikken en compleet laten reviseren. Ook meteen nieuwe klepgeleiders gemonteerd en de Megane inlaatkleppen weer teruggezet.
Plaatjes ziet er zo uit :
[img]http://home.concepts.nl/~sleepie/RTCFor ... _boven.jpg[/img]
[img]http://home.concepts.nl/~sleepie/RTCFor ... op_zij.jpg[/img]
[img]http://home.concepts.nl/~sleepie/RTCFor ... onder2.jpg[/img]
Alles is weer opgebouwd en gisteravond heb ik voorzichtig mijn eerste proefritje weer kunnen maken

Na twee jaar moest ik er gewoon weer even aan wennen, maar wat blijft zo'n Willy leuk zeg


Nog de laatste loodjes in orde maken, en dan kan Willy weer de weg op en kan ik weer eens een Meeting bezoeken (met een Nixxan Primera 1.6 had ik daar weinig zin in
