Renault 5 GTX
hier en daar wat roest bijwerken maarhij ziet er redelijk goed uit moet ik zeggen, en hij loopt als een zonnetje!!!!
ja 350 euro met een jaar APK.
Bij de dorpels zit wat roest maar dat ga ik morgen ff opschuren en dan overspuiten.
hij loopt ook echt als een zonnetje.
Bij de dorpels zit wat roest maar dat ga ik morgen ff opschuren en dan overspuiten.
hij loopt ook echt als een zonnetje.
-
- Contacteer:
zijn leuke autotjes hoor
niet het super snelst
maar voor mij ff goed genoeg.. tis toch me autotje
niet het super snelst

maar voor mij ff goed genoeg.. tis toch me autotje

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
GTX is heel leuk, ik heb een GTX cabrio hier staan, daar zat leer in....(zwart)
-
- Contacteer:
ja leer is ookMartijnberk schreef:GTX is heel leuk, ik heb een GTX cabrio hier staan, daar zat leer in....(zwart)

heb ik oowk

-
- Contacteer:
ik zwart....heeft maar 93.000km iemand opgezeten, is dus als nieuwSchepjeS schreef:ja leer is ookMartijnberk schreef:GTX is heel leuk, ik heb een GTX cabrio hier staan, daar zat leer in....(zwart)![]()
heb ik oowkbeige
Hey weet iemand waar ik de kleurcode van de auto kan vinden?
hey gasten welke benzine tanken jullie in een GTX; 95 of super?
-
- Contacteer:
ik gooi er ook super in 

Volgens mij MOET er 98 in.
De vorige eigenaar deed het er allebei in.
Ik ga morgen gaten dichten en alles vervangen, olie, oliefilter, luchtfilter, bougies.
Hij heeft ook erg dorst weet iemand waar dit aan kan liggen?
Hij heeft ook erg dorst weet iemand waar dit aan kan liggen?
Tja....mijn bakkie lust er ook wel wat van hoor.
Ik kom rond de 1 op 9 uit. (bij heel veel snelwegkm's nog wel eens 1 op 10 of 1 op 11) Denk dat de carb. er de helft naast mikt!
Gooi dr maar 98 in, bij mij loopt hij dan een stuk beter en "verzuipt" hij ook iets minder. (bij 95 stinkt het in de auto veel meer naar benzine dan bij 98)
Veel plezier met je wagentje!
JP.
Ik kom rond de 1 op 9 uit. (bij heel veel snelwegkm's nog wel eens 1 op 10 of 1 op 11) Denk dat de carb. er de helft naast mikt!

Gooi dr maar 98 in, bij mij loopt hij dan een stuk beter en "verzuipt" hij ook iets minder. (bij 95 stinkt het in de auto veel meer naar benzine dan bij 98)
Veel plezier met je wagentje!
JP.
Ja precies hij stinkt idd naar benzine ja.
Het benzine verbruik is echt belachelijk hoog, 20 liter op 130 of 140 km, misschien is de ontstekingsafstand van de bougies te groot.
Het benzine verbruik is echt belachelijk hoog, 20 liter op 130 of 140 km, misschien is de ontstekingsafstand van de bougies te groot.
Ow ja, is hier iemand op het forum die een rode GTX met comfort pakket heeft die wel eens zijn auto bij het centraal station in Oss heeft staan?
klotezooi, vandaag men sideskirts eraf gehaald en aan de linker kan is ie aardig door geroest.
[img]http://upload.metalrage.com/Gaar.jpg[/img]
wat kun je hier aan doen, men pa zei dat je daat kant en klare stukken voor hebt die je erop kan lassen. heb je die?
Zou ik anders het rotte stuk eruit kunnen lassen en een nieuw stuk erin kunnen lassen?
[img]http://upload.metalrage.com/Gaar.jpg[/img]
wat kun je hier aan doen, men pa zei dat je daat kant en klare stukken voor hebt die je erop kan lassen. heb je die?
Zou ik anders het rotte stuk eruit kunnen lassen en een nieuw stuk erin kunnen lassen?
Kan allebei ja.
weet je ook wat het beste is, en als het allebei even goed is wat het goedkoopste is?
-
- Contacteer:
eruit slijpen en nieuw erin lassen is beter als er overheen lassen want dan rot het er onder gewoon door.
Kun je zelf een dorpel voor kloppen of stukken uit een imitatie dorpel slijpen en die erin lassen
Kun je zelf een dorpel voor kloppen of stukken uit een imitatie dorpel slijpen en die erin lassen
Als je eroverheen last haal je uiteraard eerst alle roest eronder weg ja 

-
- Contacteer:
dan is inlassen nog steeds beter omdat die randen anders kwetsbaarder zijn voor roest
Kun je weer bewerken hé
Inlassen is vaak de betere optie, aangezien er maar kleine plekjes zijn. Ik heb ook wel eens weggerotte dorpels gezien, dan rest er niet veel meer dan een nieuwe dorpel eroverheen te zetten, als er nog iets is waar je iets overheen kan zetten 

ik ga morgen informeren hoe duur een nieuw stuk erin zetten is.
Is er toevallig vandaag iemand naar Circuit van Zandvoort geweest?
Is er toevallig vandaag iemand naar Circuit van Zandvoort geweest?
ow dus je heb er niets van mee gekregen, das jammer want het was er echt heel erg cool, er reed ook een GTT mee op de 1/4 mile race was een lache bakie.
Hehe maar die trok toch niet zo heel denderend ...
Als ik met mijn gtt tot 120 ging en dan 120 bleef rijden had ik ongeveer diezelfde tijd ...
Als ik met mijn gtt tot 120 ging en dan 120 bleef rijden had ik ongeveer diezelfde tijd ...
Hee allemaal, kent hier iemand een zekere daniel wildenburg?
Ik heb namelijk via internet een stuur bij hem besteld en er wordt maar niets geleverd?
Ik heb namelijk via internet een stuur bij hem besteld en er wordt maar niets geleverd?
let wel op dat als je imitatiedelen (origineel trouwens ook!) erin last, dat je ZELF de "pins" erop moet zetten waar je je sideskirt mee vast zet...Hooliead schreef:dan is inlassen nog steeds beter omdat die randen anders kwetsbaarder zijn voor roest
dit slechts ter info....