Cool deze gast heb ik 2 weken geleden ontmoet op santa pod. Scoff aardige gast heeft alles zelf omgebouwd. De neus van zijn gtt lag 2 dagen voordat hij naar santa pod ging in elkaar binnen 1 dag een nieuwe neus er op en compleet gespoten
Cool deze gast heb ik 2 weken geleden ontmoet op santa pod. Scoff aardige gast heeft alles zelf omgebouwd. De neus van zijn gtt lag 2 dagen voordat hij naar santa pod ging in elkaar binnen 1 dag een nieuwe neus er op en compleet gespoten
Weet je ook de prestaties van deze GTtwin ?toevallig
Tino schreef:Is geen gtt twin, scoff heeft zijn blok uit de voorkant gehaald en in de achterkant gebouwd. Het enige wat nog voorin zit is zijn radiator.
Tino schreef:Is geen gtt twin, scoff heeft zijn blok uit de voorkant gehaald en in de achterkant gebouwd. Het enige wat nog voorin zit is zijn radiator.
Klopt deze is van ian, eigenaar van euromotorsports in the uk, deze foto is van drie jaar geleden op National day van de RTOC. Hij vertelde me 2 weken geleden dat hij verkocht is aan een jong gastje.
moet wel heftig zijn om mee te rijden, 4 wiel aandrijving en een berg vermogen.
ik denk dat er bij nie inzit, en dat krijg je hier nooit goedgekeurd maja ziet er in elk gevan super uit