Wat kan dit zijn? Het geluid is snelheidsafhankelijk, gaat door als ik mijn koppeling intrap en het begint al als ik maar een heel klein beetje naar links stuur?
Linkerwiellager voelt goed aan. Maarre aandrijfas, dan zou hij het toch ook bij naar rechts sturen moeten hebben?Alpine schreef:Hoe is de staat van je wiellager links dan? Auto opkrikken (linker)-wiel ronddraaien en met je andere hand je veer van je voorpoot vasthouden. Voel je een trilling is je linker lager ook gaar. Anders zou het een aandrijfas kunnen zijn.
Greetz Marcel
Kan dat het evengoed zijn? Het geluid komt pas als ik naar links stuur, maar dan heb je toch juist meer druk op je rechter wiellager?pierre schreef:lager linksvoor dus, aandrijfassen ronken niet, die geven kloppende geluiden zoals een mixer.
Heb dat wel eens gehad met een andere auto, maar dit voelt anders5gt8vturbo schreef:is je band wel goed gebalanceerd en niet afgesleten?
moet je ff voor achter zetten en achter voor..
Ja, hij zit goed vast, heb er mijn momentsleutel op gebroken dus veel vaster kan ie niet...5gt8vturbo schreef:heb je de bout van je aandrijf as goed aangedraaid? heb het zelf ook een keertje gehad dat hij los zat.
Heb ik geprobeerd, maar remblokken lopen een klein beetje tegen de schijf aan, dus gaat niet zo soepel, morgen eerst een nieuwe momentsleutel halen en dan eerst maar ff de remklauw eraf.pierre schreef: Je kan het wel voelen door het wiel op te krikken en voorzichtig rond te draaien, dit moet soepel en geruisloos gaan, mag ook geen vibratie voelbaar zijn.
Je lidnummer moet ook wel werken hoor.Marc01 schreef:Heb ik geprobeerd, maar remblokken lopen een klein beetje tegen de schijf aan, dus gaat niet zo soepel, morgen eerst een nieuwe momentsleutel halen en dan eerst maar ff de remklauw eraf.pierre schreef: Je kan het wel voelen door het wiel op te krikken en voorzichtig rond te draaien, dit moet soepel en geruisloos gaan, mag ook geen vibratie voelbaar zijn.
Wel balen als het nog een lager is, heb mijn RTC pas nog niet binnen en scheelt dus 35% korting....