ik heb van die stalen velgen die ze altijd op de GTT's liggen hebben op de rally.
Ik vraag me af of dit bekend ligt op de markt. Ik verkoop ze niet direct hoor, maar vraag me af wat ik ervoor kan krijgen of worden ze beschouwd als gewone velgen.
pic:
http://www.scarabeo.ch/rallye/foto/RenaultAnim.gif
velgen
zijn deze velgen verkoopbaar of worden ze maar beschouwd als stalen velgen?
ja, prachtig, vier reservewielen onder je auto.
there is no spoon.

Smaken verschillen.
Je krijgt er toch geen vette pot voor. Een setje mattigs levert je meer op.
zeker, zelf gezien, zijn heel mooi gespoten en gemoffeld, zou er graag eens een rondje mee rijden, kijken of het goed op de weg ligt.Matthijs schreef:Mooi hepierre schreef:dat zijn cupvelgen 6,5 J, nog gezien bij Matthijs vandaag.
Als alles nou om geld zou draaien. Ik ga gewoon geen mattigs onder een Copa zetten...... beetje stijl mag wel....Riël schreef:![]()
Smaken verschillen.
Je krijgt er toch geen vette pot voor. Een setje mattigs levert je meer op.
Ach..... ik vind het mooi... wat de rest vind moet men zelf weten

dus als ik ze te koop zal zetten zal ik er niet veel reactie op krijgen en zal ik ze toch niet kwijt raken?
Dát zeg ik niet, en ze vallen bij mij ook wel in de smaak 

Ligt eraan...... ik heb straks wellicht nog wel zo'n setje nodig voor m'n sliksLeOke schreef:dus als ik ze te koop zal zetten zal ik er niet veel reactie op krijgen en zal ik ze toch niet kwijt raken?

iemand kopen nu???
maak gewoon effe een topic aan in .tekoop dan zie je vanzelf wel wat de reactie's zijn en hoeveel iemand evt voor die velgen wil geven.voor de liefhebber zijn mischien wel heel wat waard, voor de ander is het gewoon oud ijzer.
-
wat is de ET waarde?? staat ergens tussen de gaten voor de wielmoeren.
Als het ET38 is dan zijn het reservewielvelgen, als het ET17 is dan zijn het cupvelgen.
Als het ET38 is dan zijn het reservewielvelgen, als het ET17 is dan zijn het cupvelgen.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
pierre:
neenee, was topics aan het afgaan en zag dat die nog open stond, heb nu cupvelgen gekocht van 8.5 en 9.5 breedt, maar zou liever overgaan naar 16", oogt mooier hé!
Gerard race GT:
zal wel ET38 zijn denkik
neenee, was topics aan het afgaan en zag dat die nog open stond, heb nu cupvelgen gekocht van 8.5 en 9.5 breedt, maar zou liever overgaan naar 16", oogt mooier hé!
Gerard race GT:
zal wel ET38 zijn denkik
-
Als het ET 17 is dan heb ik er wel belang bij.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
ja mag hem gerust verplaatsen hoor, mij niet gelaten